Kvalitní hosting pro WordPress [WP3]
Zobrazují se odpovědi 1 až 18 z 18

Zkušenosti se dropshipping.cz (ad už jako dropsiper tak VO)

  1. Ahoj,

    prosím jaké máte zkušenosti s www.dropshipping.cz ad už jako uživatelé co mají klony eshopu tak i jako mateřský eshop co rozesílá produkty?

    Mě osobně hlavně zajíma z pozice mateřského eshopu (dřive jsem nabizel dropsiping přes simplia ale to už nejde tak hledám náhradu) ale i jaké jsou celkové zkušenoti a jestli má to ješte dnes smysl.

    Moje představa je aby mi dropsipeři přivedly aspon 20 obejdnávek denně (obor a ceny drogerka jak TETA s tím že pro dodavatele dám cca 15%marři z koncové ceny když jsou ceny jak TETA)

    předem diky

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Upřímně, pro mě, jako dropsipera by to nemělo vůbec význam. Drogerie položkově je velmi levný produkt, nejdražší položka je asi tak prací prášek. Takže výnos v korunách ne-li spíš v haléřích. K tomu má drogerie velký počet položek a podkategorií a pokud nechci být uplný klon a nedejbože (dost často) je potřeba vyladit i popisky atp., tak je to spousta práce a při takovém počtu položek a výnosu pár korun se o nějaké "vose* fee" nedá mluvit.

    K obchodovatelnosti, na netu, drogerie (jednooborově) obecně jsem dost skeptická, protože rozdíly v cenách, vzhledem ke korunovým položkám, nejsou nijak markantní, a když člověk připočítá poštovné a balné, tak je na vyšší ceně oproti jízdence do nejbližší drogerie. Navíc téměř nonstop běží v některém řetězci na nejdražší položky drogerie akce. Takže pokud to není specifikum typu prací prášek z Německa, bio, eko a nevím co ještě, tak bych do toho víc neinvestovala. Ale třeba bude mít někdo jiný názor. To jen můj pohled.

  4. ahoj,

    no pokdu se podivam na affil ageo.cz (velká česká drogerka) tak prumerná cena nákupu je cca 950 Kč , což odpovidá aj co sleduji jak se prezentuji online dorgerky že maji nad 1000 Kč prumurnou objednávku.

    - ceny by byli stejené jak Teta a obcas aj nizzsi, ale rozhodné né vyžší
    - německá drogerká bude na 100% :-) stejně jak BIO a korejská kosmetika

    - bohužel máš pravdu těch kategorii je docela dost

  5. ahoj, někdo další nějaké info? předem diky :-)

  6. Ahoj,

    víš o tom, že tam můžeš mít v rámci jednoho e-shopu max. 36 produktů? :-)

    Olda

  7. NightRod36: To není pravda, máme přes ně eshopy s tisícemi produktů.

  8. datasite.cz: Tak v tom případě nemají aktualizované stránky (už asi hodně dlouho), protože dle bodu 13 v "Co Vás zajímá" na tom stále pracují a zatím je možné mít max. 36 produktů... a jak jste s tím spokojeni?

  9. To omezené množství platí pro ty jejich dropshopy, normální vlastní dropship obchod (aktualizovvaný ať už ručně, nebo přes API) žádné omezení počtu nemá.
    Ke zkušenostem se zatím moc vyjádřit nemůžu, teprve s tím začínáme a hlavně to beru jen jako zhodnocení domén. Bude to lepší, než je nechat naprázdno hnít a když se časem ukáže, že se někde objevuje návštěvnost, tak tam vymyslíme něco plnohodnotného..

  10. Rozumím, díky moc za info a ať se daří!

  11. Dovolím si tedy nakonec jeden poznatek... Nechtěl jsem to sem psát, protože se poprvé nějako omlouvali (vymlouvali), tak jsem doufal, že se to zlepší... Nezlepšilo.
    Bohužel velmi špatně komunikují. Když dojde k nějakému problému, nelze očekávat, že by to někdo z nich řešil. Ani obchodní, ani technické věci. Na info, které jsem jim posílal ohledně chyb v api (nesedí dokumentace) dokonce (po dvou týdnech) odpověděli jen to, že o tom vědí.. Asi není potřeba to řešit... ? :/
    Průměrně odpověď trvá cca týden od třetí urgence, není výjmkou i 14ti denní čekání. Nefungují ani mailové kontakty, ani ticket systém uvnitř toho systému (v tom ticket systému mám nezodpovězené dotazy přes měsíc (konkrétně moje poslední zpráva z 26.6. - bez reakce) a vyřešili to tím, že "Tato komunikace byla uzavřena").
    Na poslední dotaz opět 3 dny nic, takže to pravděpodobně zrušíme a budeme hledat jiného poskytovatele zavčasu...
    Tento způsob komunikace je totiž poměrně velký průser v situaci, kdy budu nucen řešit dotazy zákazníků, reklamace, atd. Vidím to jako velké riziko, protože místo zhodnocení domén reálně můžu získat akorát tak spousty negativních hodnocení.

    Edit: další velká nevýhoda je nekonzistence dat v api. Nečekejte, že by bylo možné používat např. importované kategorie, každý dodavatel to má jinak a oni ty data prostě jen předají, nějak to nezpracovávají, atd. Takže popužít třeba jeden import/sync script na více dodavatelů nelze. Všechno zboží je potřeba ručně zařazovat, atd..
    Stejně tak zboží - něco má pois tam, něco jinde, někde je to rozdělené napůl, někde je v části html popis a druhé to stejné bez html.
    Snad sedí aspoň ceny a názvy, každopádně moje představa, že použiju jeden systém pro hromadnou správu naimportovanách eshopů je tedy hodně naivní a nereálná :)

  12. Citace Původně odeslal datasite.cz Zobrazit příspěvek
    Dovolím si tedy nakonec jeden poznatek... Nechtěl jsem to sem psát, protože se poprvé nějako omlouvali (vymlouvali), tak jsem doufal, že se to zlepší... Nezlepšilo.
    Bohužel velmi špatně komunikují. Když dojde k nějakému problému, nelze očekávat, že by to někdo z nich řešil. Ani obchodní, ani technické věci. Na info, které jsem jim posílal ohledně chyb v api (nesedí dokumentace) dokonce (po dvou týdnech) odpověděli jen to, že o tom vědí.. Asi není potřeba to řešit... ? :/
    Průměrně odpověď trvá cca týden od třetí urgence, není výjmkou i 14ti denní čekání. Nefungují ani mailové kontakty, ani ticket systém uvnitř toho systému (v tom ticket systému mám nezodpovězené dotazy přes měsíc (konkrétně moje poslední zpráva z 26.6. - bez reakce) a vyřešili to tím, že "Tato komunikace byla uzavřena").
    Na poslední dotaz opět 3 dny nic, takže to pravděpodobně zrušíme a budeme hledat jiného poskytovatele zavčasu...
    Tento způsob komunikace je totiž poměrně velký průser v situaci, kdy budu nucen řešit dotazy zákazníků, reklamace, atd. Vidím to jako velké riziko, protože místo zhodnocení domén reálně můžu získat akorát tak spousty negativních hodnocení.

    Edit: další velká nevýhoda je nekonzistence dat v api. Nečekejte, že by bylo možné používat např. importované kategorie, každý dodavatel to má jinak a oni ty data prostě jen předají, nějak to nezpracovávají, atd. Takže popužít třeba jeden import/sync script na více dodavatelů nelze. Všechno zboží je potřeba ručně zařazovat, atd..
    Stejně tak zboží - něco má pois tam, něco jinde, někde je to rozdělené napůl, někde je v části html popis a druhé to stejné bez html.
    Snad sedí aspoň ceny a názvy, každopádně moje představa, že použiju jeden systém pro hromadnou správu naimportovanách eshopů je tedy hodně naivní a nereálná :)
    A o nějaké konkurenci nebo vlastním systemu jste neuvažoval? Teda jestli je. Uvažoval o tom využit ho také, ale jak píšete tak je to pro někoho já kde je spokojenost mých zákazníků na prvním místě naprosto nepoužitelné

  13. Dropshipping.cz je bohuzel v posledni dobe jedna velka katastrofa. Ta ochota neco resit byla vzdy velmi opatrna. V poslednich mesicich je to ale neco strasneho. Drive kdyz byl na podpore Ondrej Ruzek fungovalo to uplne jinak, nyni je tam nekdo jiny s absolutnim nezajmem.

    Korunu nyni nasadili s tim, ze kdyz nebude balicek prevzany nebo se vrati ve 14denni lhute, tak strhnou provozovateli penize za postovne - takze postovne neresi dodavatel, ale provozovatel - takze jedna vratka vam sebere provize treba za tri zprostredkovane a dorucene objednavky, vitejte v Cesku...

  14. Aktualizace: ... :) Další týden a odpověď nikde. :/ Přišel jen nějaký newsletter o tom, jak jsou úžasní...
    Nemáte někdo tip na konkurenci? Ideálně český systém, ale hodí se tip i na spolehlivé zahraniční věci, kde máte odzkoušeno, že se o to někdo stará?
    Dropshipping.cz jsme tímto definitivně zrušili, takhle nelze fungovat..

  15. Dobrý den,

    rád bych napsal do této diskuze i za Dropshipping.cz protože bych byl rád, aby zazněl i náš hlas. To, že práce před sebou máme ještě spousta víme - každý týde se snažíme posunout náš systém o trochu dál. Na plný úvazek na tomto projektu pracuje 9 lidí a věřím, že pokroky děláme.


    Každému kdo nám napíše se snažíme odpovědět nejrychleji jak to jen jde a snížili jsme aktuálně průměrnou délku odpovědi na 2 hodiny. Samozřejmě špatné zkušenosti nás mrzí a snažím se stím bojovat.

    Nabídka produktů v našem systému bude v roce 2019 zdvojnásobena a umožníme i kombinaci a uskladnění vlastního zboží. Budeme rádi pokud dáte naší službě šanci.

    Pokud by kdokoliv potřeboval s čímkoliv pomoci nebo měl problém, může vždy napsat přímo mě - zakladateli na: josef@dropshipping.cz a já se postarám o kladné vyřízení.

  16. Ahoj, rad bych tohle téma ozivil. Jak se na dropsiping na drogerku neco jako www.ageo.cz jen mensí a zatim bes drazsí kosmetiky a tedy prevazne na drogerii ( klasika + německa + ECO). Provize by mohla byt 20% z koncové ceny (při větším obratu nad 200 tis muže byt 25%) přitom koncové ceny jsou rozumné a defakto jak TETA (tedy levnější než v BILLA a Albert). Pochopitelně pokud by byla přes nějakého zprostredkovatele jako Dropshipping.cz tak je z 20% se musí odečíst jeho prvozize, a nejradši bych to dělal právě tak. Zaroven dotaz doporučujete udělat nějakou selekci (ja bych ji rád), at se neregistruje a nezakladá eshop kde kod, co planuje jen spustit a pak se tomu nevěnovat, napadá mě podminka že už musíte mit nějaky dropsiping nebo blog/magazin na podobné tema nebo symbolicky poplatek 500 Kč at odradím děti.

  17. ahoj, chtel bych ozivit tohle téma. Prosím jakou máte zkušenost se Dropshipping.cz ted v roce 2019

    Předem diky

  18. Zatím jen velká reklama na dropshipping na internetu ale recenze 50 na 50

  19. Citace Původně odeslal eduard.roman Zobrazit příspěvek
    Zatím jen velká reklama na dropshipping na internetu ale recenze 50 na 50
    diky za info, ono jsem zas tam moc negativni rekce jsem nezaznamenal, ale spíše zaleží čeho je obsahem ta negativni zkušenost, pač jestli to je od lidi stylu že to nefunguje, ve stylu že si zalozili eshop a uz nic nedelali a nezbohatli :-) tak takove reakce nejak odfiltruji pač je jasné že min 80% lidi co se pokusi dropsipping tak si nevidělá ani na pivo. A pak tu bude těch 20% dropsiperu co dělji pres 80% obratu všech dropsiperu
    , ale ty zas moc mluvit nebudou a ani se chlubit :-(

Hostujeme u Server powered by TELE3