Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Problém s uložením atributu, který jsem přidal do košíku

nav208
verified
rating uzivatele
27. 9. 2017 09:17:33
Dobrý den,
mám na Joomle VirtueMart 3.0.6.2 a požuívám OnePage Checkout.
Potřebuji do košíku přidat jeden atribut, který se uloží k objednávce.
Zkoušel jsem přes nejprve přes pole zákazníka. Pokud jsem přidal nové pole, to se vytvořilo i v db, viděl jsem ho v košíku, ale při uložení se hodnota, kterou jsem vyplnil v košíku, nepřenesla.
Pokud jsem použil nějaké existující pole zákazníka, které se nepouživalo, přejmenoval jsem si ho, tak to fungovalo. Pak jsem ho vypl u doručovací adresy a přestalo se ukládat do db s objednávkou taky.
Rozhodl jsem se že si udělám ručně nový atribut. Udělal jsem tedy pole "branche_name" v tabulce levne_virtuemart_orders
Přidal jsem do:
  • components/com_onepage/helpers/commonhtml.php
  • components/com_virtuemart/helper/cart.php přidal na začátek var $branche_name = null;
  • administrator/components/com_virtuemart/models/order.php přidal do _createOrder($_cart, $_usr) $_orderData->branche_name = $_cart->branche_name;
V košíku skrytý input s hodnotou test vidím, do databáze se mi s uložením objednávky ale hodnota z košíku nepřenese. Uloží se null, co mám v helperu cartu virtuemartu.
Poradí někdo prosím, kde ještě musím přidat?
Díky za pomoc
27. 9. 2017 09:17:33
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-ulozenim-atributu-ktery-jsem-pridal-do-kosiku/#reply1303251
Takže, předně mne zaráží, že když si tu někdo zadá poptávku, tak má nejméně 12 nabídek od odborníků, co tomu rozumí naprosto dokonale. Ale pokud se někdo na něco zeptá, tak tu odpovídám skoro sám.
Dále, nejsou to zákaznická pole (customer filed), ale zakázková pole (custom field). To je ale chyba překladu, jenže tahle chyba je tam přesně od té doby, co jsem já s překladem VirtueMartu seknul, asi to nikomu nevadí.
Dále, to pole (jinak než přes ta zakázková pole to ani dělat nelze) musí mít vlastnost že je to pole v košíku, jinak tohle chodí naprosto perfektně, nikdy jsem s tím neměl problém.
Jinak hrabat se do tabulek a něco tam přidávat ručně a hrabat se do kódu, to pokládám za velice špatný nápad. A zkusil bych tedy: vytvořit nové pole, musí to být pole v košíku. A vypnout ten OPC, navíc nevím, jaký používáte, jestli ten od toho slováka (rupostel) nebo od Linelabu.
27. 9. 2017 15:00:50
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-ulozenim-atributu-ktery-jsem-pridal-do-kosiku/#reply1303250
nav208
verified
rating uzivatele
27. 9. 2017 15:23:24
OPC je od rupostel.
Input potřebuji type="hidden" a ten ani v "zakázkových polích" nevidím. Když jsem přidal nové zakázkové pole pro košík tak se mi hodnota, kterou jsem do pole v košíku zadal, neuložila. Pokud jsem použil existující vypnutí atribut v zakázkových polích, tak to u 2 objednávek prošlo, pak jsem v administraci zakázkové pole vypl z doručovací adresy a nechal ho jen pro košík a přestalo se ukládat taky.
Netušil jsem že bude tak složité ruční přidání atributu do kódu.
Do administrace jsem jich přidával takto už několik k produktu a vždy to šlo jednoduše a funguje to dobře.
Vitakappa: jsi ochotný mi s tím pomoct, nebo mám napsat téma do poptávek? Díky
27. 9. 2017 15:23:24
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-ulozenim-atributu-ktery-jsem-pridal-do-kosiku/#reply1303249
Jo, rupostel chodí perfektně.
Takhle, já to nepochopil, k produktu musí být nějaké pole s hodnotou a to pole je skryté nebo se má zobrazovat pouze v košíku? Jako nerozumím tomu a ano, mohu pomoct, kdyžtak mi tedy napiš na info@vitakappa.net čas na to mám.
Možná bych měl nápad, řešit to na úrovni šablony, to totiž dělám nejraději, ale to probereme po e-mailu.
27. 9. 2017 17:25:55
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-ulozenim-atributu-ktery-jsem-pridal-do-kosiku/#reply1303248
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit