Zadejte hledaný výraz...

Hledáme investora do již spuštěného internetového projektu inzertního serveru akcí a slev

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 23. 3. 2018
time line
0 zájemců
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Dobrý den,
hledáme investora pro náš B2C projekt inzertního serveru akcí a slev www.hoppi.cz, který jsme spustili 1.2.2018. Projekt je tedy již plně funkční s pozitivními odezvami a rádi bychom ho posunuli dále.
Předně - nejsme slevový portál. Distancujeme se od spojení slevový server či portál a již z definice tohoto spojení jím nejsme. Jsme inzertní server. Na www.hoppi.cz zákazníci nic nenakupují!
Přípravy ke spuštění nám trvaly přibližně rok. Vychází z principu z toho, kdy podnikatelé a firmy, které chtějí propagovat své zlevněné produkty či služby koncovým spotřebitelům, tak činí s pomocí stále populárních slevových portálů. Sám jsem s nimi více než 6 let spolupracoval, a proto vím, jak jsou platby provizí slevovým portálům pro mnoho podnikatelů ve skutečnosti extrémně finančně náročné. Mým cílem tedy bylo vytvořit jiný koncept, který by dokázal oslovit jak podnikatelské subjekty tak zákazníky a nabídl určitou alternativu bez provizí a navíc bez všech těch voucherů, kupónů, poukazů atp.
Obchodní model:
Podnikatelé za propagaci platí a) předem jednorázovou částku za určité období (max. 14 dnů), pohybující se v řádech stokorun bez ohledu na počty prodejů, nebo b) procentuální poplatek z prodeje, který si sami navolí v rámci affilliate sítí (aplikoval jsem zcela nový způsob propagace v rámci affilliate sítí, v tuto chvíli pilotně spolupracuji s affilliate sítěmi cj.com, ehub.cz a eretail.cz). Podnikatelé neřeší administrativní zátěž spojenou s využíváním voucherů, své peníze mají vždy ihned.
Zákazníci pro využití akcí platí vždy přímo podnikateli, portál zde funguje jako jakási "výloha", kde si pouze vyberou akci, a jedním klikem kontaktují přímo podnikatele pro její využití. Celý proces uplatnění akcí je tak pro ně daleko rychlejší, snazší a především bezpečnější.
Náklady na chod a marketing by se měly ve fázi cca 1.000 inzerátů pohybovat okolo 30% z obratu. Na cca 1.000 inzerátů se můžeme dostat se 4 zaměstnanci v horizontu 3 - 4 měsíců.
Od svého spuštění si tento koncept získává na velké oblibě. V tuto chvíli máme již cca 70 akcí a to přesto, že získávání inzerentů se věnuji cca 1h denně 1x za dva dny. Mám bohužel mnoho práce s ostatními náležitostmi projektu. Od inzerentů víme, že akce jsou zákazníky využívány.
Ode dne spuštění 1.2.2018 do 22.3.2018 evidujeme dle Google Analytics 8.053 Uživatelů, kteří vykonali 10.220 návštěv a zobrazili 21.123 stránek. Máme FB stránky s více než 500 sledujícími, děláme základní PPC a FB kampaně, soutěže na různých stránkách apod.
Důležité:
Možná Vás napadne, že slevové servery mají na trhu již tak pevné místo, že s ním stěží něco otřese. Možná, ale my s ním otřást v tuto chvíli ani nechceme, až později ;-). V tuto chvíli je důležité, aby inzerenti-podnikatelé věděli, že je www.hoppi.cz další kanál, kterým mohou propagovat své akce, a díky kterému ušetří na provizích slevovým serverům. Nejsme zde nyní jako konkurence, nýbrž jako alternativa. Podnikatel může propagovat jak na slevovém serveru, tak na www.hoppi.cz, stejně tak jako zákazníci. Ti si buď mohou projít na slevovém serveru nákupem voucheru u třetí strany a posléze jeho uplatněním, nebo mohou využít akci jedním klikem na www.hoppi.cz. Postupem času však obě strany zjistí (a už to i zjišťují), že s hoppi.cz jde vše rychleji, snáze a bezpečněji.
Z hlediska nákladů na propagaci akce ve skutečnosti podnikateli s www.hoppi.cz stačí pouhých několik zákazníků a od hranice cca 1.666 Kč za zlevněný produkt či službu většinou dokonce jediný zákazník, který akci inzerenta využije, aby za svou propagaci na hopi.cz oproti propagaci na slevovém serveru šetřil, a to výrazně. Samozřejmě nechceme, aby akce inzerentů využívaly jednotky zákazníků, ale desítky či stovky tak, jak je tomu na slevových serverech. Toto je však otázka dalšího rozvoje a investic do marketingu, SEO, UX apod., a toto je důvod, proč hledáme investora(y).
Koncept spolupráce a vize:
Mým prvotním cílem je zafinancování kroků, nutných k dalšímu rozvoji, zejména otevřít kancelář se 3 - 4 zaměstnanci, zafinancovat v této fázi širší brandovou kampaň a PPC kampaně, doladit UX a SEO prvky a dostat tento projekt mezi podnikatele i potenciální zákazníky, stále přidávat další a další inzeráty a opakovat ty již zveřejněné (velká většina těchto akcí je totiž dlouhodobých a stále se opakují). V této fázi se dostat na cca 1.000 inzerátů v horizontu 3 - 4 měsíců, kdy ve čtvrtém měsíci by se obrat pohyboval mezi 800.000 Kč až 1.000.000 Kč za měsíc s náklady ve výši 30% obratu.
Cílem v horizontu dvou let je 9-10 zaměstnanců a 2.500 - 3.000 inzerátů s obratem cca 4.000.000 Kč měsíčně s náklady ve výši 25% obratu.
Předpokládaná výše investice:
  • 1. měsíc 200.000 Kč - pokryje náklady na pronájem a nákup vybavení kanceláře (cca 150.000 Kč), nábor a zaškolení zaměstnanců, zahájení dolaďování UX prvků, on-page i off-page faktorů stránek, SEO a základní PPC kampaně.
  • 2. měsíc 300.000 Kč - pokryje náklady na mzdy a provoz kanceláře (cca 150.000 Kč), pokračování dolaďování zmíněných prvků, zvýšení marketingové činnosti ve formě billboardů, MHD a dalších.
  • 3. měsíc 350.000 Kč - pokryje náklady na mzdy a provoz kanceláře (cca 150.000 Kč), zvýšení marketingové činnosti.
  • 4. a další měsíce - vše si již financujeme sami.
Konkrétní podmínky případné spolupráce záleží na oboustranné domluvě a všechny varianty jsou otevřené. Případnému zájemci představím celý model monetizace a strategie.
Děkuji za Váš čas a zvážení případné spolupráce a přeji příjemný den.
Oldřich Dvořák
CEO Hoppi Media s.r.o.
www.hoppi.cz
info@hoppi.cz
777-346-774
10 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
7 hodnocení
členem od 24. 4. 2017
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
ikona hodnoceni
od Webinux (65 hodnocení)
19. 9. 2018
Spolupráce proběhla výborně, komunikace byla rychlá a excelentní a jsem nadmíru spokojen.
ikona hodnoceni
od Ondrej Kodym (2 hodnocení)
17. 5. 2018

Rychlá a korektní komunikace. Kvalitní spolupráce

ikona hodnoceni
od LucaM (1 hodnocení)
9. 5. 2018

děkuji

ikona

perfektní

Další poptávky Více