Zítra v 11 hodin končí tato nabídka! Podívejte se! Poslední šance! Toto je příležitost.
Zobrazují se odpovědi 1 až 1 z 1

Potřebujeme office manager/asistentku s angličtinou na full-time - na 8 měsíců

Přátelská zpráva
Loading...
Tento obchod už skončil.
Na aktuální inzeráty se podívejte do sekce Další poptávky.
Vybíráme pro vás:
  1. Potřebujeme asistentka / office manager / back office manager

    Jedná se o full- time: 9:00 - 17:00 Pondělí - pátek, ale pouze na dobu 8 měsíců: Leden 2018 - Září 2018 ( zástup za mateřskou dovolenou)

    Jedná se o práci asistentka Generální ředitele společnosti Whirpool, sídlí na Radlické ulici, Praha - 5
    ( možnost i parkování autem)

    Pán je původem Polák, žil a pracoval celý život v Itálii (podle toho taky jedná, je strašně akční, energicky, atd. )

    Nejde o náročnou práci, back office manager, pošta, letenky, hovory, něco objednat, nejezdí se na pracovní cesty, a pracovně od - do. Není požadavek na vzdělání, ale musí perfektně plynně anglicky a mít již zkušenosti a praxi s prací asistentky.

    Jedná se o smlouvu na dobu určitou, nejlépe kdo má svůj ŽL a může vystavovat na konci měsíce fakturu.

    Měsíční plat: 40.000,-Kč ( na fakturu, klasicky s 14denní splatností)

    Předem Vám děkuji za odpověď a poslané životopisy.

    Jana

Hostujeme u Server powered by TELE3