Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak zobrazovat dostupnost?

Vrkala
verified
rating uzivatele
24. 9. 2017 15:00:36
Řeším tu své malé dilema. Bude nový e-shop a musím se rozhodnout, jak směrem k zákazníkům komunikovat dostupnost zboží a hlavně tu otázku "Kdy zboží dostanu?".
Něco máme skladem, kvůli času svozů máme teď ve 12 deadline a co je k vychystání, to ten den odjede. Něco má dostupnosti delší, než to doputuje z distribucí.
Pokud bych chtěla zákazníkovi odpovědět přesně na to, co ho zajímá, muselo by tam být:
"u vás zítra" nebo "u vás za 10 dní" nebo ve variantě datumové "u vás v úterý 26. 9."
Ale peru se s mými neostrými lokty a snahou odpovědět férově. Protože jak balíky přepravci zaručeně doručují druhý den, všichni známe. A pak taky pokud bych měla být pünktlich, tak pak třeba volba platby převodem to zdrží...
Pak by mohla připadat v úvahu jemnější varianta "k odeslání dnes" "u vás do 7 dnů" nebo dokonce "k odeslání do 7 dnů"
Jak byste se s tím popasovali vy? Jde mi o způsob vyjádření, který bude pro zákazníka co nejjasnější, nepřipustí pochyby, ale taky bude pravdivý...
24. 9. 2017 15:00:36
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zobrazovat-dostupnost/#reply1302435
U toho co bych mel u sebe skladem napsal skladem. A bokem dal info o doruceni napr zitra apod. Prepravci funguji pomerne dobre
24. 9. 2017 15:52:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zobrazovat-dostupnost/#reply1302434
Vrkala
verified
rating uzivatele
24. 9. 2017 16:04:40
Díky. Mně se to ještě komplikuje tím, že velká část zboží má varianty - a ty jiné ceny a také často jiné dostupnosti/skladem jen něco. Takže není úplně jednoduché nemít z toho ve výsledku nepřehlednou změť údajů. (I když se pak jdu vždycky vyklidnit pohledem na kartu zboží na Alze a hned je mi líp :D)
24. 9. 2017 16:04:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zobrazovat-dostupnost/#reply1302433
Formal
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
24. 9. 2017 16:20:50
Neřešil bych to u každého produktu zvlášť, na stránce produktu pouze "Skladem" nebo "Skladem u dodavatele". Na stránce přepravy bych dal vysvětlivky k těmto statusům a noticku, aby zákazník pro bližší informace o dostupnosti zavolal nebo napsal přes formulář..., něco v tom smyslu. Z hlediska zákazníka bych byl docela zmatený, kdyby bylo u každého produktu jiné datum doručení.
24. 9. 2017 16:20:50
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zobrazovat-dostupnost/#reply1302432
tola
verified
rating uzivatele
24. 9. 2017 16:25:28
My máme skladem (odesíláme max druhý den když se obj po 15h) nebo 4-6 dní (nemáme skladem u sebe) a to odesíláme při obj do 16h druhý den.
Ta informace 4-6 je tam pro případ když se něco pokazí - ne vždy kurýr druhý den se zbožím přijede (DPD - o vanocich, při sněhu na D1 zapadne kamion atd)
Kdo chce tak ví na čem je a 99,9% překvapíme tím, že to mají za 2 dny doma a jediné čeho se dočkáme je pochvala za rychlost, snad jeden člověk za 4 roky si stěžoval, že to čekal až později, že není doma.
10 dní je dle mě už moc, já osobně bych nic nad těch 4- 6 dní nekoupil. 10 Dní je v případě víkendu třeba i "půl měsíce" a to je fakt hodně, to by mohlo odradit.
Informace 4-6 dní je nastavována centrálně, tj když víme že se něco pokazí nastavíme týden, když chceme zvýšit prodeje a víme že to klapne nastavíme 48hodin a propíše se to všude.
Dostupnost uvádíme na kombinaci barvy a velikosti, tj každý produkt dané barvy a velikosti zobrazí svou dostupnost.
Potom co víme že obj bude odeslána posílá se email zpracovává se a další email odpoledne dokončení obj, kde je uvedeno, že to bude druhý den doručeno, když se nic nepokazí na cestě k zákazníkovi.
24. 9. 2017 16:25:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zobrazovat-dostupnost/#reply1302431
Vrkala
verified
rating uzivatele
24. 9. 2017 16:44:44
Jj, rozumím, já teď v těch dobách u konkrétních položek taky zohledňuju i zádrhele, jak říkám, snažím se být fér. Dlouhá dostupnost je o individuální volbě zákazníka, někdy prostě zákazník chce jen tuhle konkrétní věc a rád si počká, přestože alternativy dostupné druhý den jsou také :). Ale ano, prodávat jen skladovky je mnohem mnohem jednodušší. Ovšem časy, kdy jsem neměla konkurenci, ty už nejsou...
24. 9. 2017 16:44:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zobrazovat-dostupnost/#reply1302430
lada1979
verified
rating uzivatele
24. 9. 2017 20:03:43
Myslím, že je jedno co tam uvedeš, záleží zda chceš mít ověřeno zákazníky nebo ne. Většina shopů co nic nemá tam stejně má napsáno, že je vše skladem a zbytek neřeší. My zase u zboží z EU máme 7 až 14 dnů a stejně si všichni stěžují, že mysleli, že to bude za 3. Někteří zase u položek co jsou označeny u dodavatele nevím proč předpokládá, že tím dodavatelem jsme my. Snad jedině mohu doporučit, dávej ty dostupnosti i do objednávky, aby se prudiči mohl přesvědčit, že to tam skutečna tak bylo. Jinak asi hodně záleží na sortimentu, na běžné věci asi nikdo chtít čekat nebude na méně běžné si rád počká.
24. 9. 2017 20:03:43
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zobrazovat-dostupnost/#reply1302429
tola
verified
rating uzivatele
25. 9. 2017 13:03:05
Jinak jestě dostupnost je u produktu, potom i v košíku, ve shrnutí obj a v potvrzovacím emailu. Takže pokud někdo napíše, že netušil, že musí čekat 4-6 dní tak je prostě idiot. (ještě jsme na něj nenarazili)
Ale zase 99% toho co je 4-6 odešleme za 24h, takže situace kdy někdo čeká více jak 3 dny na doručení téměř nenastane.
25. 9. 2017 13:03:05
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zobrazovat-dostupnost/#reply1302428
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit