Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak reagovat na druhou reklamaci jedné zásilky v krátké době?

das
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
15. 8. 2017 19:43:17
Zdravím. Prosím o radu, zákazník provedl reklamaci, že mu přišla jen polovina objednávky. Uznali jsme ji, lidský faktor může selhat, zboží jsme poslali. Píše znovu, že zjistil, že jednoho druhu zboží je méně cca o 20%, než objednal.
Když mi to nenahlásil při první reklamaci, musím mu to uznat? Druhé poštovné se mi hradit nechce.
Děkuji
15. 8. 2017 19:43:17
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reagovat-na-druhou-reklamaci-jedne-zasilky-v-kratke-dobe/#reply1295493
voduk
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 8. 2017 20:35:54
A to se jednalo o druh zboží z té poloviny, která mu zpočátku přišla? Po jak dlouhé době (od dodání) Vám to nahlásil?
15. 8. 2017 20:35:54
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reagovat-na-druhou-reklamaci-jedne-zasilky-v-kratke-dobe/#reply1295492
das
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
15. 8. 2017 20:46:19
Ano, z první poloviny.
Minulé úterý nahlásil první reklamaci, ve středu jsme odeslali zboží a v pondělí přišla druhá reklamace na první polovinu.
15. 8. 2017 20:46:19
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reagovat-na-druhou-reklamaci-jedne-zasilky-v-kratke-dobe/#reply1295491
lada1979
verified
rating uzivatele
15. 8. 2017 21:33:06
Prosím tě co to je za zboží, když toho může chybět tolik? Nejde to prokázat třeba vahou balíku, že aspon tu polovinu měl správně. Je to sice hloupé, ale zákazník si má neprodleně zkontrolovat obsah zásilky, ale na druhou stranu ho k tomu nemůžeš donutit. Ale po týdnu reklamovat je zvláštní.
15. 8. 2017 21:33:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reagovat-na-druhou-reklamaci-jedne-zasilky-v-kratke-dobe/#reply1295490
das
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
15. 8. 2017 21:43:14
Zboží se prodává na metry, takže může chybět. Lidský faktor. Váhou balíků bohužel ne, nejsou převažovány. Což musíme do budoucna zajistit.
15. 8. 2017 21:43:14
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reagovat-na-druhou-reklamaci-jedne-zasilky-v-kratke-dobe/#reply1295489
lada1979
verified
rating uzivatele
15. 8. 2017 21:52:14
A jak jsi mu to poslal, když nemáš odnikud váhu? Jinak samozřejmě záleží jestli se ti chce s tím zabývat a zda to má smysl. Chápu, že je nepříjemné si nechat s..t na hlavu, ale pokud si nejsi jist tak bych mu to v tomto případě uznal a u další dodávky si to lépe zkontroloval, jelikož to taky může být jenom prudič co to bude zkoušet pořád.
15. 8. 2017 21:52:14
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reagovat-na-druhou-reklamaci-jedne-zasilky-v-kratke-dobe/#reply1295488
ho slusne pozadej napis at si pro to dojede, nebo zaplati postovny. uvidis jak bude reagovat
15. 8. 2017 21:57:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reagovat-na-druhou-reklamaci-jedne-zasilky-v-kratke-dobe/#reply1295487
protected
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
16. 8. 2017 10:09:34
Udělal bych tu sekci "jsem eshopář, co si neni schopen ani zjistit, jak postupovat s reklamací dle zákona".
tvůj případ: pokud nemáš jasný důkaz, že zákazník lže, tak se omluvu a na své náklady dodej, co žádá.
Už sám si najdi paragrafy k výše uvedenému
16. 8. 2017 10:09:34
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reagovat-na-druhou-reklamaci-jedne-zasilky-v-kratke-dobe/#reply1295486
Pavel Cibulka
verified
rating uzivatele
16. 8. 2017 10:23:45
Napsal láďa1979;1404899
Je to sice hloupé, ale zákazník si má neprodleně zkontrolovat obsah zásilky, ale na druhou stranu ho k tomu nemůžeš donutit. Ale po týdnu reklamovat je zvláštní.
Muzes poslat zakon kde se pise ze zakaznik si ma neprodlene zkontrolovat obsah zasilky? Podle me to neni pravda. Ja bezne otevru balik az druhy tyden. A neprijde mne to zvlastni. Jinak ten napad s vahou baliku je super. Nam se nejvic osvedcilo balit veci pod kamerou (tak aby natacela jen plochu stolu bez zamestnancu).
16. 8. 2017 10:23:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reagovat-na-druhou-reklamaci-jedne-zasilky-v-kratke-dobe/#reply1295485
protected
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
16. 8. 2017 11:05:13
Zákazník má na otevření balíku půl roku. Tzn. otevře balík za půl roku a zjistí, že je nekompletní. Prodejce má smůlu, pokud si nezajistil relevantní důkazy o opaku. Od této lhůty musí dokazovat kupující.
16. 8. 2017 11:05:13
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reagovat-na-druhou-reklamaci-jedne-zasilky-v-kratke-dobe/#reply1295484
lada1979
verified
rating uzivatele
16. 8. 2017 20:28:52
Napsal Pavel Cibulka;1404980
Muzes poslat zakon kde se pise ze zakaznik si ma neprodlene zkontrolovat obsah zasilky? Podle me to neni pravda. Ja bezne otevru balik az druhy tyden. A neprijde mne to zvlastni. Jinak ten napad s vahou baliku je super. Nam se nejvic osvedcilo balit veci pod kamerou (tak aby natacela jen plochu stolu bez zamestnancu).
Nový občanský zákoník někde kolem paragrafu 2000 asi až 2100. A spoj si to hned s přechodem nebezpečí škody na věci. Problém je v tom, že se kdysi používalo ihned, což v právnickém slovníku znamenalo 3-5 dní. Dnes jsme více evropští a vzhledem k vládnoucí evropské sociálně demokratické a komunistické garnitury v Evropě, která stojí pouze na spotřebě a spotřebitel mám pravdu i v případě, kdy pravdu nemá se začalo používat neprodleně a poté záleží na tom jak se soudce vyspí. Jinak podle některých výkladů nemá zákazník povinnost si zkontrolovat v záruční době vůbec, jelikož má právo 24 měsíců na bezvadné zboží, ale toto je už o dokazování. O balení pod kamerou jsme uvažovali také, ale máme poměrně vysoký počet položek v zásilce, čímž vznikalo velké množství dat a problém s jejich uchováváním a jelikož nejsme firma ve velikosti spedice, která činí v podstatě totéž a dělá záznam při vážení balíků upustili jsme od toho. Navíc každý průměrný právník ti tu kameru napadne, že se s balíkem mohlo manipulovat, když se zásilka dostala mimo záznam.
Jinak jak se vypořádáváš s tím, že dost zákazníků dnes nakupuje vánoční dárky na den dopravy zdarma, který na internetu běží měsíc a ozvou se ti v lednu, že to co koupili začátkem listopadu a dali příbuznému 25. 12. a ten najednou zjistil, že to je rozbité, ale oni s tím nic nedělali jen jim to leželo dva měsíci ve skříni a pak mu to ještě 300 km vezli. Víš, že jsi poslal nerozbitý, reklamovat u přepravce už nemůžeš a co dál?
Jinak ten druhý týden, myslím tím cca 7 dnů po doručení, bych ještě považoval za neprodleně:)
16. 8. 2017 20:28:52
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reagovat-na-druhou-reklamaci-jedne-zasilky-v-kratke-dobe/#reply1295483
Pavel Cibulka
verified
rating uzivatele
17. 8. 2017 07:47:25
Nam ty kamery funguji dobre. Zatim nikdo si nebral pravnika s tim, ze by tvrdil, ze jsem s tim balikem delali neco po vytvoreni zaznamu. V podstate se resi tri situace. 1 nase chyba 2. zakaznik vec prehledl (mala vec zapadla v balicim materialu) 3. zakaznik to zkousi a chce udelat podvod. Prvni situaci samozrejme hned napravime a dame zakaznikovi neco na vic. 2 a 3 probiha tak, ze posleme zaznam / fotky a zakaznik pak napise, ze tu vec uz nasel.
17. 8. 2017 07:47:25
https://webtrh.cz/diskuse/jak-reagovat-na-druhou-reklamaci-jedne-zasilky-v-kratke-dobe/#reply1295482
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit