Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Zaběhnutý a plně automatizovaný dropshippingový eshop

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 17. 5. 2018
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Nabízím k prodeji dropshippingový eshop www.robolisak.cz Důvod prodeje je ten, že nejsem markeťák a neumím ho solidně rozjet. I přesto má eshop stabilní návštěvnost (viz. screenshot s podrobnou analytikou) a generuje stabilní obrat. (viz. tabulka s účetnictvím) Myslím, že koncept eshopu je funkční a kdyby se toho chopil někdo, kdo rozumí online marketingu, mohl by ho solidně rozjet.
Účetnictví
  • Detailní finance za celé období provozu můžete vidět zde.
Shop běží od října 2017, za tu dobu měl tržby 351 000 Kč (Do konce dubna 2018) a náklady 302 000 Kč (nákup zboží + měsíční poplatky za Shopify, použité aplikace a provize platební brány), zisk před zdaněním tedy 49 000 Kč za 7 měsíců provozu.
Systém a analytika
  • Veškerou analytiku včetně konverzního poměru, průměrné výše objednávky atd naleznete zde.
Shop běží na Shopify. Pomocí aplikace tam nahrávám produkty z Aliexpressu. V současnosti je v shopu cca 1 800 produktů, maximálně tam bylo 2 150 (počet se mění, protože některé produkty mizí jakmile se vyprodají na Aliexpressu)
Shopify s doprovodnými aplikacemi umožňuje velkou míru automatizace. Nahrávání produktů je jednoduché na jedno kliknutí, ale popisky se musí udělat česky a obrázky se musí protřídit. Přidání jednoho produktu trvá podle náročnosti do 5-ti minut. A maximálně jde do shopu nahrát 30 000 produktů
Vyřizování objednávek je taky do velké míry automatizované na dvě kliknutí / objednávka. Denně správa eshopu zabere maximálně hodinu, myslím tím vyřízení objednávek, zákaznická podpora a reklamace.
Marketing
Nejsem markeťák,tak jsem na to dost kašlal, dělal jsem nějaké pokusy, ale příliš se v tom nevyznám. Nedával jsem do marketingu žádné peníze. Většina návštěv a tržeb pochází z Glami (módní srovnávač.). Na export XML feedu pro Glami je perfektně nastavená česká aplikace Koongo, která zas vše plně automatizuje a umí taky další srovnávače.
V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte ozvat, velmi rád vše zodpovím.
52 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 17. 5. 2018
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E