Cloud VPS až na 2 měsíce zdarma
Zobrazují se odpovědi 1 až 26 z 26

E-shop sbírání bodů a bonusů za nákupy - co zvolit?

  1. Zdravím,

    Zákazníci rádi sbírají na eshopech různé bonusy a body a proto bych jim to rád umožnil. Rád bych se s vámi o tom poradil.

    Nenapadá vás nějaká dobrá strategie, jak body za nákupy přidělovat?
    Přemýšlel jsem klasicky co 100 Kč utracených, to 1 bod a pak 1 bod = 1 Kč.

    Problém je v tom, že náš eshop umí více měn, takže nevím, jak to pak řešit s eury a ostatními měnami. Přece jen 1 bod za každých 3.8 utracených EUR a 1 bod = 0.03 EUR už nevypadá tak pěkně.

    Nenapadne vás nějaký lepší způsob, který by fungoval? Nesetkali jste se s nějakým super systémem na eshopu, kde jste nakupovali, který se vám líbil?

    Zároveň mě zajímá, jak přilákat zákazníka co si jednou koupí k druhému nákupu? Napadlo mě po prvním nákupu poskytovat určitou slevu (5 - 10%) na další nákup v pořadí, zasílanou například emailem. - to mi přijde jako ideální způsob. Přesto to zmiňuji, protože třeba znáte ještě o něco lepší způsoby, jak zákazníka přimět k druhému nákupu.

    Děkuji za případné tipy a poskytnuté informace.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Zdravím,
    co zkusit rondo.cz?

  4. Spíše bych doporučil navázat spolupráci s https://www.tipli.cz/

  5. Rondo bych nevyuzival proto, ze nemotivuje lidi vratit se zpet a nakoupit u daneho subjektu. Kdyz uz "vernostni program" ktery je vetsinou jen ztrata marze, tak nejaky, ktery vytvari tlak na ztratu vyhody a taky na expiraci vyhody.
    Nevim jakou mate marzi, ale pokud date slevu 10 % na pristi nakup a marzi mate 40% pak se pripravite o ctvrtinu marze. Pokud by to zacalo aplikovat znacne mnozstvi zakazniku bude pro vas byznys v pohode udrzitelny, kdyz prijdete o ctvrtinu marze? To je na vas...

    Osobne mam take nazor ten, ze procenta jsou to posledni, co by zakaznik mel dostat. Protoze procento je nic nerikajici, bezrozmerne, stejne jako body... penize jsou penize. Kdyz se vas zeptam, zda radeji prijdete o 10 % nebo 100 Kc...

    Takze kdyz uz bych sel cestou vernostniho programu, stavel bych ho na benefitech + pokud uz sbirani neceho, tak penez a pracoval s expiraci. Proste vratime vam X % z nakupu do pokladnicky. Ta ma expiraci X mesicu od nakupu. A uz mate nastroj na komunikaci. Clovek nakoupi, dostane zpet 5 % takze treba 50 Kc a ma 6 mesicu. A vy s tim muzete pracovat "za mesic ti vyprsi 50 Kc... pojd si je vybrat" nebo muzete dat treba postovne zdarma pokud jej bezne nemate bez limitu a opet s tim pracujete. A hlavne neni nic horsiho nez dosahnout benefitu a uz nemit motivaci o nej bojovat, protoze ho mam naporad.

    Celkove je ale otazka vernostnich programu trosku vytrzena. Primarne by mel eshop resit zakaznicky program jehoz jednim bodem muze a nemusi byt vernostni program. Jen vernostni program byva vetsinou jen ztrata marze bez toho, aby to prineslo vice loajalnich zakazniku, aby to zvysilo frekvenci nakupu, aby to zvysilo prumernou utratu apod. proste vysledek byva jen ten, ze firma prijde o marzi, ale zakaznici nakupuji stejne.

  6. U mě se osvědčil cashback. Uživatel měl účet a tam měl peníze. Za každou objednávku se mu vrátilo 5 - 10% z ceny zpět a připsalo se mu na účet. Uživateli pak nahoře svítilo, že má dostupných třeba 40 Kč a může je kdykoli uplatnit jako slevu na další objednávku nebo dál střádat. Samozřejmě je potřeba tomu nastavit i ceny. Také jsme jim dávali na každý 7. nákup dopravu zdarma.

  7. Veľmi dobre je nadstavit časový limit na využitie retencnej zľavy ( doprava zadarmo, zľava, darček ).. napríklad ako to má Martinus.sk. Urobil som nákup nad 100€, poslali mi email so zľavovým kódom + podmienky. Musel som urobiť další nákup min. za 20€, a musel som to využiť max do 30 dni.

  8. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Celkove je ale otazka vernostnich programu trosku vytrzena. Primarne by mel eshop resit zakaznicky program jehoz jednim bodem muze a nemusi byt vernostni program. Jen vernostni program byva vetsinou jen ztrata marze bez toho, aby to prineslo vice loajalnich zakazniku, aby to zvysilo frekvenci nakupu, aby to zvysilo prumernou utratu apod. proste vysledek byva jen ten, ze firma prijde o marzi, ale zakaznici nakupuji stejne.
    Podľa mňa aj to je úspech, ak je klient verný. Vlastne dochádzate k záveru že vernostný program nemá zmysel.

  9. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Rondo bych nevyuzival proto, ze nemotivuje lidi vratit se zpet a nakoupit u daneho subjektu. Kdyz uz "vernostni program" ktery je vetsinou jen ztrata marze, tak nejaky, ktery vytvari tlak na ztratu vyhody a taky na expiraci vyhody.
    Nevim jakou mate marzi, ale pokud date slevu 10 % na pristi nakup a marzi mate 40% pak se pripravite o ctvrtinu marze. Pokud by to zacalo aplikovat znacne mnozstvi zakazniku bude pro vas byznys v pohode udrzitelny, kdyz prijdete o ctvrtinu marze? To je na vas...

    Osobne mam take nazor ten, ze procenta jsou to posledni, co by zakaznik mel dostat. Protoze procento je nic nerikajici, bezrozmerne, stejne jako body... penize jsou penize. Kdyz se vas zeptam, zda radeji prijdete o 10 % nebo 100 Kc...

    Takze kdyz uz bych sel cestou vernostniho programu, stavel bych ho na benefitech + pokud uz sbirani neceho, tak penez a pracoval s expiraci. Proste vratime vam X % z nakupu do pokladnicky. Ta ma expiraci X mesicu od nakupu. A uz mate nastroj na komunikaci. Clovek nakoupi, dostane zpet 5 % takze treba 50 Kc a ma 6 mesicu. A vy s tim muzete pracovat "za mesic ti vyprsi 50 Kc... pojd si je vybrat" nebo muzete dat treba postovne zdarma pokud jej bezne nemate bez limitu a opet s tim pracujete. A hlavne neni nic horsiho nez dosahnout benefitu a uz nemit motivaci o nej bojovat, protoze ho mam naporad.

    Celkove je ale otazka vernostnich programu trosku vytrzena. Primarne by mel eshop resit zakaznicky program jehoz jednim bodem muze a nemusi byt vernostni program. Jen vernostni program byva vetsinou jen ztrata marze bez toho, aby to prineslo vice loajalnich zakazniku, aby to zvysilo frekvenci nakupu, aby to zvysilo prumernou utratu apod. proste vysledek byva jen ten, ze firma prijde o marzi, ale zakaznici nakupuji stejne.
    Já bych to doplnil. Přemýšlel jsem nad tím mockrát a sleva je až ta poslední možnost. A když už jí dám, tak bych za to měl něco dostat a odměnou pro mě může být např. průměrná cena jedné objednávky. Jak budete řešit věrnostní program a další slevy? Budete patlat jedno omezení na druhé? Podle mě když už budete nabízet nějaké slevy v rámci takového programu, tak je lepší nechat body vyplatit "slevovým poukazem". Takže vám lidé nebudou moci zároveň využít bonusu a jiné slevy např. ještě v kombinaci s dopravou zdarma atd. Celé se to ještě zkomplikuje, pokud nasadíte affiliate. Takže my jsme to vyřešili tak, že pokud někdo chce sbírat bodíky, tak může využít affiliate. Tam je i rozumná výše výplaty, takže si zákazníka zavážete na delší dobu. Něco za něco.

  10. My jsme nasadili před 5 dny Rondo.cz a prozatímní data z GA ukazují nárůst konverzního poměru o 18% (a podobně i funnel z košíku do objednávky, takže očekáváme i trochu menší počet opuštěných košíků). Na slovenské mutaci e-shopu, kde Rondo nefunguje a kde máme stejné ceny i skladové dostupnosti, se konverze drží, takže to vážně vypadá, že na tom bude mít Rondo svůj podíl. I z pozice zákazníka, který váhá s nákupem, je hodně přesvědčující prvek ve formě banneru v detailu produktu, kde je uvedeno, že za nákup může člověk vyhrát televizi, či iPhone a pak v nákupním košíku vyběhne popup s tím, že člověk dokončením objednávky získává voucher, který vyhrává a rovnou si může seškrabat kód toho voucheru.

    Popravdě ale neznám jiné bonusové programy a Rondo jsme nasadili, protože nás oslovilo a nápad se nám líbil.

  11. Citace Původně odeslal init.22 Zobrazit příspěvek
    My jsme nasadili před 5 dny Rondo.cz a prozatímní data z GA ukazují nárůst konverzního poměru o 18% (a podobně i funnel z košíku do objednávky, takže očekáváme i trochu menší počet opuštěných košíků). Na slovenské mutaci e-shopu, kde Rondo nefunguje a kde máme stejné ceny i skladové dostupnosti, se konverze drží, takže to vážně vypadá, že na tom bude mít Rondo svůj podíl. I z pozice zákazníka, který váhá s nákupem, je hodně přesvědčující prvek ve formě banneru v detailu produktu, kde je uvedeno, že za nákup může člověk vyhrát televizi, či iPhone a pak v nákupním košíku vyběhne popup s tím, že člověk dokončením objednávky získává voucher, který vyhrává a rovnou si může seškrabat kód toho voucheru.

    Popravdě ale neznám jiné bonusové programy a Rondo jsme nasadili, protože nás oslovilo a nápad se nám líbil.
    Uprimne znam 2 eshopy, ktere se k Rondu zapojily a vysledek se nezmenil, proto mne narust obratu o 20 % opravdu hodne prekvapuje.

  12. iBod? človek za nákupy zbiera body, ktoré môže neskôr využiť v ďalších nákupoch

  13. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Uprimne znam 2 eshopy, ktere se k Rondu zapojily a vysledek se nezmenil, proto mne narust obratu o 20 % opravdu hodne prekvapuje.
    Pokud máte 5 objednávek měsíčně a je jedna navíc, tak se to dá taky označit jako nárůst o 20% :-)

  14. Citace Původně odeslal Frajerlada Zobrazit příspěvek
    Pokud máte 5 objednávek měsíčně a je jedna navíc, tak se to dá taky označit jako nárůst o 20% :-)
    :) ano to mate samo pravdu, ale pokladam kolegu init.22 za rozumneho a u takoveho projektu by tak neargumentoval :)

  15. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Uprimne znam 2 eshopy, ktere se k Rondu zapojily a vysledek se nezmenil, proto mne narust obratu o 20 % opravdu hodne prekvapuje.
    Přesto, že se snažím najít důvody, proč by to tak nemělo být, mě ta čísla utvrzují. Např. včera to byl masakr - srovnání s úterkem předchozího týdne nárůst konverze o 68%, v meziročním srovnání s odpovídajícím úterkem 45%. Skladba objednávek se je stejnou entropií, žádné slevy jsme nespustili, SK verze dokonce propad v konverzi 2%, resp. 11% a při naší návštěvnosti v řádech tisíců nebude statistická chyba taková, jako u e-shopu s návštěvností v řádech desítek či stovek. Dnešek je nárůst jen 10%, ale u nás je nejlepší na objednávky večer, takže čekám, že se to zvětší.

    Jediné, co mě napadá, by byla různá cílovka - my máme nejvíc muže 17-24 a prodáváme hry, takže i tou náplní je Rondo pro tenhle účel atraktivnější, než iBod, který mají okolo mě jen tety a babička :)

  16. Ten sortiment vylozene postaveny podobne jako rondo by mohl toto zpusobit, proc ne. Ono spousta veci je takovych ze peti nefunguje vubec, ctyrem trosicku a jednomu perfektne :)

  17. Rondo.cz, co jsem se díval zblízka před pár měsíci, tak jsou ve firmě provozující rondo stejní lidé jako ve firmě provozujici hellspy.cz/hellshare.cz.

    Defacto to na mě působilo jako marketing pro nákup kreditů na daných download serverech (což sedí s tvrzením init.22, že mají cilovky muže 17-24 kupující hry). Za nákup kreditů dáváj body, které hází na rondo.cz.

    Sice včera vyšel na lupě pr článek se super čísly - https://www.lupa.cz/pr-clanky/rondo-...tnich-systemu/ ale nikde ani muk o download serverech, které jsou podstatné pro reálné čísla.

    Každopádně bych se svým shopem nejel u třetího subjektu, protože jednak předáváš info (a jde skončit jak s heurekou), a pak tam je riziko profesionálních hráčů,takže žadný kvalitní feedback.

  18. Každopádně bych se svým shopem nejel u třetího subjektu, protože jednak předáváš info (a jde skončit jak s heurekou), a pak tam je riziko profesionálních hráčů,takže žadný kvalitní feedback.

    Tohle mi vysvětlete, nerozumím ...

  19. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Každopádně bych se svým shopem nejel u třetího subjektu, protože jednak předáváš info (a jde skončit jak s heurekou), a pak tam je riziko profesionálních hráčů,takže žadný kvalitní feedback.

    Tohle mi vysvětlete, nerozumím ...
    Nejsem v tom nijak zainteresován, tak spíš tipuji.

    Ale určitě nenabírají partnery z dobré vůle, buď to mají jako primární marketing pro hellspy.cz (v seznamu mezi partnery jsem nenašel, že jsou partneři a ani jinde na webu rondo) nebo od partnerů berou informace kdo a kde je zákazník, což se hodí k bodu 8) https://www.rondo.cz/stranky/terms

    ---------- Post added 13.09.2017 at 17:17 ----------

    provozovatel hellspy se má v představenstvu ( https://or.justice.cz/ias/ui/rejstri...6040&typ=UPLNY ) stejné lidí jako jsou jednatelé ve firmě provozující rondo ( https://or.justice.cz/ias/ui/rejstri...0316&typ=UPLNY )

    jen kdyby si někdo myslel, že kecám

  20. Shopy platí za rondony. V tom je jejich byznys. Pokud si nikde nenašel spojení Rondo > hellspy, tak to těžko dělají jako marketing por hellspy ;)

  21. Citace Původně odeslal protected Zobrazit příspěvek
    Shopy platí za rondony. V tom je jejich byznys. Pokud si nikde nenašel spojení Rondo > hellspy, tak to těžko dělají jako marketing por hellspy ;)
    A jak to víš? :)


  22. Citace Původně odeslal protected Zobrazit příspěvek
    Ale tak jsem to nemyslel.

  23. Ale určitě nenabírají partnery z dobré vůle, buď to mají jako primární marketing pro hellspy.cz (v seznamu mezi partnery jsem nenašel, že jsou partneři a ani jinde na webu rondo) nebo od partnerů berou informace kdo a kde je zákazník, což se hodí k bodu 8)
    ano, tak si to nemyslel, takže dávám odkaz na to, jak to funguje ;)

  24. Když už na to koukám, kolik ta služba stojí? Ty ceny jsou nic moc. To si říkám, jestli není lepší jednou ročně koupit pořádnou cenu, např. zájezd a sbírat kontakty na takovéto lákadlo.

  25. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Když už na to koukám, kolik ta služba stojí? Ty ceny jsou nic moc. To si říkám, jestli není lepší jednou ročně koupit pořádnou cenu, např. zájezd a sbírat kontakty na takovéto lákadlo.
    Kdysi jsem na eshopu udělal akci - Najdi obrázek a výhrej

    Nějaký obrázek jsem dál do x produktů (lidi věděli kolik jich celkem je), pak mi museli poslat urlčka na mail. Docela to nalakalo dost lidí. Jen konverze byla příšerná.

  26. Citace Původně odeslal Tomve Zobrazit příspěvek
    Kdysi jsem na eshopu udělal akci - Najdi obrázek a výhrej

    Nějaký obrázek jsem dál do x produktů (lidi věděli kolik jich celkem je), pak mi museli poslat urlčka na mail. Docela to nalakalo dost lidí. Jen konverze byla příšerná.
    Ono se tím dají naštvat lidi, kteří jdou primárně nakupovat. Třeba mě jde o to, co nejvíce zkrátit nákupní proces a pokud za ty roky se vyselektuje klientela, která právě toto od eshopu očekává, pak se není čemu divit, že je nějaký cirkus okolo naštve. Možná kdyby člověk jel už od začátku eshop na vlně archetypu "klauna", tak by kola štěstí, losování a podobné výhry mohly fungovat. Otázkou je, jak by si takový eshop vedl proti těm, co se soustředí na klientelu s větším nedostatkem času, než peněz.

Hostujeme u Server powered by TELE3