Ahoj všichni!

Nabízíme k prodeji kompletně zařízený a funkční e-shop s fitness suplementy SYPACI.cz. Projekt byl spušťen v roce 2016 a prodává se z důvodu časové tísně majitele.

VŠEOBECNÉ INFORMACE

Nejedná se pouze o internetový obchod! Součástí prodeje jsou rozjeté sociální sítě, webový magazín s recepty a tipy na cvičení, skladové zásoby a spousta dalšího. Kompletní výpis naleznete v příloze nebo níže.




Co bylo motivací založit e-shop?

Hnacím motorem při založení bylo samotné cvičení, všeobecný zájem o fitness, stravu, suplementaci a zdravý životní styl. V době prvních myšlenek (rok 2014) o založení takového projektu bylo jen velice málo webů, které by se fitness zabývaly komplexně a když už, tak byly plné desinformací.

Vize projektu

Řadit se mezi TOP 6 fitness shopů / portálů u nás. Proč 6? Máme tady 5 obrovských obchodů, které jen tak nejde předběhnout. Ve vší skromnosti bychom se rádi zařadili přesně za ně.

Kdo je do projektu zapojen?

Momentálně jsou do projektu zapojeni dva lidé a je také navázána dlouhodobá spolupráce s mistrem světa a držitelem profi karty NABBA/WFF Lubošem Chládkem.




FINANCE a LEGAL

Vzhledem k tomu, že e-shop není hlavním zdrojem příjmu majitele, se veškeré peníze reinvestovaly do reklamy. Objednávky a návštěvnost má vzrůstající tendenci a záleží pouze na tom, kolik energie, času a peněz budete chtít do provozu investovat.

Momentálně provozován na vedlejší živnost, proto je velmi jednoduché celý projekt převést.

Průměrná marže na produkt

Cca 20 %

Obrat za necelý rok 2016

Více než 340 000 Kč (web funguje od roku 2016!)

Fixní náklady / měsíc

4 000 Kč na sklad
Cca 2 300 Kč na Amazon hosting (dle kurzu). Prostě 100 USD




MARKETING

Jednou z hlavních předností celého projektu je silná značka – téměř lovebrand. Řada zákazníků nakupuje opakovaně, a to především kvůli profesionálnímu, rychlému a neotřelému přístupu. Za každých 50 Kč nákupu může zákazník získat tzv. Sypcoin.

Značka má také silnou fanouškovskou základnu na sociálních sítích.

Hlavní přidaná hodnota e-shopu

- Přehlednost
- Moderní vzhled
- Možnost prodeje dárkových poukazů bez nutnosti zásahu - fungují jako klasické vouchery.
- Unikátní systém odměn
- Dárek k objednávce - Zákazníci se můžou sami rozhodnout, co ochutnají. Nedostanou „random noname sáček“, co je zrovna ve skladu.

Více o věrnosntím klubu

Pokud zákazník nakoupí během 45 dnů, je automaticky přiřazen do dané skupiny a po přihlášení se mu zobrazují ceny s přiřazených ceníků - ceny se dají měnit dle potřeby, případně přiřadit procentuální slevu. Pokud nenakoupí za 45 dnů za danou částku, jde o úroveň níž.

4 úrovně ceníků dle obratu za 45 dnů
- do 1000 Začátečník
- 1000 - 2000 Víkendový cvičitel
- 2000 - 2500 Solidní posilovač
- nad 2500 Sypač

Zákazníci jsou odměňováni věrnostními body, tzv. Sypcoiny, které pak můžou uplatňovat při dalším nákupu. Sypcoiny se dají získávat například i za registraci, doporučení známého, dají se využít také při soutěžích na sociálních sítích, atd.



Akvizice zákazníků

Facebook, Instagram, Heuréka, E-mailing (Open-rate přes 50 %)

Ideální zákazník

Lidé, kteří nemají se cvičením až tolik zkušeností, případně už cvičí a chtějí najít víc informací, které mají určitý podložený základ.

Právě kvůli zmatku, který vytváří ve velké spoustě případů i sami profesionálové, chtějí Sypači.cz do fitness světa přinést fakta. Díky spolupráci s Lubošem Chládkem se daří oslovovat také dlouholeté posilovače.

Ideální zákazník je tak fitness nadšenec, který se bude každý měsíc vracet, aby dokoupil, co mu zrovna chybí.



ZAJÍMÁ VÁS VÍCE?

Tento inzerát je spíše takové stručné představení projektu a velmi rád vás seznámím se vším okolo a s detaily. Stačí se ozvat!

V prodeji zastupuji své klienty od roku 2015 a mým posledním úspěšně prodaným e-shopem byl web MUSTAFFA.cz.