- Unikátní svatební web s akčními nabídkami, na trhu od roku 2015, ocenění ve startupové soutěži
- Spolupracující dodavatelé (ti, co na web umisťují svoje nabídky)
- Aktivní nakupující zákazníci
- Zákazníci jsou s námi zpravidla po celou dobu příprav svatby
- Prodej nabídek svatebních dodavatelů i vlastních nabídek
- Provize z prodeje minimálně 20 % (obrat za poslední měsíc 131 896 Kč, zisk 64 452 Kč)
- Prosperující projekt
- Kompletní redesign webu na podzim 2016
- Webový portál na míru
- Známý brand ve svatebním odvětví
- Aktivní účast na svatebních veletrzích v České republice, jejich mediální partnerství (loga a bannery na webových stránkách veletrhů, propadace na sociálních sítích, reklama přímo v místě konání veletrhu)
- Bannery a loga na předních svatebních portálech v ČR
- Ppc - sklik a adwords (reklama ve vyhledávání)
- Online PR
- Facebookové skupiny
- E-mailing
- Affiliate
- Počet objednávek za rok (období 1. 6. 2016 - 31. 5. 2017) - 1377
- E-mailová databáze - cca 3 500 kontaktů na "kvalitní" zákazníky
- Cílová skupina - cílová skupina nevěsty, ženichové, osoby, které jim se svatbou pomáhají (B2C), dále hotely, svatební agentury a koordinátoři (B2B)
- Návštěvnost květen 2017: 7 686 lidí
- Návštěvnost červen 2017: 8 180 lidí
- Průměrný zisk za měsíc (období 1. 6. 2016 - 31. 5. 2017) - 55 038 Kč
- Aktivní zvyšování počtu nabídek od dodavatelů
- Budování nových dodavatelských vztahů
- Nové "bonitní" nabídky (cestování, svatební cesty, šperky...)
- Zvýšení počtu vlastních nabídek
- Spojení se svatebním nebo slevovým portálem
- Prodej vlastních produktů