Získejte vstupenku zdarma na první český e-commerce veletrh Ecommerce Expo Prague
Zobrazují se odpovědi 1 až 7 z 7

Problém s reklamací u ČP

  1. Stala se mi taková pro mě kuriózní věc. Známá objednávala z e-shopu hrnek. Keramický, cena necelé 4 stovky. Zvoleno dodání Českou poštou. Za pár dní zvoní pošťák, zásilka známou převzata. Byl jsem zrovna doma. Uvnitř něco divně štěrkalo, okamžitě jsme tedy balík otevřeli a hrnek byl na pardť. Běžel jsem hned na ulici a ještě chytl otáčejícího se pošťáka s tím, že je zásilka poškozená a chci od něj potvrzení o doručení (převzetí), jelikož známému nic takového nedal. Šli jsme ještě ten den zásilku reklamovat na pobočku ČP. Sepsán zdlouhavý protokol, požadovali jsme náhradu jen ceny hrnku+dopravy. Mysleli jsme a bylo nám řečeno, že je to jasná věc a reklamace by měla být uznána. Dneska přišlo od ČP vyjádření, že reklamace "nebyla uznána z důvodu nedostatečného zabalení hrnku ze strany e-shopu" (hrnek byl omotán bublinkovou fólií, usazen v krabici vystlanou papírovými hoblinami a to celé ještě v další krabici taktéž s papírovými hoblinami). Hodí se dodat, že e-shop má velký sortiment takto křehkých věcí, takže předpokládám, že nejsou blbí, aby to posílali tak špatně zabalené, že se to snad pokaždé musí rozbít (jak ČP uvádí).

    Zvolené balení, vzhledem k povaze zasílaného obsahu, bez dostatečného vnitřního balení, nemohlo ochránit vložený obsah proti poškození při běžné manipulaci během přepravy. Balení zásilky tedy nesplňovalo výše uvedené přepravní podmínky.
    ...
    V případě, že je zasíláno křehké zboží je možno zvolit k zasílanému druhu zásilky doplňkovou službu "křehce".

    Myslel jsem, že tohle si případně vyřeší s e-shopem. Na naší straně chyba není a já už řešením toho strávil celkové asi 2h na poště. A jsou mi jedno ty peníze, jde mi sakra o princip. Vím, že je tu hodně provozovatelů e-shopů, jak se toto prosím řeší?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. A proč nenapíšete do eshopu?

  4. Tento problém musí vyřešit eshop ne vy ....
    pokud je to dobrý obchodník, dodá vám nové zboží (já to tak dělám). Nevyplatí se řešit reklamace, protože není obrana proti společnostem, vždy si něco najdou co je špatně

  5. To vyřeší eshop. Ale jinak tohle mě fakt dokáže nakrknout. Prostě to tam nikdo neposuzuje a u ostatních dopravců také ne. Jen roboticky odesílají tyto odpovědi a než se člověk vůbec dostane k nějakému řešení a sepisování hromady lejster, tak proteče to, co mu bylo způsobeno. Všichni dopravci do jednoho jsou xxxx protože tyhle praktiky snad zkopírovali od operátorů. Řeknu vám jedno, už toho mám plné zuby. Zákazník má vždy pravdu, přepravce s vámi vyjebe a vy abyste nesli plnou zodpovědnost. Nejde o to, že bychom těch problémů měli hodně, ale mě to tak už sere, že když mi jednou GEIS vylil do sušených uší za 16.000Kč saponát a já jak debil musel odpovídat na tyhle debilní zamítačky, poslouchat keci jako že musím poškozené zboží držet dále skladem, kdyby ho chtěl někdo vidět, psát miliony lejster, abych se vůbec něčeho domohl ... tak jsem vzal těch šestnáct litrů a hodil jsem to vzteky do popelnice. A neřešil jsem to ... tak mě serou. Nervy mám jen jedny.

  6. A jak by to meli realne v praxi posuzovat? kdo za co muze, jestli to zabalení je opravdu dostatecne nebo ne, apod.?

  7. Nikdy není dostatečné. Balík dle podmínek musí vydržet přejetí kamionem.

  8. je to možné to nevím, jen si myslím že to na co se tu nadává, není zrovna jednoduché vyřešit na straně tich dopravců, ok tak uděláme podmínky na dostatečně a nedostatečně zabalené, jak pak někdo třeba posoudí že zrovna tohle balení je nebo není dostatečné, jestli byl produkt odeslaný nepoškozený, nebo jestli zrovna zákazníkovi třeba nespadl a šel to reklamovat, a zároveň aby to i ekonomicky bylo ok, a aby se to nemohlo nějakým způsobem zneužívat?

Hostujeme u Server powered by TELE3