Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 12 z 12

Redesign Chyť a pusť

  1. Možná si někteří z vás pamatují, jak jsem zde před lety posílal "nový" design Chyť a pusť :)



    https://www.chytapust.cz/


    Před pár dny proběhla velká změna a přesun na dlouho připravovaný nový design s mnoha vylepšeními. Byť nejsem příznivcem radikálních změn, protože mohou být nebezpečné, v tomto případě nebylo únosné starý design postupně měnit a zatím se změna nijak negativně neprojevila.

    Díky drastičtější změně jsou některé reakce poměrně emotivní, jelikož je pro lidi těžké si rychle zvyknout na něco výrazně jiného, ale všechny funkční změny co proběhly jsou vylepšením oproti původnímu řešení.

    Pokud mohu být na něco pyšný, tak je to fakt, že Chyť a pusť bylo mnohokrát napodobováno konkurencí jako jeden z předních prodejců rybářského vybavení, a trochu doufám že to bude s novým designem pokračovat :)

    Nešetřete mě s kritikou, s Chyť a pusť spolupracuji dlouhodobě a stále e-shop ladíme a vylepšujeme - poslechnu si každý názor. Stejně tak, pokud máte nějaké dotazy, pokusím se je zodpovědět.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Varianty pro mobilní šířku se skryjí nebo jak to přesně funguje? https://www.chytapust.cz/Podberakove...sh-Landing-Net

  4. Že seš to ty:

    1) U telefonního čísla bych napsal aspoň něco jako "Pro vaše dotazy", takhle to působí dost prázdně a nejednoznačně.
    2) Jaromír Kratěna - proč to nemá odkaz na produkty Fox? A na těch podstránkách mi to nedává absolutně žádnej smysl, co to je? Vyjádření nakupujících?
    3) Hover u textu v slidu je nějakej zpomalenej.
    4) Zboží v akci v menu dost zabitý, to nenajde nikdo - záměr?
    5) Nefunguje Ověřeno zákazníky, vyjíždí prázdný okno.

    Jinak je to hezký, čistý, proč ne.

  5. jen par detailu, pokud to nebyl zamer

    ty dve horni linky by na sebe mohly navazovat
    Název:  zarovnani.png
Zobrazení: 528
Velikost:  19,1 KB


    spodni 1px linka u sponich produktu posunout o 1px dolu
    Název:  spodni linka.png
Zobrazení: 531
Velikost:  23,7 KB


    ruzne polomery zaobleni
    Název:  zaobleni.PNG
Zobrazení: 535
Velikost:  31,6 KB

  6. Citace Původně odeslal salab Zobrazit příspěvek
    Varianty pro mobilní šířku se skryjí nebo jak to přesně funguje? https://www.chytapust.cz/Podberakove...sh-Landing-Net
    Fungují, ale jak jsem se teď díval, tak je tam chyba, kdy se blok s tlačítkem zobrazí výrazně menší, předal jsem na opravu. Zajímavé, nevím jak se to stalo, když jsem to naposledy kontroloval, tak to bylo v pořádku.

    Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    1) U telefonního čísla bych napsal aspoň něco jako "Pro vaše dotazy", takhle to působí dost prázdně a nejednoznačně.
    2) Jaromír Kratěna - proč to nemá odkaz na produkty Fox? A na těch podstránkách mi to nedává absolutně žádnej smysl, co to je? Vyjádření nakupujících?
    3) Hover u textu v slidu je nějakej zpomalenej.
    4) Zboží v akci v menu dost zabitý, to nenajde nikdo - záměr?
    5) Nefunguje Ověřeno zákazníky, vyjíždí prázdný okno.
    1) Působí to trochu prázdně, ale právě tu extra informaci jsme vynechali, protože telefonní číslo samo o sobě působí samozřejmě - je samozřejmě otázka, zda zde nejsme příliš zaujatí, ale myslím si, že kontext je zde daný a naprostá většina lidí to pochopí. Uvidím, některé části hlavičky jsou definitivně na zvážení co se vylepšování týče.
    2) Tohle jsou známá jména v rybářské komunitě a slouží jako doporučení, přeneseně tedy jako doporučení od celebrit. To, že jeden z nich má zrovna vyjádření k produktům Fox je náhoda, nebylo v plánu u toho bloku nějak využít odkazy.
    3) To bude tou animací, každý efekt má krátkou animaci. Uvidím, možná to uděláme bez ní, souhlasím že u textu to působí trochu divně.
    4) Není záměr to zabít, ale v tuto chvíli to určitě není prioritní. Obecně ale ta rozbalovací nabídka potřebuje trochu předělat, je tam moc zelené (proto to až moc splývá) a určitě by bylo vhodné tu akční nabídku zvýraznit.
    5) Jsi si jistý, že to neblokuješ? Mě to třeba ublock blokuje, po vypnutí normálně funguje.

    Citace Původně odeslal ghostik Zobrazit příspěvek
    jen par detailu, pokud to nebyl zamer
    Máš dobré oči, děkuji. V návrhu mi ty věci navazují, ale když to převezme kodér, ne vždy to zpracuje 100% a já pak některé věci minu :) Opravíme.

  7. Citace Původně odeslal Petr Široký Zobrazit příspěvek
    Možná si někteří z vás pamatují, jak jsem zde před lety posílal "nový" design Chyť a pusť :)


    Nešetřete mě s kritikou, s Chyť a pusť spolupracuji dlouhodobě a stále e-shop ladíme a vylepšujeme - poslechnu si každý názor. Stejně tak, pokud máte nějaké dotazy, pokusím se je zodpovědět.
    Zdravím, můžu ti nabídnout objektivní kritiku z pohledu zákazníka protože na chyť a pusť jsem už nakoupil hodně věcí:-)
    Nejsem zastánce radikálních změn snad u žádných webových stránek a u eshopů obzvlášť...

    U rybářských eshopů mám rád jednoduchost a přehlednost a to si myslím, že původní eshop měl...
    Jakmile nemá eshop na levé straně na první pohled viditelný seznam zboží, tak jak chyť a pusť mělo, většinou se vůbec ani nesnažím nic vyhledávat a odcházím..
    Na rybářském eshopu mě v zásadě nikdy nezajmají recenze,nové produkty,akce ani články.Většinou vždycky si jdu za tím, co zrovna chci koupit a proto chci, abych na první pohled viděl seznam produktů.
    Ostatní věci jsou pro mě zajímavé jen opravdu okrajově...

    Neber to jako útok na tvojí práci:-), ale prostě je tam toho všeho zbytečně moc. Za mě byl starý vzhled top. Nemyslím si, že rybářský eshop potřebuje supermoderní vzhled a funkce. Rybář si prostě přijde nakoupit a čím to bude mít snazší a rychlejší, tím lépe.

  8. Citace Původně odeslal MichalT33 Zobrazit příspěvek
    Jakmile nemá eshop na levé straně na první pohled viditelný seznam zboží, tak jak chyť a pusť mělo, většinou se vůbec ani nesnažím nic vyhledávat a odcházím..
    Tohle je samozřejmě velká změna. Důvod, proč jsme původní navigaci nahradili rozbalovací navigací v hlavičce je právě její efektivnost. Onen "viditelný seznam zboží" byl jen velký sloupec položek, které spolu nijak logicky nesouvisely a bylo obtížné v něm něco najít, člověk si musel číst řádek po řádku, aby našel co hledá. Nové řešení menu, které má oddělené hlavní kategorie tento problém řeší a šetří čas.

    Obecně si připomínek vážím, je dobré slyšet negativní názor, což mě zároveň motivuje se dál ptát. Pro tebe je nejdůležitější mít okamžitě dostupnout navigaci e-shopu, čemuž říkáš seznam produktů, alespoň doufám že tak je to myšleno :) Zároveň tě ujišťuji, že nic na Chyť a pusť není kvůli tomu, že by to bylo trendy. Také nemám rád, když se něčemu říká "moderní" a maskuje se to za to, že je to lepší jen kvůli tomu, že je to nové, takto nepracuji.

    Je nemožné se zavděčit všem, takže mohu jen doufat, že dáš nové navigaci šanci a třeba zjistíš, že se v ní orientuješ rychleji než dříve. Rozhodně ji dál budeme vylepšovat.

    Citace Původně odeslal MichalT33 Zobrazit příspěvek
    Rybář si prostě přijde nakoupit a čím to bude mít snazší a rychlejší, tím lépe.
    V tomto smyslu jsou všechny změny dělány. Jak jsem psal, je těžké si zvyknout po šoku z velké změny. Možná kdyby sis vzpoměl, jaké bylo tvé první nakupování na starém Chyť a pusť, třeba by to bylo zajímavé srovnání s tím, jak budeš nakupovat teď.

  9. Citace Původně odeslal Petr Široký Zobrazit příspěvek
    Tohle je samozřejmě velká změna. Důvod, proč jsme původní navigaci nahradili rozbalovací navigací v hlavičce je právě její efektivnost. Onen "viditelný seznam zboží" byl jen velký sloupec položek, které spolu nijak logicky nesouvisely a bylo obtížné v něm něco najít, člověk si musel číst řádek po řádku, aby našel co hledá. Nové řešení menu, které má oddělené hlavní kategorie tento problém řeší a šetří čas.

    Obecně si připomínek vážím, je dobré slyšet negativní názor, což mě zároveň motivuje se dál ptát. Pro tebe je nejdůležitější mít okamžitě dostupnout navigaci e-shopu, čemuž říkáš seznam produktů, alespoň doufám že tak je to myšleno :) Zároveň tě ujišťuji, že nic na Chyť a pusť není kvůli tomu, že by to bylo trendy. Také nemám rád, když se něčemu říká "moderní" a maskuje se to za to, že je to lepší jen kvůli tomu, že je to nové, takto nepracuji.

    Je nemožné se zavděčit všem, takže mohu jen doufat, že dáš nové navigaci šanci a třeba zjistíš, že se v ní orientuješ rychleji než dříve. Rozhodně ji dál budeme vylepšovat.
    Nezlob se, ale nesouhlasím s tebou... Původní navigace byla na 100 procent mnohem přehlednější. Nevím, ty to zřejmě bereš z pohledu "eshop vývojáře" :-) , ale rybář moc dobře ví, co hledá a v původní navigaci se bez problémů vyzná...Myslím si, že tu byly jiné věci, které by eshop posunuly dopředu a rozhodně to není otázka designu ani nových funkcí...

    Samozřejmě jde jen o můj názor a je dost pravděpodobné, že většině lidí se bude změna líbit. Možná by stálo za to, vymyslet nějaký krátký dotazník, který by zákazník vyplnil a za odměnu by dostal něco, cokoliv... Tohle by asi přineslo hodně odpovědí na otázky kolem nového designu. A rozhodně by to byly mnohem hodnotnější odpovědi, než získáš tady od profíků kteří tvoří eshopy.

    Jenom ještě dodám, že to opravdu neber jako útok na tvojí práci, z mého pohledu jsi šikovnej člověk :-)

  10. Mně se to osobně moc líbí. Ryby jsem chytal, předchozí verzi designu neznám a menu je podle mě super. A pokud vím přesně co chci, tak to nehledám někde v seznamu, ale využiju vyhledávání. A je fajn podporovat designem a funkcemi správné návyky, i když je ten přechod bolestivý.

    Jen se zeptám, jaká je logika, resp. smysl v tom, že top bar je při rolování dolů skrytý a pokud roluji nahoru, zobrazí se. Přemýšlím marně nad pointou :-)

  11. Citace Původně odeslal MichalT33 Zobrazit příspěvek
    Nezlob se, ale nesouhlasím s tebou... Původní navigace byla na 100 procent mnohem přehlednější. Nevím, ty to zřejmě bereš z pohledu "eshop vývojáře" :-) , ale rybář moc dobře ví, co hledá a v původní navigaci se bez problémů vyzná...Myslím si, že tu byly jiné věci, které by eshop posunuly dopředu a rozhodně to není otázka designu ani nových funkcí...
    Zajímavé, mohl bys upřesnit, v čem ti přijde seznam, kde máš řekněme 60 položek, které pokud se nepletu nebyly ani abecedně seřazené, přehlednější než vzít ten seznam a udělat z něj asi 10 skupin, u kterých nemusíš procházet každou položku? Já věřím že víš co hledáš, ale pokud hledáš boilies, tak je ti k něčemu užitečné, že si předtím musíš projít mnoho jiných položek, než se k nim dostaneš? V takovém případě ti procházení navijáků či stanů jistě nepomůže. Pokud si přesně pamatuješ, kde co najdeš, tak nejde o férové srovnání, stejně dobře bude fungovat i to rozbalovací menu ve chvíli, kdy budeš vědět, kde co je.

    Zde nemluvím z "pozice vývojáře", co rybaření nerozumí, nebo "profíka", co je mimo realitu a nechce chápat potřeby zákazníků. Naprostá většina e-shopů nějak kategorizuje zboží, protože je to logicky rychlejší způsob, jak se orientovat. Problém mnoha rybářských e-shopů je v tom, že se to dlouhou dobu nedělalo, měl jsi prostě dlouhou nudli různých položek, co spolu nesouvisely.

    Jak jsem vysvětloval výše, pokud máš základní kategorie, můžeš se podle nich rychleji orientovat, protože si nemusíš procházet každou položku a skenovat, zda je to to, co tě zajímá, stačí to udělat jen se základními kategoriemi. To je univerzální fakt u jakékoliv navigace. Mohli jsme to třeba řešit jako alza, kde mají levý sloupec a jinak to funguje prakticky stejně jako u nás, třeba by ti to pak přišlo vhodnější.

    Dotazníky jsou dobrý nápad a obecně chci, abychom u Chyť a pusť více testovali a řešili uživatelské reakce. Stejně tak prosím ty neber mé reakce jako "obranu", beru tě vážně a proto ti naprosto vážně odpovídám s důvody, proč jsme změny realizovali. Rozhodně nejsi sám, kdo takto reaguje.

    A jelikož jsem psal, že e-shop pravidelně vylepšujeme, napiš mi ty jiné věci, které by podle tebe e-shop posunuly kupředu. Mohu prozradit, že v brzké době chystáme předělané stránky výrobců a řadu dalších menších věcí.

    @kubiz Pokud roluješ nahoru, aby ses dostal k navigaci, usnadňujeme ti to jejím zobrazením rovnou, ale zároveň tě neobtěžujeme tím, že bychom ji ukazovali pořád, protože většinu času ji nevyužiješ.

    ---------- Příspěvek doplněn 19.03.2018 v 14:12 ----------

    Ještě pro případ, že by někoho zajímalo jednoduché rozvedení situace s navigací, v čem byl problém na starém e-shopu. Toto není ani můj, ani nijak nový nápad, kategorizace zboží funguje v nákupních centrech a na e-shopech všeho druhu.



    Vlevo starý e-shop, vpravo nový.

    Jde tedy o naprosto jednoduchou ideu. Její zpracování nemusí být ideální, stejně tak se nám třeba v tuto chvíli nepodařilo kategorie rozdělit nejlépe, jak to jde. Toto rozdělení každopádně zůstane, zobrazování se ale může měnit. Budu se snažit zlepšit současnou prezentaci a stejně tak chci, aby bylo procházení e-shopu co nejjednodušší.
    Naposledy upravil Petr Široký : 19.03.2018 v 14:07

  12. K tomu telefonnimu cislu, jedem muj klient, co ma sluzbu pro masy, s oblibou pouziva frazi “lidi jsou banani”, protoze opravdu jsou.

    Jasne, telefon je telefon, na vizitce k nemu nebudu psat TELEFON, ale na webu me treba muze zajimat, zda je to poradna, reklamace, apod.

  13. Vždy je dobré podávat informace co nejjednoznačněji, v tom máš pravdu - záleží ovšem na tom, jakou hranici si nastavíš, a tady já ji nemám tak jednoznačnou. Vzhledem k tomu, že tam je opravdu dost prázdného místa, tak tam pravděpodobně nějaký popisek přibude, uvidím.

Hostujeme u Server powered by TELE3