Hledáme vhodného kolegu na pozici virtuální asistent/ka – HelpDesk support
Náplň práce je především:
1. Online chat a podpora pro naše klienty
2. Komunikaci na dotazy přes e-maily. Případné řešení jednoduchých záležitostí v IS.
3. Je možné navíc - Vystavování faktur, kontrola splatnosti faktur.
4. Je možné navíc - Doplňování potřebných dat do IS a kontrola jejich správnosti
Většinou se jedná o ty stejné úkony, které se opakují. Frekvence dotazů je: cca 5 e-mailů/týden a 5 dotazů na chat/týden. Vystavování a kontrola faktur se realizuje jednou za měsíc.
Celková doba práce je v průměru 10 – 20 minut denně.
Vhodný uchazeč by měl splňovat tyto kritéria:
1. Být dostupný na PC/mobilu od 08:30 – 16:30 na mobilním zařízení. (Hlavní podmínka)
2. Umět velmi dobře komunikovat (bez viditelných gramatických chyb, asertivně, strukturovaně, bez koktání, bez přeřeků a znaků viditelné nervozity)
3. Být zodpovědný a spolehlivý
4. Být ochoten k dlouhodobé spolupráci
Nabízíme:
1.Dlouhodobou, stabilní a spolehlivou spolupráci ohodnocenou úkonově dle náročnosti zpracování dotazů. Předpokládáná částka v průměru je kolem 1500 kč/měsíc a dle potřeb i práce částka roste.
2. Veškeré potřebné softwarové vybavení dodáme a nakonfiguruje pro práci
3. Práci na dálku, flexibilní práci bez pevných hranic, s jasným řádem i cílem.
4. Vhodnou práci jako efektivní doplňek k jiné činnosti.
5. Neformální prostředí a dobrý kolektiv mladých lidí
6. Možnost naučit se praktické věci ze světa internetu, televize, telefonů nebo kamerových systémů
V případě zájmu nám napište o sobě na mail info@connectica.cz. V rámci motivačního dopisu můžete doložit i některé odkazy na Vás ve vrituálním svěě, případně ukázky Vašeho psaní a sepsání, proč je pro Vás naše nabídka zajímavá. Pro doplnění pošlete i Vaše CV nebo LinkedIn odkaz.
Těšíme se na Vás