Prodej projektů Duchod.cz, Duchodova-Reforma.cz a doména MojeFinance.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 13 z 13

Má affiliate podnikání v dnešní době smysl?

  1. Stále více mi připadá, že online podnikání, ve smyslu provoz nějaké stránky, magazínu nebo blogu monetizovaného přes affiliate nemá v dnešní době ekonomicky smysl. Mám několik magazínů, z oboru zdraví, hubnutí, ale přestože je s tím spousta práce, výdělky nejsou nic moc i přesto že jde o lukrativní odvětví. Přepočtem provizí z affilu na počet vydaných článků, mi vychází na cca 46 kč za zveřejněnou normostranu textu. A to nemluvím o mnohem větším množství času stráveném linkbuildingem. Prodeje sice naskakují, ale pak se 4 měsíce "schvalují" a nakonec jsou zamítnuty. Asi je něco špatně, pokud je 70 procent konverzí zamítnuto, a to hlavně ty co jsou za více peněz. Když to celé přepočítám na člověkohodiny, tak mi vychází asi 20 Kč na hodinu práce hrubého. Podle mne jsou doby kdy šlo affiliate podnikáním vydělat alespoň průměrnou mzdu dávno pryč. Existuje zede na Webtrhu někdo kdo má provoz affiliate webu jako fulltime job? Nebo udělá alespoň 100 Kč za hodinu práce?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Ma smysl. Musi se najit cilova skupina. Obecne, CR je velmy maly rubnicek a moc toho tady nevykoumas. Pokud natrefis na nejakou dobrou tematiku, za chvili to okopiruje silnejsi hrac, ktery dokaze nasypat do propagace daleko vetsi zdroje nez maly affil web.

    S tim zamitnutim, nic si z toho nedelej. Ma to kazdy a zalezi na affilu sys a taky na dodrzovani podminek. Pokud mas s affil letite zkusenosti, stejnak asi vis, ze bys mel cilit na globalni trh, ne jen a pouze na CR.

  4. V dnešní době má pořád smysl vše, stačí se neobklopovat negativními lidmi, přinést do stejného podnikání svoji přidanou hodnotu, určitě si nemyslím, že by byl trh prekrmen, žijeme v konzumní společnosti což se samo vybízí v affiliate, ovšem pokud chcete dělat stejnou věc jako 100 dalších, rozmyslete si zda li se vám vyplatí úsilí aby jste prorazil mezi těch 100 dalšími a jestli se vám ve výsledku vyplatí to co do toho investujete, ať vás pak nesežere svědomí že jste kontraproduktivní, nikdo nezbohatl ze dne na den, je to běh, maraton, je to životní styl, v affiliate se pořád dá prorazit, ale mel by jste být nadsenec pro věc, aby váš případný neúspěch nesemlel, popřípadě v konkurenčním odvětví tak nějakou určitou castku co můžete oželet a postrádat do marketingu, reklamy, uspět se určitě dá, ale nic není hned a zadarmo :) na internetu peníze jsou, jen je ne každý umí zvednout.

  5. Samozřejmě to smysl má. Je to ze začátku o hledání nějakého nápadu, pak stačí vytrvat. :-) PS: cz trh je opravdu malý, přesto se lze dobře affilem živit

  6. Dříve fungovalo kde co, us porno affiliaty, tisíce usd za měsíc prakticky bez práce. Dneska je internet plný tube sites zadarmo, porno už nikdo nekupuje. Navíc internet je plný affil stránek číňanů a indů proti kterým se prakticky nelze prosadit v jakémkoli affiliate oboru, bez investování obrovského množství peněz s nejistým výsledkem. Nedávno ještě fungovaly u nás affil a mfa weby na půjčky, běžně 1000 Kč denně dlouhodobě z jednoho webu přes adsense. Dneska, přestože traffic je téměř stejný, to dá těch 1000 Kč za měsíc. Affil je ještě větší bída. Pokud mi někdo neuzná 70 procent konverzí, tak je to zlodějna. Ať mi nikdo netvrdí, že je tolik procent nevyzvednutých zásilek. Navíc, prvních cca 6 měsíců, vždy vše jede jak na drátkách, konverze naskakují, jsou schvalovány,ale pak najednou, šup, zapne se "shave mód" a třičtvrtě konverzí je zamítnuto. To si inzerenti neuvědomují, že bez publisherů nevydělají? Že díky publisherům mají konverze bez práce, pouze za malý podíl ze zisku? Jako publisher jste nyní vydáni na milost inzrentovi, který se rozhodne jestli vám zaplatí, nebo vám hodí pár drobků, nebo nic. Je to tak ve všech affiliate oborech které jsem vyzkoušel.

  7. Citace Původně odeslal Jirka_Dvorak Zobrazit příspěvek
    Dříve fungovalo kde co, us porno affiliaty, tisíce usd za měsíc prakticky bez práce. Dneska je internet plný tube sites zadarmo, porno už nikdo nekupuje. Navíc internet je plný affil stránek číňanů a indů proti kterým se prakticky nelze prosadit v jakémkoli affiliate oboru, bez investování obrovského množství peněz s nejistým výsledkem. Nedávno ještě fungovaly u nás affil a mfa weby na půjčky, běžně 1000 Kč denně dlouhodobě z jednoho webu přes adsense. Dneska, přestože traffic je téměř stejný, to dá těch 1000 Kč za měsíc. Affil je ještě větší bída. Pokud mi někdo neuzná 70 procent konverzí, tak je to zlodějna. Ať mi nikdo netvrdí, že je tolik procent nevyzvednutých zásilek. Navíc, prvních cca 6 měsíců, vždy vše jede jak na drátkách, konverze naskakují, jsou schvalovány,ale pak najednou, šup, zapne se "shave mód" a třičtvrtě konverzí je zamítnuto. To si inzerenti neuvědomují, že bez publisherů nevydělají? Že díky publisherům mají konverze bez práce, pouze za malý podíl ze zisku? Jako publisher jste nyní vydáni na milost inzrentovi, který se rozhodne jestli vám zaplatí, nebo vám hodí pár drobků, nebo nic. Je to tak ve všech affiliate oborech které jsem vyzkoušel.
    Podvodné programy opravdu existují. Budu s takovými bojovat. Minulý rok jsem spustil první affiliate katalog, který obsahuje aktuální kampaně, ale je také možno takový program hodnotit. Aktuálně katalog funguje v omezeném režimu, takže návrat funkcí očekávejme ke konci roku.

    Do budoucna chci zviditelňovat férové a kvalitní affiliate programy na platformě Affiliate Features. Nejdůležitější bude zpětná vazba affiláků. Neházejte flintu do žita, protože já to tak nenechám.

    Když vydělává partner, vydělává inzerent :-)

  8. Já mám právě o budoucnosti affilu pochybnosti, až začne platit to z.urvený GDPR, tak jak to bude? a-shop si dá na stránku zaškrtávací tlačítko "souhlasíte se zpracováním os. údajů a cookies" samozřejmě že 99 % lidí zaškrtne že ne a je po provizi, fakt nevím, ale mám silné obavy.

  9. Řešil jsem to s advokátkou a stačí mít na eshopu jen zmínku o cookies. Nepracuje se při měření s osobními údaji (většinou). A IP tracking umím technicky udělat tak, aby to bylo anonymní.

  10. Samozřejmě se affilem v pohodě živit dá a to i u nás. Sám to dělám na plný úvazek.

    O obor nemějte obavy, prodávání za provizi existuje od středověku. To, že se vám v něm nedaří, není vina oboru. Je pravda, že před lety to šlo prakticky bez práce a dnes je to možná těžší, protože to dělá víc lidí. Stejně jako v každém oboru i v affilu se ale vždy najde nová cesta, kterou se ostatní moc nezabívají, a kde je to snadné. Psát magazín a prdnout na něj bannery/linky - to už dnes snadná cesta skutečně není. Chce to trochu invence.

    K GDPR: V affilu nejsou jen eshopy a k propagaci se nepoužívá jen cookie. I tahle cesta však jde v pohodě dál provozovat. I ta statistika 99% lidí... to je odkud? Každý lepší marketér umí udělat zaškrtávací políčko tak, aby ho většina zaškrtla, nebo tak, aby ho většina naopak nezaškrtla. Návštěvníci se na internetu pohybují bez většího přemýšlení - s tím žádná legislativa nic neudělá.

  11. Řešil jsem to s advokátkou a stačí mít na eshopu jen zmínku o cookies. Nepracuje se při měření s osobními údaji (většinou). A IP tracking umím technicky udělat tak, aby to bylo anonymní.
    A ví to ty eshopy? Nakonec to pro eshop může být spíše výhodné, že se kvůli neposkytnutému souhlasu nezapočítá provize..

    I ta statistika 99% lidí... to je odkud?
    Návštěvníci se na internetu pohybují bez většího přemýšlení - s tím žádná legislativa nic neudělá.
    Přesně jak říkáš, "bez přemýšlení" tzn. aniž by si přečetli co na ně vlastně vyskočilo, tak zaškrtnou všude kde to půjde: ne, ne, ne..
    I kdyby ale nedalo souhlas jen 20% lidí = u nich se ti nezapočítá konverze, tak z 50tis. na provizích je to desítka.. mě to třeba štvát bude.
    Každý kdo se trochu pohybuje v ecommerce dobře ví, jaká je ochota lidí cokoli povolovat.. takže to procento nesouhlasu asi bude daleko vyšší.. ovšem budu nadšený, jestli se mýlím :-)

    Každý lepší marketér umí udělat zaškrtávací políčko tak, aby ho většina zaškrtla, nebo tak, aby ho většina naopak nezaškrtla.
    Nějaký konkrétní příklad ?

  12. Citace Původně odeslal zpriby Zobrazit příspěvek
    A ví to ty eshopy? Nakonec to pro eshop může být spíše výhodné, že se kvůli neposkytnutému souhlasu nezapočítá provize..



    Přesně jak říkáš, "bez přemýšlení" tzn. aniž by si přečetli co na ně vlastně vyskočilo, tak zaškrtnou všude kde to půjde: ne, ne, ne..
    I kdyby ale nedalo souhlas jen 20% lidí = u nich se ti nezapočítá konverze, tak z 50tis. na provizích je to desítka.. mě to třeba štvát bude.
    Každý kdo se trochu pohybuje v ecommerce dobře ví, jaká je ochota lidí cokoli povolovat.. takže to procento nesouhlasu asi bude daleko vyšší.. ovšem budu nadšený, jestli se mýlím :-)


    Nějaký konkrétní příklad ?
    Je potřeba rozlišovat GDPR, které se nastavuje u inzerenta a které u partnera. Samozřejmě existuje mnoho způsobů, jak trackovat konverze. Ovšem většina funguje pomocí cookies, jak jsem psal výše, tam není potřeba žádné zaškrtávátko.

    A když se kvůli něčemu nepřipíše partnerovi provize, tak by eshop být rád neměl. Jakmile partner nevydělává, spolupráci ukončí. A to nevěstí nic dobrého. Nakonec taková spolupráce byla zbytečná.

  13. Nebo ho prostě bez souhlasu inzerentovi nedáš, to jde technicky dobře řešit. Nebo si vyrobíš souhlas jen pro sebe a následný remarketing smíš pak dělat pouze ty a ne inzerent. S těmi souhlasy se dá dost hrát. Když budu chtít, aby ho někdo nezaškrtl, dám ho doprostřed právní věty a ne na začátek řádku a garantuju, že to skoro nikdo nezaklikne. Naopak když budu chtít, aby ho zaškrtl, zvýrazním ho, podpořím slibem o nespamování, zašednu potvrzovací tlačítko do doby, než tu fajfku dá, po přejetí na CTA zobrazím zákazovou ikonku atd atd.. je toho hodně, co můžeš testovat a to procento (ne)zaškrtnutí ladit.

  14. Citace Původně odeslal Affilak.cz Zobrazit příspěvek
    Nebo ho prostě bez souhlasu inzerentovi nedáš, to jde technicky dobře řešit. Nebo si vyrobíš souhlas jen pro sebe a následný remarketing smíš pak dělat pouze ty a ne inzerent. S těmi souhlasy se dá dost hrát. Když budu chtít, aby ho někdo nezaškrtl, dám ho doprostřed právní věty a ne na začátek řádku a garantuju, že to skoro nikdo nezaklikne. Naopak když budu chtít, aby ho zaškrtl, zvýrazním ho, podpořím slibem o nespamování, zašednu potvrzovací tlačítko do doby, než tu fajfku dá, po přejetí na CTA zobrazím zákazovou ikonku atd atd.. je toho hodně, co můžeš testovat a to procento (ne)zaškrtnutí ladit.
    Schopní marketéři nadále můžou být happy, protože ta cesta existuje :-)

Hostujeme u Server powered by TELE3