StudentskePujcky.cz, Tips.cz, Lektorka.cz, Zdravotik.cz, Zovozce.cz a dalších 30+ domén k prodeji
Zobrazují se odpovědi 1 až 11 z 11

Jak je to s poštovným - kdo ho platí při výměně zboží?

  1. Nechci být prudič a nikdy jsem nebyl, nejde ani tak o poštovné 150 Kč, spíš mě zajímá, jak to v praxi funguje.

    Objednal jsem si v e-shopu lamelovací frézu, dorazila ale ukázalo se, že je to zmetek z výroby, nepřesnost při montáži nedovoluje její správné použití v dílně. E-shop jsem kontaktoval, zboží zaslal zpět s průvodním vysvětlením problému, bude mi zasláno nové zboží. Za poštovné jsem zaplatil 150 Kč při zaslání zpět, až mi příjde jiné zboží, mělo by být poštovné na náklady zasilatele, nebo ho platím opět já a pokud ano, mohu nějak požadovat proplacení svého poštovného?

    Díky.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Ak reklamujes alebo vracias v ramci skusobnej doby(alebo ako sa to vola) tak postovne neplatis...ale mozno nie :D

  4. Citace Původně odeslal Esofin Zobrazit příspěvek
    Nechci být prudič a nikdy jsem nebyl, nejde ani tak o poštovné 150 Kč, spíš mě zajímá, jak to v praxi funguje.

    Objednal jsem si v e-shopu lamelovací frézu, dorazila ale ukázalo se, že je to zmetek z výroby, nepřesnost při montáži nedovoluje její správné použití v dílně. E-shop jsem kontaktoval, zboží zaslal zpět s průvodním vysvětlením problému, bude mi zasláno nové zboží. Za poštovné jsem zaplatil 150 Kč při zaslání zpět, až mi příjde jiné zboží, mělo by být poštovné na náklady zasilatele, nebo ho platím opět já a pokud ano, mohu nějak požadovat proplacení svého poštovného?

    Díky.
    Reklamoval jsi formalne nebo jsi vratil ve 14 dnech a nechal si poslat jie zbozi? To je totiz klicove.

  5. Citace Původně odeslal dkoudela Zobrazit příspěvek
    Reklamoval jsi formalne nebo jsi vratil ve 14 dnech a nechal si poslat jie zbozi? To je totiz klicove.
    Včera přišlo, dnes bylo posláno zpět po telefonickém rozhovoru s e-shopem..

  6. Citace Původně odeslal Esofin Zobrazit příspěvek
    Včera přišlo, dnes bylo posláno zpět po telefonickém rozhovoru s e-shopem..
    V tom případě si nárok na poštovné od tebe nárok moc dělat nemůžeš... pokud bys reklamoval, a on to uznal, máš nárok. V případě že vracíš v 14 denní lhůtě jde poštovné na tvé bedra.

  7. Citace Původně odeslal dkoudela Zobrazit příspěvek
    V tom případě si nárok na poštovné od tebe nárok moc dělat nemůžeš... pokud bys reklamoval, a on to uznal, máš nárok. V případě že vracíš v 14 denní lhůtě jde poštovné na tvé bedra.
    Ale zase se vrací to první poštovný, takže 0:0, ne?

  8. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    Ale zase se vrací to první poštovný, takže 0:0, ne?
    No pokud neodstoupil od smlouvy a neudělal novou objednávku.....

  9. Pravda, ale pokud napsal, že je to vada z výroby, tak se logicky jedná o reklamaci, takže by měl mít právo na vyplacení poštovnýho směrem zpět do eshopu.

  10. Díky za komentáře, ale musim se podělit o zkušenost z posledních pár dní...Balík jsem odeslal 13.9. 2017, od pondělka na ten e-shop volám s dotazem, zda balík dorazil...V pondělí: Kolega na reklamacích má dnes volno, zavolejte zítra. Úterý: Kolega z reklamací je na školení, systém nám podle čísla objednávky ukazuje, že tu nic nemáme. Středa: Dohledat balík si musíte sám u dopravce, my tu nic nemáme. Volám tedy na poštu do Brna, tam se podívají do systému a oznámí, že balík byl doručen na uvedenou firmu 15.9.2017 a ochotně mi příslušný doklad nascanují a pošlou...Tak jsem zavolal do eshopu, poptal se zda mají můj balík, dozvídám se to samé co předtím, tak jsem jim oznámil, kdy byl balík převzat a zasílám jim o tom doklad...

    Mezitím stojí práce v dílně a firma provozující eshop má ve svých řadách a systému evidentně bordel....

  11. A co teď řešíš? Odeslal jsi to 13.9. a na reklamaci mají 30 dní. Takže i kdyby si to vyzvedli předposlední den lhůty a hned následující odeslali novou, nic neporušili.

  12. Citace Původně odeslal hampl.david Zobrazit příspěvek
    A co teď řešíš? Odeslal jsi to 13.9. a na reklamaci mají 30 dní. Takže i kdyby si to vyzvedli předposlední den lhůty a hned následující odeslali novou, nic neporušili.
    To ano, ale oni nemají potuchy o zásilce, která tam je několik dní a mě tvrdí, že jim nic nepřišlo...

Hostujeme u Server powered by TELE3