Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 9 z 9

Košíky, které se postupně rozkrývají na jedné stránce

  1. Zdravím, jak si na tom vedou košíky, co se po vyplnění např. formuláře rozkrývají a postupně ukazují další formuláře - všechno z jedné stránky košíku. Jak si vedou oproti standardnímu a nejčastějšímu řešení několika kroků, kdy se každý krok potvrdí a člověk se dostává na další stránku.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Jiří Hudec nabízí: 360 fotky + produktové foto
    Chemik3 poptává: Digitalizace videa z VCR + vytvoreni videoklipu
    Kinkon poptává: Katalogu cca 10 stran
  3. Neexistuje spravne reseni kosiku. Funguji vsechny typy kosiku. Nekdy jednokrokovy, nekdy vice krokovy, nekdy takovy nekdy onaky. Nicmene kdyz se podivam na ty, kteri se analytice venuji opravdu hodne at u nas, nebo v zahranici, tak mi to dava nejaky obraz, jak to asi funguje nejlip...

  4. Já si myslím, že ty rozdíly budou třeba jen malé, bezvýznamné. Ale před deseti lety to vypadalo nějak, před pěti se to někam posunulo teď je to zase jinde. Taková kravina jako košík ... občas teď ale vídávám právě ty rozhrnovače a to kdysi nebývalo a ty velké eshopy to nemají. Tak by mě zajímalo, jak si vedou.

  5. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Zdravím, jak si na tom vedou košíky, co se po vyplnění např. formuláře rozkrývají a postupně ukazují další formuláře - všechno z jedné stránky košíku. Jak si vedou oproti standardnímu a nejčastějšímu řešení několika kroků, kdy se každý krok potvrdí a člověk se dostává na další stránku.
    No je to moje doměnka jo, ale vzhledem k poučce nenutit uživatele přemýšlet, bych se fakt bát, že nezanedbatelné % lidí spousta lidí neuvidí další kroky a odejde.... a vůbec o nějakém postupném zobrazování dalších možností nebudou mít ani páru.

  6. Já jsem zastáncem vícestránkových košíků s těmito kroky:

    1) košík, detail produktů s počtem kusů a cenami s možností aplikace slevového kupónu
    2) výběr dopravy, po výběru dopravy se objeví ihned napárované možnosti platby
    3) fakturační a doručovací údaje
    4) rekapitulace
    5) zpráva o úspěšném nákupu + další informační info

  7. Jednoznačná odpověď asi neexistuje, ale je to hodně diskutovaný téma. Je hodně důležitý kolik v tom košíku bude procesů. Je velký rozdíl mezi malým jednoproduktovým eshopem, kde není problém udělat 1 krokový košík + potvrzení a poděkování a rozsáhlejším eshopem, kde je více procesů - možnost volby dárku (viz. Notino), množství dopravců, výdejny, pobočky atd. Osobně bych neviděl u běžného objednávkového procesu problém v jednokrokovém košíku, ale musí to být správně navrženo a ideálně otestováno, aby to bylo pro uživatele srozumitelné. Pokud to bude všechno dobře tak to celý objednávkový proces zrychlí. Hlavní je, aby nákupní proces byl co nejjednodušší ať už je ten krok 1 nebo 5. Každý krok musí být intuitivní, musí být logická posloupnost, uvedený počet kroků a jejich pořadí. Bohužel jsou k vidění eshopy, které nemají zvládnutý ani jednokrokový ani vícekrokový košík.

  8. Dneska zrovna vyšel nový článek od Ondřeje Illinčeva - ZDE na téma jednokrokový vs. vícekrokový (harmonikový) košík, kdyby si chtěl někdo přečíst...

  9. No zajimavy clanek, nicmene vice mene postaveny na tom, ze se ukazalo, jak co pouzivaji ruzne eshopy, takze nevim uplne co mel clanek rici.

    Kazdopadne zapomina se na jednu podstatnou vec - mobily. Primarne se hodnoti veci na desktopu a navic na monitorech s velkym rozlisenim, coz je sice fajn, nicmene udelat dobry web, kosik apod. na desktopu, obzvlaste ma-li clovek full hd je "pomerne jednoduche" jenze svet takovy neni a v dnesni dobe je (zeme-od zeme) okolo 30-70% pristupu z mobilu, jsou zeme kde jiz naprosto dominuji a na to se zapomina.

    Je fajn resit, ze je dobre videt cely nakupni proces to, co mam v kosiku - jenze na desktopu, na mobilu velmi slozite realizovatelne. Navic i na desktopu zdaleka nema kazdy vysoke rozliseni. Napr. bez ohledu na zemi (Cesko, Nemecko, USA...) tvori u nas rozliseni 1920*1080 a vyssi maximalne 17 % pristupu z desktopu. Naprosto dominuje rozliseni 1366*768 a 1440*900 ktere tvori nejvetsi podil v pristupech, takze opet, musime se na kosik divat ne z pohledu velkeho monitoru a velkeho rozliseni, ale toho, co realne uzivatele pouzivaji, takze na takove rozliseni dat spoustu "to by bylo fajn" proste nejde, nebo jde za cenu snizeni komfortu.

    Jsou daleko podstatnejsi veci, ktere ovlivnuji pruchod kosikem, nez je pocet kroku. Dobre udelany kosik bude fungovat stejne na jednom kroku i na peti krocich. Spatne bude fungovat spatne opet bez ohledu na pocet kroku.

    U testovani se casto dochazi k tomu, ze jedna z verzi bude lepsi. Nicmene casto to je i o tom, ze ta puvodni verze byla spatna, mela tam body, na kterych lide koncili a do testu se da jina verze, ktera je treba lepe vybavena, logictejsi a sama o sobe funguje lip a neni to dano zmenou poctu kroku.

    Takze nez resit pocet kroku, resil bych logicnost, jednoduchost, pochopitelnost a jednoznacnost.

  10. Ten článek jsem sem dal spíš pro zajímavost pro přečtení. Pro mě v něm nejsou v podstatě žádný závratný informace. Jak jsem psal výše tak naprosto souhlasím, že je důležitá logika, jednoduchost, posloupnost, atd... Ale pár dobrých tipů se tam najde pro člověka, který se tomu tolik nevěnuje a třeba uvidí nedostatky na svém projektu. Je tam i odkaz na český košík roku. Na jeho blogu je více článků, které určitě stojí za přečtení převážně z UX pohledu. Třeba někdo jeho blog nezná a najde si tam něco zajímavého. Jinak co se týče nákupnímu procesu na mobilech tak tam je taky nějaký článek na toto téma + Honza Kvasnička má taky pár článků.

    Jinak to co píšeš tak s tím naprosto souhlasím s těmi rozlišeními bývá problém a je třeba se podle toho zařídit a mít vše odladěné ideálně pro různá rozlišení. My responzivitu řešíme opravdu hodně detailně. S těmi mobily máš pravdu a na mnoha eshopech je to hrozný, bohužel. Přitom přístupů přibývá a přibývat i bude takže já beru objednávku na mobilu jako hodně důležitou a měli by všichni. Osobně nejsem zastáncem ani jedné varianty protože na každým shop se může osvědčit něco jiného. U určitých eshopů ani není jednokrokový košík možný.

Hostujeme u Server powered by TELE3