logo
10.04.2018 10:16
1
Před pár dny, jsem odpověděl na poptávku týkající se překladu. Paní mi zaslala text který chce přeložit, já jí ho přeložený zaslal zpět, a od té doby mne paní ignoruje. Má zde další poptávky na překlad. Tak jsem jí udělil negativní hodnocení, aby jí nikdo další nenaletěl. No k mému šoku to hodnocení vidím pouze já, ale veřejně vidět není. Proč je tady hodnocení, když není viditelné pro další uživatele ????? Nebaví mě tady stále číst o podvodech, a že s tím nikdo nic nedělá.

Název:  lucieopl.png
Zobrazení: 164
Velikost:  53,9 KB

Co se právě děje na Webtrhu?

10.04.2018 11:17
2
Protože se nesmyslně čeká na hodnocení druhé strany.
Pokud by bylo hodnocení zveřejněné ihned, 2/3 webtržníků by svítilo červeně a měli založené další účty .......
10.04.2018 11:43
3
Udělte hodnocení bez označení obchodu - to by se mělo zobrazit bez potvrzování (resp. mám za to, že to tak je).
10.04.2018 11:43
4
Potvrzovani hodnoceni druhou stranu mi prijde naprosto nelogicke.
10.04.2018 12:40
5
Jo, díky za info, již jsem to dal bez toho obchodu, a hodnocení se zobrazuje.
10.04.2018 12:50
6
Tak logicky, pokud je to spojené s konkrétním obchodem, tak je třeba mít vyjádření obou stran. To mi přijde fér.
10.04.2018 16:25
7
Logické to není, druhá strana ví, že má zaporné hodnocení, tak ho neopětuje a ostatní se nedozví co je zač. Nechá si pouze kladné hodnocení třeba za malé zakázky, kde byl(a) solventní, dodržel(a) dohodu atd. Pak s takovým člověkem uzavřete obchod.
Osobně se podívám kolik má uživatel uzavřených obchodů a kolik hodnocení.

Takže bych to zveřejnil hned a dodal hlášku ve smyslu, že protistrana ještě obchod nehodnotila.
11.04.2018 09:03
8
Neni to nahodou tak, ze hodnoceni, ktere je bez reakce a spojene s obchodem, se propise az po urcite dobe? Ale chapu, ze je treba takovato hodnoceni zobrazit co nejdrive.
13.04.2018 14:58
9
Hodnocení (1) se nemusí zobrazit ihned.
Hodnocená strana dostane informaci o tom, že obdržela hodnocení, a že má také udělit hodnocení (2).
První hodnocení (1) se zveřejní, jakmile své hodnocení (2) odešle hodnocený, nebo po uplynutí 24 hodin.

Účel:
1. Zvýšit počet hodnocení. Strana, která ještě nehodnotila, obdrží výzvu a má motivaci odeslat hodnocení obchodu i za sebe.
2. Snížit šanci odvetného hodnocení v celém systému. Později hodnotící strana během ochranné lhůty neví, co obdržela.
3. Snížit obavu prvního hodnotícího z odvetného hodnocení. Viz 2

Tento proces se spustí jen, pokud hodnotíte konkrétní obchod. Pokud hodnocení posíláte bez uvedení obchodu, nemůžeme hodnocení spárovat, tudíž nevíme, jestli už i protistrana odeslala své a hodnocení se zobrazí ihned.

Vaše hodnocení se mezitím zveřejnilo, takže jsem to druhé a duplicitní smazal.
14.06.2018 18:32
10
Zdravím všechny! Chtěl bych se jenom zeptat na hodnocení A+ A++ a A. Udělit mohu jen hodnocení A, tak proč někdo má A+ nebo A++? A podle čeho se ty + dostávají? Mám 22 hodnocení a všechny A. Staré i některé vcelku nové. Tak proč mám jenom A? Jak můžu získat ty pluska?

Díky za info.
29.06.2018 00:17
11
A++ znamená "Excelentní" - Nejvyšší známky u všech otázek, tedy například odvedená práce byla dodána rychleji a v lepší kvalitě, než zákazník čekal.
A+ znamená "Výborné" - Téměř excelentní

U hodnocení ze starého systému nelze získat A+ ani A++, stará kladná hodnocení se převedla na A.
Ty máš všechna nová hodnocení buď A+ nebo A++. Blahopřeji!