SamolepícíReklama.cz, polepy na výlohy, auta, okna atd. Výroba samolepek a polepů
Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 31 až 51 z 51

Wedos - neustálé výpadky, je to jen u mě nebo standart?

  1. Citace Původně odeslal ItSnowsInHellAgain Zobrazit příspěvek
    A následně ti řeknou, že o ničem neví, proč je tam prázdné FTP.
    No předpokládám, že mi budou tvrdit, že jsem to smazal sám, snad mě překvapí. Prázdné, tím myslím vše co jsem tam poslední týden přidal. Momentálně tam jsou jen default soubory Wordpressu.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal Marek Sikora Zobrazit příspěvek
    No předpokládám, že mi budou tvrdit, že jsem to smazal sám, snad mě překvapí. Prázdné, tím myslím vše co jsem tam poslední týden přidal. Momentálně tam jsou jen default soubory Wordpressu.
    Zkus jiný webhosting.

    Je rozdíl, když se něco pokazí jednou či je kazící se den/týden a mezi tím, když je pořád něco špatně.

  4. Omlouvám se za OT, ale nechce se mi zakládat nové téma. Jaký byste doporučili VPS ( zaujala mě nabídka spolehlive-servery.cz) pro jeden e-shop na prestashopu? Návštěvnost cca 300-500 lidí/měsíc, produktů cca 50. Rozmýšlím se mezi Smart a Mini. Na jejich podpoře mi sdělili, že nedokáží posoudit, jaký by pro mě byl vhodný tarif. Nyní mám webhosting wedos, ale zdá se mi celkem pomalý. Jde mi o bezproblémový provoz a rychlost. Díky za názory/zkušenosti.

  5. Pokud jde jen o eshop na prestěs max 500 uip/m, tak by tarif Mini měl stačit.

    Pokud by nestačil, jde udělat upgrade tarifu.

  6. Citace Původně odeslal N3S4 Zobrazit příspěvek
    Omlouvám se za OT, ale nechce se mi zakládat nové téma. Jaký byste doporučili VPS ( zaujala mě nabídka spolehlive-servery.cz) pro jeden e-shop na prestashopu? Návštěvnost cca 300-500 lidí/měsíc, produktů cca 50. Rozmýšlím se mezi Smart a Mini. Na jejich podpoře mi sdělili, že nedokáží posoudit, jaký by pro mě byl vhodný tarif. Nyní mám webhosting wedos, ale zdá se mi celkem pomalý. Jde mi o bezproblémový provoz a rychlost. Díky za názory/zkušenosti.
    Navstevnost 300-500 lidi mesic ? To utahne vsechno. To je velmi malo. Napr https://www.savana.cz/webhosting/ SAVANA 101 SSD za 35 Kc mesicne + 1 rok zdarma pri prechodu od konkurence.

  7. náhodou, před pár dny jsem koupil hosting, zrovna měli ten výpadek. Došel celkem dlouhý email s vysvětlením a omluvou a dostanu rok zdarma, jelikož jim spadla dostupnost pod deklarovaných 99.99%

  8. Citace Původně odeslal FanToM. Zobrazit příspěvek
    náhodou, před pár dny jsem koupil hosting, zrovna měli ten výpadek. Došel celkem dlouhý email s vysvětlením a omluvou a dostanu rok zdarma, jelikož jim spadla dostupnost pod deklarovaných 99.99%
    Tak počítej s tím, že ti za ten rok příjde takových dopisu hodně.

    Citace Původně odeslal FanToM. Zobrazit příspěvek
    náhodou, před pár dny jsem koupil hosting, zrovna měli ten výpadek. Došel celkem dlouhý email s vysvětlením a omluvou a dostanu rok zdarma, jelikož jim spadla dostupnost pod deklarovaných 99.99%
    Já použivám VPS od OVH a jsem maximalně spokojený. Pro tvojí návštěvnost by měla stačit ta nejlevnější varianta.

  9. Citace Původně odeslal ItSnowsInHellAgain Zobrazit příspěvek
    Pokud jde jen o eshop na prestěs max 500 uip/m, tak by tarif Mini měl stačit.

    Pokud by nestačil, jde udělat upgrade tarifu.
    Děkuji, jde mi o to, že chci přímo VPS, abych měl vše na svém serveru, který nesdílí výkon s dalšími. A prakticky - je opravdu citelný rozdíl mezi WEDOS nolimit sdilenym webhostingem a VPS ?

  10. Ono to je oboustranne. Nekdy sdileny webhosting muze byt rychlejsi nez pronajate VPS.
    VPS je predevsim o garanci vykonu a urcitem prizpusobeni CFG vlastnim potrebam.

  11. Citace Původně odeslal Marek Sikora Zobrazit příspěvek
    No předpokládám, že mi budou tvrdit, že jsem to smazal sám, snad mě překvapí. Prázdné, tím myslím vše co jsem tam poslední týden přidal. Momentálně tam jsou jen default soubory Wordpressu.
    Cituji vyjádření technika:
    Dobrý den,

    webhosting musel být obnoven ze zálohy (12.12.2017).
    Pokud po tomto datu byly na webu prováděny nějaké změny, tak ty bohužel nejsou dostupné.

    Aktuálně řešíme záchranu dat, abychom mohli případně webhosting vrátit do podoby před výpadkem.

    Omlouváme se za komplikace.


    S přáním hezkého dne,

    Jakub Sassmann

    WEDOS Internet, a.s.
    Masarykova 1230
    373 41 Hluboká nad Vltavou
    Což mě upřímně zajímat nebude, protože 14.12.2017 (zhruba v čase 5-11:00) nahrána komplet data na webhosting, v noci 15.12.2017 výpadek (404řky, nemožnost navázat spojení s DB apod.) a okolo páté hodiny ranní nahrány data, která už tam dávno neměla být (testovací instalace opensource systému), tedy z 12.12.2017 jak uvedl jejich technik.., Ovšem platím si nolimit extra, kde je také slíbena denní záloha (v jakém čase teda nevím) a tato se prostě ztratila, i když dalších X webů, které to postihlo svá data mají obnovena a to ve stejný den tedy 14.12.2017 probíhali různé úpravy obsahu i zdrojových kódů. Tak jsem z toho asi blázen a jsem zvědav jak se k tomu postaví. Protože o výpadcích z JEJICH strany, jsem se dozvěděl až ve čtvrtek 14.12.2017 v odpoledních hodinách.

    Že já vůl, hned nenahodil cron pro zálohy.., jak to běžně dělám. :-D Dej potom když tak vědět, jak jsi pochodil..

    //EDIT (10:01)
    Tak dříve, než se někdo stačil vyjádřit na ranní mail.., přišel mail pro služby kterých se týkala ztráta dat:

    Vážený zákazníku,

    v důsledku nezbytné údržby a následné poruchy datového serveru, který má na starosti indexování souborů v naší nové cloudové infrastruktuře, bohužel došlo k poškození metadat a Vaše data přestala být na Vašem webhostingu viditelná.

    Stalo se tak v pátek 15. prosince v ranních hodinách. Následně jsme data obnovili z poslední zálohy.

    Nicméně situaci jsme nevzdali a podařilo se nám všechna data obnovit a zachránit. Obnova metadat nám zabrala delší dobu, než jsme původně plánovali a pracovali jsme na tom celý víkend. Všechna data jsou k nyní dispozici.

    V současné době už jsou data obnovena a jsou v původním stavu v adresáři /restore na FTP. Data si můžete přesunout na původní místo pomocí svého FTP klienta nebo napište naší podpoře a rádi Vám pomůžeme. Pokud byste narazili na jakýkoliv problém, tak neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu. Omlouváme se za vzniklé komplikace.


    Spolu s výrobce diskového úložiště pracujeme na tom, aby se celá situace neopakovala. Současně s tím jsme všechna data přesunuli na nové úložiště, které je aktualizované a bude častěji zálohované. Pro Vás to znamená, že služba bude ještě rychlejší a pro nás, že budeme v případně podobného problému moct, vše obnovit v řádech jednotek minut.

    Servery jsou nyní mimořádně rychlé a řešení je plně redundnantí (připravené na 2 budovy). Za komplikace se omlouváme. Nyní je nový webhosting nejrychlejším hostingem na trhu a věříme, že díky plné redundanci bude i hostingem nejspolehlivějším.


    Za komplikace se omlouváme.

    WEDOS Internet
    Tak uvidíme, zda vše okey. :-)
    Naposledy upravil Depotys : 18.12.2017 v 10:01

  12. Citace Původně odeslal N3S4 Zobrazit příspěvek
    Děkuji, jde mi o to, že chci přímo VPS, abych měl vše na svém serveru, který nesdílí výkon s dalšími. A prakticky - je opravdu citelný rozdíl mezi WEDOS nolimit sdilenym webhostingem a VPS ?
    VPS je část serveru vyhrazeného přímo pro daného klienta - tzn na 1 serveru jsou většinou 4-8 klientů, kteří mají vlastní garantováný výkon a pokud se dosáhne maxima, tak dané VPS obvykle spadne a restartuje se.

    Webhosting nerozděluje výkon, na 1 server můžou být umístěné stovky až tisíce webů a pokud nějaký web bere hodně výkonu, tak ho blokuje ostatním webům, které se zpomalí.
    Řešení pro tento problém závísí na přístupu každé firmy - některé odstaví web po překročení interních limitů, jiné to řeší až po stížnostech na zpomalené weby.

  13. Citace Původně odeslal ItSnowsInHellAgain Zobrazit příspěvek
    VPS je část serveru vyhrazeného přímo pro daného klienta - tzn na 1 serveru jsou většinou 4-8 klientů, kteří mají vlastní garantováný výkon a pokud se dosáhne maxima, tak dané VPS obvykle spadne a restartuje se.

    Webhosting nerozděluje výkon, na 1 server můžou být umístěné stovky až tisíce webů a pokud nějaký web bere hodně výkonu, tak ho blokuje ostatním webům, které se zpomalí.
    Řešení pro tento problém závísí na přístupu každé firmy - některé odstaví web po překročení interních limitů, jiné to řeší až po stížnostech na zpomalené weby.
    Jen bych to doplnil, ze kvalitni hosting to ma i u sdileneho webhostingu osetrene tak, ze i kdyz si nejaky web "vyzere" veskery vykon, stale je vykonu hodne pro ostatni a podpora hostingu tento problemovy web resi s majitelem te prezentace. Tak se pozna opravdu dobry webhosting od hostingu typu "je nam to jedno".

  14. Tak mě se to dotklo až nyní. Výpadek hostingu zřízeného před 14 dny. Podpora neví co stím, technici se Vám ozvou... Výpadek webu na cca jednu hodinu. Pak nefunkční ftp...

  15. Citace Původně odeslal Jiří a Nikola Zobrazit příspěvek
    Tak mě se to dotklo až nyní. Výpadek hostingu zřízeného před 14 dny. Podpora neví co stím, technici se Vám ozvou... Výpadek webu na cca jednu hodinu. Pak nefunkční ftp...
    Jsem na tom uplně úplně stejně, před cca 14 dny jsem si zřídil webhosting, dnes výpadek, nefunkční ftp. Chat s podporou nic nevyřešil. Nejenom, že mi s nimi chat neustále padal, když jim to napíšu do mailu, odpověď byla "Bohužel to opravdu nevím, Mohu Vám ještě nějak pomoci?..." A to mi vůbec s ničím nepomohli.

  16. Tak pokud jde o nějaký výpadek serveru webhostingu/databáze, tak jak by s tím asi mohli pomoci, když to stojí na technicích? Řešení je pořád stejné a poměrně jednoduché - nekoukejte na cenu a pořiďte si kvalitní webhosting. Pokud chcete premiovou podporu, kde s Vámi budou řešit Váš výpadek, tak si kupte dedikáč se správou, tam se dávají kontakty přímo na adminy.

  17. Vážený zákazníku,

    oznamujeme Vám, že jsme u Vaší služby nastavili bonusový rok zdarma, jako omluvu za avizované technické komplikace.

    Někteří z vás tuto kompenzaci navyžadovali, ale nastavili jsme ji všem, kteří nám napsali (a to i včetně záporné odpovědi). Vzhledem k množství zpráv nebylo v našich silách situaci řešit individuálně. Děkujeme za pochopení.

    Službu jsme ještě plánovaně upravovali v noci z 21. na 22. a v noci z 22. na 23. prosince a od té doby je vše v pořádku. Služba má nyní 100% dostupnost. Věříme, že tak bude i do budoucna.

    Jako jednička na hostingovém trhu přistupujeme k jakýmkoliv komplikacím a nedostatkům velmi pozorně a vždy se snažíme vše vyřešit co nejlépe pro zákazníky a zároveň se poučit, aby se situace neopakovala. Chystáme i novinky v oblasti informování zákazníků ohledně odstávek.

    Nový webhosting je mimořádně rychlý a dovolíme si tvrdit, že se jedná o nejrychlejší hosting na českém trhu. Potvrzují to všechny testy a benchmarky, které průběžně děláme. Na vývoji služby jsme si dali velmi záležet. Věříme, že budete spokojen.

    Na konci zimy dokončíme naše druhé datacentrum a potom bude možné službu mít s vysokou dostupností ve 2 nezávislých datacentrech. Tím službu posuneme na další úroveň. Nebojím se napsat, že půjde o světovou špičku.

    Aktuálně předěláváme celou naši síť a uplinky do světa na X krát 1000 Gbps, což nám několik týdnů ještě potrvá. Potom budeme prvním českým hostingem, který má konektivitu a celou páteřní síť o kapacitách X krát 100 Gbps. To jsou kapacity, které zvládnou celý český internet. Naše datacentra tak budou připojena rychlostí 300 Gbps do internetu.

    Děkujeme za Vaši důvěru v letošním roce a těšíme se na další spolupráci do roku 2018. Chystáme mnoho dalších novinek. Nepůjde jen o vylepšení stávajících služeb, ale také o služby zcela nové. Určitě se máte na co těšit.

    Na závěr dovolte, abych popřál hodně zdraví, štěstí, radosti a úspěchů v roce 2018. Přeji to jménem celého týmu WEDOS, který dnes čítá již 37 pracovníků.

  18. Člověk mohl ztratit několik(možná i desítek) tisíc kvůli výpadku a oni se vykrouti rokem hostingu(400kč) zdarma, který za ten rok ještě spadne X krát. lol

  19. vše bylo vráceno do původního stavu.... takže žádné ztráty u mě nebyly.

  20. A už je to tady. Web vypadl úplně a na ftp se nelze připojit. Přecházím jinam. Podpora neví nic, odkazuje na techniky. Uvidíme, jestli to dají dohromady nebo ne. Naštěstí mám vše zálohováno, nedokážu si představit, kdyby ne :-/ Wedos never more!

  21. Lidi jsou nepoucitelni a je to porad dokola... sluzba stoji 1/10 realne trzni ceny, ale mela by mit vlastnosti te, ktera stoji plnou cenu aneb nechcete slevu zadarmo? Sverte e-business lowcostu :D

  22. Citace Původně odeslal smrtka Zobrazit příspěvek
    Lidi jsou nepoucitelni a je to porad dokola... sluzba stoji 1/10 realne trzni ceny, ale mela by mit vlastnosti te, ktera stoji plnou cenu aneb nechcete slevu zadarmo? Sverte e-business lowcostu :D
    Nic to neměné na tom, že mají dodržovat to co slibuji v reklamach. To že mají nízkou cenu je neomlouvá.. ;)

Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Hostujeme u Server powered by TELE3