Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Prodám internetový ochod s obratem 4 500 000 korun

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 22. 1. 2018
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Dobrý den,
prodám internetový obchod s oblečením. Roční obrat je 4 500 000 korun se ziskem okolo 1 200 000. E-shopový systém je dělaný na míru se všemi výhodami ale i nevýhodami, které takové řešení přináší. Cena systému byla 100 000 s DPH. Aktuálně je vyladěný.
Než se rozepíšu blíže o číslech, něco k prodeji samotnému.
Určitě si teď všichni říkáte, kde je zase háček. Nicméně, není absolutně nikde. Háček je v tom, že dělám eshopařinu už 6 let. Za těch 6 let jsem si na spoustu věcí vytvořil aktuálně již nepřekonatelnou averzi, které s tímto byznysem souvisejí a nejsem schopen již pokračovat. Například nevyzvednutá dobírka mě přívádí k šílenství, nebo když PPLko neodručí zásilku a práskne ji na parcelshop. Aktuálně jsem zcela vyhořelý a neschopen reálně pokračovat. Takže buď prodej a nebo Bohnice. Vybírám si prodej.
PNO držím dlouhodobě na 10%. Marketing si zpravuji sám, součástí jsou samozřejmě FB,AW,SKLIK a další reklamní účty.
Není žádný problém dosáhnout vyšších obratů když v reklamě přitvrdíte muziku, ale to já nechtěl. Vůbec nepoužívám kupříkladu FB marketing na akvizice. Sám jej moc neumím a po zkušenostech s PPC "mistry" odsud z webtrhu jsem raději tento kanál oželel, než abych někomu rval do chřtánu zase 30 000 bez nějaké záruky výsledku a používám jej pouze na remarketing kde funguje skvěle. AW a sklik si dělám sám postupně. Tam je samozřejmě také prostor pro zvyšování tržeb.
Eshop má dobře udělané on-page faktory, proto spousta trafficu chodí i z organiky, díky tomu se dosahuje luxusních 10% PNO. I zde je spousta práce pro někoho se zápalem a chutí pracovat. Já už to bohužel nejsem.
Objednávky odesílá logistická firma v Praze - vše je z 90 % automatizované, nic tedy nebalíte, ani nepřijímáte vratky. Samozřejmě nemusíte pokračovat a můžete si balit sami. Držíme menší sklad, ale většinu věcí vozíme ze zahraničí, kde díky exklusivní smlouvě s dodavatelem máme do 48 hodin balík zde.
Hodnota skladu je aktuálně + - 180 000 v nákupních cenách. To bude případně samozřejmě upřesněno a udělána inventúra.
Denní náplň práce - pokud je vše ok, v podstatě jen denně odklikáváte přijaté objednávky a o nic víc se nestaráte, pokud nechcete dále rozvíjet eshop. Vím že to zní až moc idealisticky, je to vykoupeno tím, že když se něco podělá, řešení je vzhledem k externí firmě problémovější a další.
Pokud se stane nějaký problém, ( pplko nedoručí, nebo nedorazí zboží atd) je třeba to samozřejmě řešit. Zákazníci si zboží objednávají s tím, že odeslání je do 5 pracovních dní. Reálně odchází 3 pracovní den. Máme tam schválně rezervu pro případě problému se zbožím.
E-xterní sklad má obrovské výhody v tom, že se nezdržujete s balením a jak sem psal, Vaše práce jen spočívá v tom kontrolovat, že odchází vše co odejít mělo.
Nevýhoda je v tom, že sem tam někdo zavolá a chce něco změřit, poslat detailnější fotku nebo něco, kdy potřebujete fyzicky zboží chytit vy sami. V takovém případě nejste schopni klientovi vyhovět.
Vratkovost je dlouhodobě okolo 12%, což je v módě zcela jedinečné nízké číslo. Je dáno i naším skvělým byznys modelem a prací se zákazníky, kterou Vám samozřejmě předáme. Je to hlavně důvod proč jsme moc netlačili na zvýšení obratu. Pokud chcete udržet takovouto vratkovost je třeba se trochu objednávkám věnovat a mít osobnější přístup. Ten 9 z 10 zákazníků velice ocení. Ten 10 má vdycky nějaké pindy, ale nejde vyhovět všem. Eshop jsme budovali, tak abychom si zákazníky získali, takže jsme v 98% vycházeli vstříc i požadavkům, které by jinde narazily.
Z těchto 12% jsou vratky, výměny a nevyzvednuté dobírky rozloženě téměř přesně rovnoměrně (4,4,4)
Bližší informace poskytnu v PM. Loudilům a někomu kdo se nepředstaví či budu mít pocit, že nemají finanční možnosti eshop koupit si dovoluji neodpovědět. Pro bližší informace předpokládám osobní schůzku kde i plně vysvětlím důvody prodeje. Pokud má někdo kamený obchod a takové zázení, je to zcela ideálni investice.
Koudela
5 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
6 hodnocení
členem od 15. 4. 2012
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E