logo
11.11.2017 12:35
1
Ze zkušeností od nás vím, že spousta lidí si nečte vůbec nic, ani když jim to doslova vnutíte, proto by mě zajímalo, jak vaši zákazníci reagujou na to, když si objednají doručení poštou a následně jim přijde mail od zásilkovny, který zásilkovna posílá hned po importu zásilek? Máte problém s tím, že si lidi hned stěžují, že si to objednali jinak?

Co se právě děje na Webtrhu?

11.11.2017 13:28
2
Zákazníci si objednají doručení poštou, ale zprostředkovává to zásilkovna?
To nějak nechápu.
11.11.2017 13:33
3
My si nechali ten email vypnout. Prijde jim az od Posty, DPDcka, nebo kdyz si vyberou opravdu Zasilkovnu
11.11.2017 15:12
4
Původně odeslal ponda1986
My si nechali ten email vypnout. Prijde jim az od Posty, DPDcka, nebo kdyz si vyberou opravdu Zasilkovnu
To je dobrý, to jsem nevěděl, že to jde. To asi není běžně v nastavení, že? A vypíná se to jen při doručování jiným dopravcem nebo i na balíky přes zásilkovnu?
11.11.2017 15:41
5
No ono to standartne nejde :-)) ale přes OZ jde spousta věcí. Jen při doručování jiným dopravcem.
11.11.2017 15:42
6
Tak to díky za tip ;)
11.11.2017 18:22
7
Původně odeslal boogey
Ze zkušeností od nás vím, že spousta lidí si nečte vůbec nic, ani když jim to doslova vnutíte, proto by mě zajímalo, jak vaši zákazníci reagujou na to, když si objednají doručení poštou a následně jim přijde mail od zásilkovny, který zásilkovna posílá hned po importu zásilek? Máte problém s tím, že si lidi hned stěžují, že si to objednali jinak?
Odesilal jsem přes ne tisice zásilek. A ty pocty lidi, kteří si reagovali nato, ze si objednali doruceni postou a ne zasilkovnou by se daly spočítat na prstech jedne ruky.
Vetsinou kteří nectou, protože v tom emailu je uvedeno, ze zasilka bude predana smluvnímu prepravci a dorucena na jejich adresu, která je v tom emailu take uvedena.
Jako velkou slabinu bych ale videl to, ze baliky predavaji poste az po 19h, takze to je 50 na 50, ze bude dorucena druhy den.
21.11.2017 13:46
8
Původně odeslal voodoo
Odesilal jsem přes ne tisice zásilek. A ty pocty lidi, kteří si reagovali nato, ze si objednali doruceni postou a ne zasilkovnou by se daly spočítat na prstech jedne ruky.
Vetsinou kteří nectou, protože v tom emailu je uvedeno, ze zasilka bude predana smluvnímu prepravci a dorucena na jejich adresu, která je v tom emailu take uvedena.
Jako velkou slabinu bych ale videl to, ze baliky predavaji poste az po 19h, takze to je 50 na 50, ze bude dorucena druhy den.
Díky ;)
Já vidím největší slabinu v tom, že si pro to jezdí už ráno :) Takže první den nic, druhý to předaj dopravci, třetí den nic a čtvrtý, když to jde dobře, to doručujou. Poštu posílám normálně, ale s DPD nechci smlouvu, jednou mi to stačilo :)


Původně odeslal voodoo
No ono to standartne nejde :-)) ale přes OZ jde spousta věcí. Jen při doručování jiným dopravcem.
Tak jsem jim psal a prý to nastavit nejde. Leda tam dát falešný údaje a po importu jim napsat, aby je předělali. :(
25.11.2017 11:43
9
Já mám dropshipingový eshop, který má i zásilkovnu a je to nejčastějčí forma vyzvednutí. Navíc to mají i s doběrečnym za 65,- , což je cca polovina normální pošty s dobírkou a cca 1400 výdejních míst.
26.11.2017 21:05
10
Přes zásilkovnu zasílám tak z 50% a sem tam přes ní zašlu na Slovensko kurýrem přes GLS a zatím s tím nidky nebyl problém, ale stává se mi tam častěji, že zákazník zboží nepřevezme, nevím proč tomu tak je. Možná doba dodání cca 4-5 pracovních dní.
27.11.2017 00:04
11
Původně odeslal Lukáš Tulka
Já mám dropshipingový eshop, který má i zásilkovnu a je to nejčastějčí forma vyzvednutí. Navíc to mají i s doběrečnym za 65,- , což je cca polovina normální pošty s dobírkou a cca 1400 výdejních míst.
Tazateli nejde o poslání na pobočku zásilkovny, ale o posílání přes kurýry a českou poštu prostřednictvím zásilkovny.