Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 22 z 22

Středočeský kraj - přesun kamionové dopravy přes vesnice, jaký na to máte názor?

  1. tak je to téměř hotový, konšelé se shodli, že když nebyli politici schopni vybudovat obchvat kolem Prahy nepustí kamiony na určité úseky Jižní spojky a vezmou tak jako rukojmí obyvatele středočeských vesnic a autodopravce, kteří se tam budou zasekávat a budou škody a ranění. Tohle už je vrchol arogance pramenící z neschopnosti a nekompetentnosti. Prachy z EU prodrbali asi jinde.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. No já to vidim jako volební tah nic jiného.

  4. Nějak jsem to nestudoval, ale jestli to chápu dobře, tak při příjezdu od LBC a HK budou muset přes Úvaly a Říčany na Pražský okruh? Potom je to kokotina největšího kalibru. Místo aby se dodělala D0, tak se vymyslí tohle.

  5. Je to naprd, protože místo toho, aby jim udělali jeden pořádný tah, který tu zátěž ustojí a budou se o něj starat, vypustí tyhle šílenosti na silnice, které na to nejsou stavěné a do provozu, kde namají co dělat. Je to jen o tom "u nás si uděláme pořádek a ostatní ať se poserou". Je to podobné jako se zakamerováním určité lokality. Trestná činnost se bude páchat stále stejně, jen se zloději přesunou tam, kde se jim páchání bude více vyplácet.

  6. To snad ani nejde schvalovat. Logiku to naprosto nedava. Ja sam jsem jako dite travil prazdniny v jedne vesnici u Nymburka a nez se u Podebrad udelal obchvat, jezdily kamiony pres tu vesnici porad. Rozpraskana silnice, spousty deti tam behaly vedle silnice a pro vetsinu kamionaku stanovena rychlost stejne neplatila. Nekomu casem popraskaly baraky... Tohle dopadne stejne.

  7. Mě přijde, že zásadní chyba je v tom, že vozíme zboží sem a tam.. Kamión jede z Madety v Plané n. L. do Prahy do logistického centra, pak se to převeze do jiného centra, nakonec se to přiveze do obchodu zpátky do Plané n. L.

    Aneb je to velká výzva pro nějaké StartUp nadšence. Vymyslet aplikaci, která by zjednodušila tuto převážecí logistiku. Jede někam kamión a má volné místo, vyloží zboží a má zase volné místo.. Aplikace by mohla tato volná místa vyplnit. Případně pomoci s distribucí do bodů zavážky..

    Každá jízda navíc zatěžuje dopravu. Ušetřením jízd, ubyde třeba pár zbytečných jízd.

  8. Michale, cílem celého toho převozu po celé Evropě je centralizace distribuce a informací. Takže škoda vyvíjet aplikaci. Malí přepravci za chvíli vymřou a velcí ví, proč to dělají :( Obyčejní lidé nikoho nezajímají. Bohužel.

  9. Je to obrovská škoda. Neskutečně se při tom plýtvá, znečisťuje prostředí.
    Osobně vítám zákaz vjezdu kamionů do Prahy a vítal bych i vjezd do jiných měst.
    Pro převozy zboží na delší vzdálenosti by se mohla využívat vlaková doprava.
    Pro krátké vzdálenosti pak již rozvoz menšími auty.
    A to je dle mého námět na startup budoucnosti..:-)))))

    Citace Původně odeslal dusivk Zobrazit příspěvek
    Michale, cílem celého toho převozu po celé Evropě je centralizace distribuce a informací. Takže škoda vyvíjet aplikaci. Malí přepravci za chvíli vymřou a velcí ví, proč to dělají :( Obyčejní lidé nikoho nezajímají. Bohužel.

  10. Michal Mojžíš: Svážení zboží do velkých distribučních skladů je mnohem efektivnější, protože do obchodů už může jet jenom jedno auto, které veze vše. Tvůj navrhovaný systém dnes využívají třeba pivovary, nebo pekárny. Ti často zavážejí sami, menšími auty, z výroby nebo svých překladišť. A teď si vem, že by po městě jezdily desítky či stovky dalších výrobců všeho, co daný obchod potřebuje.

  11. A co vlastně obchod potřebuje? Vsadil bych se, že třeba u potravin se toho neskutečné množství vyhodí.
    Ony ty menší auta jsou i lepší pro silnice atd..
    Nevím, byl bych pro zrušení velkých kamionů a přesun dopravy na železnici a pak rozvážení menšími auty (dodávkové elektromobily) do prodejen, případně menších skládků..
    Ale je to jen má představa..

    Citace Původně odeslal hampl.david Zobrazit příspěvek
    Michal Mojžíš: Svážení zboží do velkých distribučních skladů je mnohem efektivnější, protože do obchodů už může jet jenom jedno auto, které veze vše. Tvůj navrhovaný systém dnes využívají třeba pivovary, nebo pekárny. Ti často zavážejí sami, menšími auty, z výroby nebo svých překladišť. A teď si vem, že by po městě jezdily desítky či stovky dalších výrobců všeho, co daný obchod potřebuje.

  12. Michale, jde vidět, že se v logistice nepohybujete. Přeprava zboží vlakem není efektivní z důvodu překládání zboží, protože koleje nevedou všude. Vždy to prostě na ten kamion musíte přeložit.

    Dle Vaší idei: kamion to doveze od výrobce k vlaku; naloží se to na vlak; vlak to odveze; přeložení z vlaku na kamion; složení z kamionu.
    No není jednodušší, když to hned ten první kamion odveze rovnou do cíle? Je to rychlejší, levnější a o to v současné ekonomice jde. Samozřejmě to neplatí všude - třeba uhlí se dopravuje vlaky, ale také do každé teplárny vedou koleje.

  13. Michale, ti co likvidují Zemi to dělají ne za své peníze, ale za naše. Proto jim to nevadí, počítají s tím. Dnes se nedělá nic pro lidi, jen to, na čem se dá vydělat. Lokální distribuce lokální produkce by řešila mnoho problémů, uvítalo by to hodně lidí, ale nemálo bohatých z velkých distribučních společností by vydělalo méně. Globalizace je centralizace.

    ---------- Příspěvek doplněn 21.07.2017 v 10:55 ----------

    Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    Michale, jde vidět, že se v logistice nepohybujete. Přeprava zboží vlakem není efektivní z důvodu překládání zboží, protože koleje nevedou všude. Vždy to prostě na ten kamion musíte přeložit.
    Chcete říct, že ze Španělska pro rajčata nevedou koleje do Prahy? Ani pro mandarinky z Řecka?

  14. Ale já netvrdím, že to má být nejlevnější. Já tvrdím, že je potřeba chránit i sebe sama. Tedy naše životní prostředí.
    A to je myslím to hlavní. Co je vám platné chodit mezi přeplněnými regály supermarketů, kde se plýtvá neskutečným způsobem.
    Máme přeplněné silnice, v Praze neustálé kolony, na dálnici hazardujete mezi kamiony... atd.



    Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    Michale, jde vidět, že se v logistice nepohybujete. Přeprava zboží vlakem není efektivní z důvodu překládání zboží, protože koleje nevedou všude. Vždy to prostě na ten kamion musíte přeložit.

    Dle Vaší idei: kamion to doveze od výrobce k vlaku; naloží se to na vlak; vlak to odveze; přeložení z vlaku na kamion; složení z kamionu.
    No není jednodušší, když to hned ten první kamion odveze rovnou do cíle? Je to rychlejší, levnější a o to v současné ekonomice jde. Samozřejmě to neplatí všude - třeba uhlí se dopravuje vlaky, ale také do každé teplárny vedou koleje.


    ---------- Příspěvek doplněn 21.07.2017 v 11:07 ----------

    Přesně tak. Napsal jste to lépe, než já..:-) Lokální distribuce lokální produkce by byla požehnáním!




    Citace Původně odeslal dusivk Zobrazit příspěvek
    Michale, ti co likvidují Zemi to dělají ne za své peníze, ale za naše. Proto jim to nevadí, počítají s tím. Dnes se nedělá nic pro lidi, jen to, na čem se dá vydělat. Lokální distribuce lokální produkce by řešila mnoho problémů, uvítalo by to hodně lidí, ale nemálo bohatých z velkých distribučních společností by vydělalo méně. Globalizace je centralizace.

    ---------- Příspěvek doplněn 21.07.2017 v 10:55 ----------



    Chcete říct, že ze Španělska pro rajčata nevedou koleje do Prahy? Ani pro mandarinky z Řecka?

  15. Bohužel to je ekonomika, pár příkladů z praxe.

    Becherovka se veze z Brém do Brna je levnější a stále se to vyplatí zaplatit cestu tam a zpět.

    Jednu dobu možná ještě dnes se vozila ocel z Košic do Švédska tam byla ocejchovaná dál jela do Španělska kde se "vyčistil náklad" dostal jiné papíry a jel do Německa. Zas jen cena

    Nikdy jsem nechápal že z Francie se dovážela plata pod vejce ty veliká papírová myslím na 30 kusů nebo kolik jich je. Tak ty se vozili do Polska??? A toho ještě co nevíme.

    Na ČT byla jednou debata na EU jak se v Polsku narodí prase - dostanou dotace. odveze se do Anglie tam vyroste zas dotace ve Francii se zabije zas dotace a v Belgii se rozbourá zas dotace.

    Dotace jsou zlo jen křiví trh...

    Citace Původně odeslal Michal Mojzis Zobrazit příspěvek
    Mě přijde, že zásadní chyba je v tom, že vozíme zboží sem a tam.. Kamión jede z Madety v Plané n. L. do Prahy do logistického centra, pak se to převeze do jiného centra, nakonec se to přiveze do obchodu zpátky do Plané n. L.

    Aneb je to velká výzva pro nějaké StartUp nadšence. Vymyslet aplikaci, která by zjednodušila tuto převážecí logistiku. Jede někam kamión a má volné místo, vyloží zboží a má zase volné místo.. Aplikace by mohla tato volná místa vyplnit. Případně pomoci s distribucí do bodů zavážky..

    Každá jízda navíc zatěžuje dopravu. Ušetřením jízd, ubyde třeba pár zbytečných jízd.

  16. Když se tak podívám na budovu bývalé sámošky na vesnici nebo sídlišti, tak si myslím, že komouši přesně věděli, jak velké prodejny a jak široký sortiment potravin stačí.

  17. Vy se tu hádáte, proč se všechno vozí sem a tam. Protože je to levné!
    Pořád říkám, že nafta by měla stát 100Kč/litr. Pak by v každém autě neseděl jeden člověk a zboží by se nevozilo stovky km sem a tam. Cesta k přírodě vede jenom přes peněženku.

  18. Citace Původně odeslal dusivk Zobrazit příspěvek
    Chcete říct, že ze Španělska pro rajčata nevedou koleje do Prahy? Ani pro mandarinky z Řecka?
    Existují i jiná místa než Praha, železnice není řešením problému, tím je odpovídající infrastruktura. Navíc vypravit vlak přes půl Evropy je něco jiného než vypravit kamion.

  19. pozn. výhoda kamionu je bezesporu flexibilita, ale proč má někdo 30 kamionu kteří vozí denně po stejné trase stejně cihly sem tam, tam něco smrdí a nejen výfuk, neboť vlak by byl i levnější Švýcaři se s tím nemazou Mýto 30 Kč/km

    ---------- Příspěvek doplněn 21.07.2017 v 12:54 ----------

    Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    Existují i jiná místa než Praha, železnice není řešením problému, tím je odpovídající infrastruktura. Navíc vypravit vlak přes půl Evropy je něco jiného než vypravit kamion.
    Dřevo z Jeseníku do Pásková není důvod vozit na kamionech, nezkazí se a koleje tam jsou

  20. Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    Existují i jiná místa než Praha, železnice není řešením problému, tím je odpovídající infrastruktura. Navíc vypravit vlak přes půl Evropy je něco jiného než vypravit kamion.
    Ale tady prece lide nerikaji, at se VSECHNA doprava da na koleje. Tady se rika, ze kde to jde, at se to udela. A nemyslim si, ze jsem naivni, kdyz reknu, ze alespon ctvrtina by se na koleje opravdu dala dostat.

    Mne je jasne, ze tak nemuze cestovat kazdy druh zbozi. Ale rikat obecne, ze to nejde, je kravina.

  21. Železniční doprava je v likvidaci, tak jak má převážet zboží. Místo Smíchovského nádraží budou byty, Nákladové nádraží zlikvidují a budou tam byty a tam byly obrovské sklady a dobrá dopravní dostupnost. Většina železničních vleček do výrobních nebo skladových areálů je zlikvidovaná nebo zabetonovaná.

    Znám chlapa, co obchoduje s osivy a obilninami. Když chtěl do Německa posílat zboží vlakem, tak si musel měsíc dopředu podat kolkovanou žádost a ČD cargo mu po 14ti dnech poslalo fakovačný mail, že nemají vagony, lokomotivu nebo volný slot na železnici. Tak se nato vykašlal a posílá jeden kamion za druhým, místo aby to odjelo jedním vlakem.

  22. Citace Původně odeslal marat Zobrazit příspěvek
    Železniční doprava je v likvidaci, tak jak má převážet zboží. Místo Smíchovského nádraží budou byty, Nákladové nádraží zlikvidují a budou tam byty a tam byly obrovské sklady a dobrá dopravní dostupnost. Většina železničních vleček do výrobních nebo skladových areálů je zlikvidovaná nebo zabetonovaná.

    Znám chlapa, co obchoduje s osivy a obilninami. Když chtěl do Německa posílat zboží vlakem, tak si musel měsíc dopředu podat kolkovanou žádost a ČD cargo mu po 14ti dnech poslalo fakovačný mail, že nemají vagony, lokomotivu nebo volný slot na železnici. Tak se nato vykašlal a posílá jeden kamion za druhým, místo aby to odjelo jedním vlakem.
    tak Praha to je jeden velký korupční bordel, střed města připomíná Babilón a ono to tak nakonec i dopadne, fuj nebydlel bych tam ani za zlatý prase, naleštěná bída.

  23. To je řešení na rok. Než kamače rozjebou krajnice a jseu zpátky. Voni v tý praze byly vždycky maka piky hlavně na magistrátu. Když nebudou kamače nebudou žrát. A když si tam cvrnknou zrcátka tak to bude stát půl dne a nedej bože že nějakej utrhne krajnici a spadne do škarpy to je stop celý den.

Hostujeme u Server powered by TELE3