Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

POtřebujeme office manager/ asistentka s plynulou angličtinou

Potřebujeme asistentka / office manager / back office manager
Jedná se o full- time: 9:00 - 17:00 Pondělí - pátek, ale pouze na dobu 8 měsíců: Leden 2018 - Září 2018 ( zástup za mateřskou dovolenou)
Jedná se o práci asistentka Generální ředitele společnosti Whirpool, sídlí na Radlické ulici, Praha - 5
( možnost i parkování autem)
Pán je původem Polák, žil a pracoval celý život v Itálii (podle toho taky jedná, je strašně akční, energicky, atd. )
Nejde o náročnou práci, back office manager, pošta, letenky, hovory, něco objednat, nejezdí se na pracovní cesty, a pracovně od - do. Není požadavek na vzdělání, ale musí perfektně plynně anglicky a mít již zkušenosti a praxi s prací asistentky.
Jedná se o smlouvu na dobu určitou, nejlépe kdo má svůj ŽL a může vystavovat na konci měsíce fakturu.
Měsíční plat: 40.000,-Kč ( na fakturu, klasicky s 14denní splatností)
Předem Vám děkuji za odpověď a poslané životopisy.
Jana
10 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
5 hodnocení
členem od 21. 7. 2016
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
ikona hodnoceni
od Hagen (21 hodnocení)
3. 3. 2019

Já jsem nadmíru spokojený a proto mohu jen doporučit. Již jsem zadal několik zakázek a vždy vše tak jak má být.

ikona hodnoceni
od Hagen (21 hodnocení)
25. 10. 2018
ikona hodnoceni
od casual (6 hodnocení)
22. 8. 2018

Další poptávky Více