Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 8 z 8

Ake zobrazenie variant produktov?

  1. Caute,

    riesim zobrazenie roznych variant produktov (najcastejsie farby) v eshope. Neviem sa rozhodnut medzi dvoma moznostami.

    1. kazda varianta bude samostatny produkt. po otvoreni detailu produktu sa okrem ostatnych zakladnych veci ako cena, obrazky atd.. zobrazi ze existuju aj ine varianty - po kliknuti na variantu sa otvori novy detail produktu

    priklad: https://www.alza.sk/trendy/samsung-g...d-d5102019.htm

    2. bude existovat len jeden produkt - ale v detaile bude moznost vyberu varianty:

    priklad: https://www.elcigareta.sk/produkt-va...erom-4141.html

    po technickej stranke maju oba riesenia nevyhody.. skor mi ide o to, ktory sa vam pozdava viac, resp. ktorym sposobom sa lepsie vybera tovar.. sortiment tovaru bude rozny..

    dik

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Za mě dost záleží na tom, kolik těch variant je. U té alzy mi nevadí, že je to samostatný produkt, jelikož to jsou většinu 2-3 položky k jednomu produktu a ještě to mají většinou relativně dobře filtrované, že se to nezobrazuje vedle sebe.

    Pokud je těch variant ale hodně, tak mi pak přijde zbytečné, abych proklikával 50 stránek eshopu, protože každý produkt je vystavený 8x vedle sebe a liší se jen barvou. To mi vždy přijde na zbláznění a pokud je alternativa, tak jdu raději jinam.

  4. teoreticky by bolo mozne skryt varianty tovarov v zozname tovarov, a ponuknut ich az detaile produktu.. cize nebudu vedla seba..

  5. Pak je to z mého pohledu asi jedno. Zase pokud se překlikávají celé produkty, pak se mění i skladová dostupnost a to je zase pro mě plus. Ale je to jen můj laický pohled zákazníka.

  6. Jsou druhy zboží, kde se člověk orientuje podle barvy výrobku a některého ze základních údajů (třeba mobilní telefony) a tam vidím smysl zobrazovat varianty na výpisu vedle sebe, ale závisí na tom, co nabízíte - čili rozhodovat se podle konkrétní situace :)

    U produktů, kde na tom nezáleží, variant je moc (3 jsou ještě v pořádku, pak už je to na hraně) a uživateli nijak nepomůže, pokud uvidí stejný výrobek ve výpisu produktů opakovaně, je řešením uvádět počet variant u jednotlivých produktů - jinak to lidi akorát otravuje, pokud mají nepravidelně přeskakovat položky až poté co zjistí, že je to opakující se produkt.

  7. Tohle je obecně blbá situace, protože správné řešení může být jedno i druhé podle preferencí konkrétního uživatele co přijde na eshop. Důležitost barvy produktu je subjektivní.

    Jestli si na to troufáte a máte na to finance, můžete zkusit ve výpisu zboží udělat u těch produktů co mají více variant jakýsi výpis nižší úrovně, kde bude na prostoru vyhrazeném pro jeden produkt možnost listování variantami produktu a proklik by šel na detail toho nalistovaného.

    Pokud použijete řešení č. 2 tak bych dal do obrázku produktu takový, na kterém budou zobrazené všechny barevné varianty, ať je na první pohled jasné, že se v detailu bude ještě vybírat varianta.

  8. dik za rady.. nakoniec som sa na ich zaklade rozhodol nastavit zobrazenie podla druhu tovaru ako ste pisali.. ale zaroven umoznit toto defaultne nastavenie zmenit navstevnikom, ak tak budu sami chciet.

  9. Citace Původně odeslal ps Zobrazit příspěvek
    správné řešení může být jedno i druhé podle preferencí konkrétního uživatele co přijde na eshop.
    Žádné řešení není stoprocentní - důležité je udělat si dostatečný průzkum, jak lidé dané zboží nakupují a co je pro ně důležité. Z toho následně je možné udělat informované rozhodnutí, jaký způsob výpisu je lepší pro většinu zákazníků. Přidělávat funkce jako přepínání výpisu zboží je obvykle zbytečné, protože ho skutečně využije minimum pokročilejších uživatelů, není to jako filtry.

    Citace Původně odeslal ps Zobrazit příspěvek
    Důležitost barvy produktu je subjektivní.
    Ne, pokud se nerozhoduješ jen podle vlastní hlavy a posloucháš zákazníky. Lidé nenakupují smartphony stejným způsobem jako krmení na kapry.

Hostujeme u Server powered by TELE3