Prodej projektů Duchod.cz, Duchodova-Reforma.cz a doména MojeFinance.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 4 z 4

Co jsou podle vás u eshopů - pevné základy

  1. Často tady koukám po nabídkách eshopů, jestli se mi nebude něco líbit, ale zdá se mi, že většina počinů je postavená dost na vodě. Nemají vybudovaný žádný sklad, konverze jsou jen z pár zdrojů (navíc nekvalitních - např. zbožáky), nemají dostatek dodavatelů, jedou dropshipping a jejich business je plně v rukách jiných, jsou závislí na pár velkých odběratelích, nemají originální obsah, ani robusní PPC kampaně ... ano, je to mnohdy ta snažší cesta, neřešit to, ale zdá se mi to strašně snadno okopírovatelné a často se ti lidé diví, když jim napíšete, že byste jim za to nic nedali.

    A teď můj dotaz ... co považujete za pevné základy pro eshop, aby bylo těžké s ním otřást i v době krize?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Mať produkt, ktorý sa bude kupovať aj počas krízy. Napríklad chlieb :D

    Inak naozaj nemáš žiadne pevné základy, otriasť sa dá čímkoľvek. Väčšie e-shopy to väčšinu pocítia len na zníženom zisku, tie menšie to privedie do likvidácie.

    Či je to dropshipping alebo affiliate alebo hocičo je jedno, pokiaľ bude základný e-shop predávať produkt, ktorý sa bude kupovať vždy, tak sa uživia na tom aj ostatní.

    A ja nie som zástacom PPC kampaní, využívam ich minimálne, pri niektorých e-shopoch vôbec a tie e-shopy prosperujú.

  4. každý eshop je virtuální, takže žádné pevné základy ani mít nemůže. V prvé řadě je každý eshop závislý na poskytovateli web prostoru, majlového serveru a poskytovateli internetového připojení.

  5. Když prodáváte něco, co Vás baví, sám to používáte, víte o tom vše, přidaná hodnota takového eshopu je v těch Vašich informacích, zkušenostech, zápalu pro věc, poskytujete info, které ani konkurenci nenapadne poskytnout, ukazujete věci v širším kontextu. Za tím lidé půjdou i v časech krize.

Hostujeme u Server powered by TELE3