- 3 e-shopy provozované od roku 2009. V současné podobě jsou dva z nich provozovány od roku 2012 a třetí od roku 2015
- stav skladu k 1.7.2017 670 892 Kč s DPH (sklad obsahuje nakoupené produkty i produkty vrácené)
- marže na produktech 20-100%
- nezatíženo úvěry
- 2013 – 1 647 548 Kč
- 2014 – 4 064 909 Kč
- 2015 – 7 902 629 Kč
- 2016 – 16 612 247 Kč
- 2017* - 4 356 296 Kč
- 3 plně funkční e-shopy (včetně domén) naplněné 230 000 produkty
- 39 aktivních dodavatelů (ČR + Slovensko) napojených XML feedem
- českou i slovenskou verzi e-shopů (měna Kč i €)
- jednu administraci pro všechny e-shopy
- automatické nahrávání produktů do administrace (vč. názvů, popisků, cen prodejních, cen nákupních, výrobce, kódu produktu, hmotnosti, ean, dostupnosti, obrázků, parametrů a variant)
- automatické napojení na dopravce (tvorba štítků pro dopravce + faktur jedním kliknutím)
- automatické párování plateb bankovním převodem
- napojení na platební bránu GoPay
- propojení s účetním systémem Pohoda
- přehledný systém objednávání produktů dle dodavatelů. Možnost objednání pomocí CSV nebo XML. Systém je připraven pro automatické objednávání
- napojení na české i slovenské srovnávače zboží i katalogy (např. Heuréka, Zboží, Google, Hledejceny, Cochces,...)
- napojení na Google analytics a online chat Zopim
- databázi zákazníků, kteří souhlasí se zasíláním newsletteru
- moduly filtry parametrů, parametry produktu, varianty produktu, rozesílání novinek, zákaznické recenze, skladový systém a inventura
- přednastavené e-maily o stavech objednávky
- možné odkoupit včetně skladových a kancelářských prostor (včetně vybavení) v Brně