Prodej módní značky DANNYS clothing
Zobrazují se odpovědi 1 až 21 z 21

INVIA Affiliate - Vaše skúsenosti?

  1. Ahojte,

    Mal by som na Vás otázku ohľadom dovolenkového affiliatu spoločnosti INVIA.cz. Rozbehol som určitý počet stránok do ktorých som investoval nemalo peňazí a času (3 roky práce) aby som si začal mierne privyrábať prostredníctvom predaja dovoleniek. Okrem relevantného textu som na stránky umiestnil aj vyhľadávacie polia a bannery. Stránky sú relevantné k dovolenkám, napríklad: www.grecko.top kde sa ponúkajú dovolenky do Grécka. Takže žiadny offtopic, stránky sú robené priamo pre dovolenkárov a sú ponúknuté produkty relevantné k stránke. Stránky už majú aj lepšiu návštevnosť (cca 10 000 mesačne), plus som spustil nedávno aj Adwords

    Nízke konverzie: Objednané vs Predané (zaplatené)

    No už dlhodobo mám problém s konverziou predaja dovoleniek, nieje problém v množstve návštev. Denne na reklamu klikne aj 60 ľudí. No konverzia z predaja je extrémne nízka až zvláštna. Napríklad ako vidieť na screene z 2 866 klikov na reklamu a vyhľadavacie polia bolo uskutočnených 56 objednáviek.


    (Čísla z administračného panelu)

    Tento pomer mi ešte tak neprekáža, rozumiem, že len malé percento zakúpi zájazd.
    No problém je v konvezrii na uskutočnené predaj. Z 56 objednávok (vyplnenie formuláru, registrácie a vytvorenia ojbednávky) iba 2 skutočne zaplatili. Je tento pomer normálny? Že z 56 následnych objednávok ľudia zaplatia iba 2 zájazdy? (ostatní zájazd stornujú)


    (Takto to vyzera v mojom administračnom panely, nepredané, nepredané, nepredané...)

    Čo na to INVIA?

    Aby som bol korektný, kontaktoval som aj samotný portál Inviu a povedali mi, že je to anomália, že len málo kto ma takýto pomer aj keď stránky sú v poriadku a sú relevantné.

    Aké sú vaše skúsenosti? Akú máte mieru konverzie na objednávku? Premieňajú sa vám objednávky do uskutočnených predajov? Máte skúsenosť s týmto systémom? Ďakujem!
    Naposledy upravil Focl : 04.07.2017 v 13:14

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Nedelam primo zajezdy, ale takový pocet kliku udelam na affilate za mesic a mam z toho treba 2 - 3 prodeje,
    tim chci jen rict ze je to jen maly vzorek na to ze si na to potreboval pul roku a treba si mel jednoduse smulu.


    Jinak u toho grecko.top proc si nedas reklamu do widgetu, at se ti zobrazuje u kazdeho clanku? Pripadne primo do clanku?

  4. Ahoj,
    ja to mam presne tak isto! Mam relevantne stranky, pravidelne prijmy z booking.com, predane zajazdy zo siete cj.com ale invia napriek vysokej navstevnosti nic:

    https://ibb.co/eSwDfF
    https://ibb.co/c6VH7v

    Myslim ze problem nebude u nas v relevantnosti webov, ale v Invii a ich politike...

  5. Ahoj, já mám 85 objednávek a z toho 5 prodaných, takže to je asi realita. Hodně lidí slyší na to že objednávka je nezávazná a pak si to rozmyslí. Navíc dostupnost některých zájezdů se ověřuje na místě až na základě poptávky (třeba Itálie vlastní dopravou) a i když si to přes tebe objednají tak je nakonec obsazeno a neprodáno.

    Ale kliků mám jen 959 :-)

    Jinak největší úspěšnost má přímo výpis zájezdů z konkrétní lokality, asi o 50 % proti vyhledávacímu formuláři.

  6. V minulosti i několik let nedokázali opravit problémy s neměřenými prokliky, konverzemi. Jestli se to změnilo, to nevím, moc tomu nevěřím.

    Stává se. Zkus to sledovat třeba půl roku. U zájezdů je to zrovna takové ošidné, že si často lidé najdou lepší cenu někde jinde a zájezd stornují nebo zruší rezervaci. Invia není zrovna oblíbená mezi publishery.

  7. Podla mna je cast problemu aj v tom, ze Invia je v CZ znamy brand, ale na SK napriek TV reklame ju nikto nepozna a ludia radsej poziju klasicke cestovky.

  8. Ďakujem za odpovede.
    Mám mnoho známych ktorí nakupujú dovolenky z INVIE (chvália si ich) a takiež už ma INVIA aj kamenne predajne na Slovensku, tak už vstúpili do povedomia. Je to zvláštne, že iné affilate weby ako Booking com ma mieru konverzie úplne niekde inde.

    @Tuttinho vďaka za radu, ten widget tam plánujem dať.

    @Tomáš Maňhal - INVIA affilate už mám cez rok, tie údaje sú počas roka rovnaké, stále extrémne nízke percento predaja zo spravených objednávok.
    Proste 90 % objednávok končí v koši. A ja nerozumiem ako je to možné.

  9. Já mám nejvíce nezaplacených do Itálie a Chorvatska. Přisuzuji to zmatečnému objednávkovému systému. Apartmány BILO, TRILO a QUANDRI pro různé počty osob, neobsazená lůžka, k tomu povinné příplatky za úklid, pobytové taxy atd... Lidi to podle mě objednají špatně, a potom to zruší.

    Nejméně nezaplacených mám u klasiky: Dvoulůžkový pokoj v hotelu + all inclusive + letecká doprava.

  10. Zkus Dovolena.cz nebo TravelPortal.cz affil.

    Každý travel si dává na stránky defaultně Invii, přitom má pokud vím pouze 1% z prodaného zájezdu, výše zmíněné programy mají 3%.

  11. Citace Původně odeslal hampl.david Zobrazit příspěvek
    Já mám nejvíce nezaplacených do Itálie a Chorvatska. Přisuzuji to zmatečnému objednávkovému systému. Apartmány BILO, TRILO a QUANDRI pro různé počty osob, neobsazená lůžka, k tomu povinné příplatky za úklid, pobytové taxy atd... Lidi to podle mě objednají špatně, a potom to zruší.

    Nejméně nezaplacených mám u klasiky: Dvoulůžkový pokoj v hotelu + all inclusive + letecká doprava.
    Jednak je to samozřejmě v tom zmatku a v tom, že ty lidi to rezervují všude možně a pak to zase všude možně ruší - obzvlášť u obrazně řečeno "sociálních" zájezdů (právě Chorvatsko a Itoška).
    No a druhá strana mince je to, že jistě určité procento objednávek prostě a jednoduše pro provizní partnery ojebou a neschválí, tak jako ve všem :-D

  12. Citace Původně odeslal hor Zobrazit příspěvek
    No a druhá strana mince je to, že jistě určité procento objednávek prostě a jednoduše pro provizní partnery ojebou a neschválí, tak jako ve všem :-D
    A budou trnout, že se netrefí do zájezdu, který si objednal a zaplatil někdo z rodiny nebo přátel. To určitě...

    Že to možná dělá Franta z Horní Dolní nikoho nezajímá. Ale zrovna u Invie, nebo jiných velkých hráčů, by se to rozmázlo poměrně slušně.

  13. Jestli ti to pomůže, tak já mám na třech dovolenkových/cestovatelských webech paralelně Invia+booking.com a z obou velká kulatá nula

  14. Když jsem kupoval zájezd přes invii, tak jsem poslal čtyři nezávazné poptávky a jen jeden z toho byl volný (a to jsem objednával na termin před začátkem sezóny). Nakonec jsem uzavřel úplně jiný zájezd který mi nabídli přes telefon. Takže kdoví jestli započítali provizi tomu webu, přes který jsem tam vlezl (schválně). Věřím že lidi běžně odešlou třeba 10 a vyjde jeden (což mi potvrdil brigádník z jejich callcentra).

  15. Já jsem se teď snažil dohledat zájezd co jsem objednával 2 roky starý. Mám pocit že když je termín již obsazený, nabídnou něco bud po telefonu, nebo v emailu pošlou odkazy na alternativy s tím, že se tam již mění refferer takže affilák nic nedostane.

    Takže člověk přijde na váš web, musí mít zájem o dovolenou, klikne na reklamu, něco si vybere okamžitě, to něco musí být dostupné a nesmí vzniknout žádná komplikace. Jakýkoliv další mezikrok, změna, rozmyšlení nákupu vede ke ztrát refferera. Nevím jak moc je to legit, ale dost to vysvětluje rozdíl mezi objednávkou a schválenou objednávkou.

  16. Jak jste na tom s odstupem času, zlepšil se konverzní poměr, nebo zůstal velmi nízký? Celkem mě ta diskuze zaujala, protože v cestovní agentuře jsem strávila pár let, když to jde dobře - blíží se prázdniny, konverze z poptávek je cca 60% u konkrétních zájezdů vyplněných ve formulářích - lidi ale většinou poptají 2, 3, 4 zájezdy u různých společností, prodejce tedy musí rychle zkontaktovat a prostě udělat ten obchod dřív ... když je období, kdy lidi hledají a do prázdnin času dost, odhaduji konverze tak na 40%. Ale takový ten hladký obchod, odešlu poptávku a je zrealizovaná přesně ve svojí podobě, to je opravdu nízké číslo. Dotyčný odešle poptávku na zájezd, termín je vyprodaný - exporty dat mezi CK a CA trvají i den, nesedí cena třeba o 20 Kč, nebo si připlatí jiný pokoj s výhledem jinam, nebo odlet o den dřív od jiné ck, která ale dá parkování zadarmo atd. Takže prodejce zasílá novou nabídku emailem s kalkulacemi a to je taková moje hlavní otázka, takovéhoto prodaného klienta "s úpravami" affiliate nepočítá?

  17. U mě je ta původní označená jako "Neprodáno", ale vznikne nová, která je normálně započítána. Že jde o stejného klienta mi ukazuje poznámka o duplicitě. Respektive věřím tomu, že to daný člověk řeší přímo s nimi a nechodí na web znovu objednávat něco nového.

  18. ano, ti už mají toto svého člověka na telefonu a kdyby zaslali poptávku náhodou znovu, automaticky se ty karty slučují, aby nebyly duplicitní ... jestli to není citlivá informace, kolik se tedy zhruba pohybuje konverze odeslaná poptávka vs. uskutečněný prodej?

  19. Neměli jste přes víkend problém s načítáním kliků já mám za sobotu i neděli 0. Podpora neodepisuje, tak se ptám tu, už se mi to stalo i 3.7.

  20. Oniik: To je naprosto běžné, stává se to často. Teoreticky bys o nic přijít neměl, kliky i prodané zájezdy se počítají, alespoň to tvrdí, nezbývá než věřit.

  21. Je to Invia, ta nedokáže zaplatit ani vlastní zaměstnance, natož affilate partnera. Upřímně si myslím, že tě krátí na provizích, bude to stejný případ jako u Seznam.cz.

  22. Projekty: Samozřejmě je to možné, bohužel to neprokážeš a jiný takto známý prodejce zájezdů u nás není.

Hostujeme u Server powered by TELE3