Covistop Dezinfekce rukou Anti-Covid - 100 ml s rozprašovačem, 500 ml se stříkací vložkou, Skladem
Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 31 až 52 z 52

Jaký je aktuálně nejlepší hosting?

  1. Citace Původně odeslal Raziel-CZ Zobrazit příspěvek
    Ježiš no tak teď je to v roce 2020. To má založit vlákno duplicitní, nebo co?
    Nenapsal k tomu ani čárku navíc, nic nespecifikoval. Co na tom nechápeš? :-)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    Jo, díky, mrknu na to.

  4. Na hostování statický stránek bez databáze bych doporučil Vercel, napojení na git a automatický deploy, připojíte doménu a máte SSL zdarma, možnost mít neomezeně projektů.

  5. někde kde reklamu nepotřebují, ale zaslouží si jí a neměnil bych
    exon.io - webhosting s cPanel pro PHP, Node.js, Python a RoR

  6. Ještě by měl zajímal VPS. Pokud má někdo zkušenost, tip.
    Samozřejmě nejlépe "za málo peněz hodně muziky." :-D

  7. Citace Původně odeslal ideasro Zobrazit příspěvek
    Já právě uvažuji o Active24, Forpsi, ONEbit. Nejlepe z těch tří zatím vychází Forpsi i dle ceny. Ovšem více se přikláním k Active24.
    U ONEbitu se mi moc nezdá ta administrace, není to trochu oldschool na rok 2017 ?

    Ještě bych se zeptal, co se dá z webhosting balíčku od Forpsi a Active24 přirovnat k Wedosackemu NoLimit balíčku.

    Forpsi má Easy, Advanced, Professional,
    Active24 má Start, Komplet, Firma, Expert

    Z mého pohledu od Forpsi asi Advanced a od Active24 Komplet ?

    Active24 bych nedopuručil v žádném případě. Dostál jsem se do maléru, nemůžu dostát od nich logs. Podpora napsala p...., a ignoruje další otázky.

  8. active24 znám snad od jejich začátku a dělají svoji práci dobře, kdykoliv jsem s nimi něco řešil, byli ochotní a dokázal jsem se s nimi dohodnout.

  9. No, byli ochotní, požadavky dělají rychlé, ale logs nedávají. Nevím z jakého důvodu, to teprve budeme řešit. Není to sranda, když z bezpečnostních důvodu potřebuješ něco řešit, a tobě prostě nic nedají.

  10. poskytování logu je služba a je vhodné to řešit dopředu, ne všichni mají dostatečně detailní logy dostatečně dlouho. Logy vždy odlévám mimo a to bylo u nich možné, stejně tak mají základní logy dostupné z administrace, ale to ti asi nestačilo.

    Řešit cokoliv až když nastane problém, je komplikované samo o sobě a narazíš s tím u spousty hostingů, za pár korun měsíčně je i support omezený, bohužel.

  11. Nevidím abych to bylo zařazeno do služeb, jinak bych to hned pořídil. Maš na myslí VPS?

  12. Dnes jsem se díval do admince, nevidím ani přes lupu, aby tam byli nějaké logy.
    Nežádal jsem logy až za měsíc, stačilo bych za 7 dní. Aniž bych dostal nějakou odpověď, než ta blba, že logy na postfix jsou na ftp :))).
    Jen nechápu, i když to odlevaji do dev/null, tak např. někdo objedná hack na dark netu za 200 babek nebo sys admin to prodá, aniž bych to pák někdo nějak zjistí. To bych za par let přišli o půlku zakazniku.

  13. A logy z ftp si stahovat k sobě nemůžeš?

  14. Můžu, jen že, jak je napsáno u active24 v faq, jsou to chybové logy pro stránku. Tak že jsou na nic. Aniž bych support to nevěděl a napsal takovou blbou odpověď.

  15. aha, chápu, ty chceš logy z emailového serveru, to jsi mohl také napsat dříve než dnes, to active24 neumí, mají vše v hromadě a nelze to snadno oddělit pro jednotlivé klienty. To neumí většina hostingů, v určitých případech je možné si u nich zaplatit analýzu, ale bývá to i tak problém.

  16. Njn, to je sice hezke, ale logy by mely byt povazovany za zakladni soucast produktu a s naprostou samozrejmosti existovat u poskytovatele na disku. V opacnem pripade to je dost ignorance od hostingovych firem.

  17. no ignorance, email funguje jinak než web, neexistuje nic jako SNI, virtual host a další přílepky do http (podobně je na tom třeba ftp). Pro logy z emailového serveru by bylo potřeba mít k dispozici vlastní ip adresu a to se do běžných cen hostingů nevejde. Některé hostingy umí aspoň poskytnout logy k odeslaným emailů a říct, v jakém stavu je email, ale mít k dispozici plné logy pro potřeby řešení bezpečnostních incidentů je na sdílené infrastruktuře opravdový oříšek a ještě jsem takové řešení nepotkal, vždy je nutné mít alespoň vlastní IP, to platí napříč službami jako emailProfi od Seznamu, office365 od MS, gmail od Googlu, mailgun/mailchim atd.

    Pořád je možné jít do VPS nebo VMS, sdílený hosting přináší jistá technická úskalí a chce s tím počítat, omezené logy emailů a ftp jsou ty úskalí.

    Active24 ty logy má, ale neumí je roztřídit podle klientů, tak proto je asi neposkytují.

    Pro mě jsou samozřejmě logy naprosto kruciální součást projektu a bez toho odmítám cokoliv spravovat, ale také vím, že malí klienti horko těžce jsi za to chtějí připlácet, u těch velkých dělají logy více dat než byznys :).

  18. Když člověk chce, tak udělá filtr ručně za 10 min :). Uvidíme, jak to dopadne. Uděláme to jinou čestnou. Každopádně, napišu, jak to dopadlo.

  19. Citace Původně odeslal DXC Zobrazit příspěvek
    Když člověk chce, tak udělá filtr ručně za 10 min :)
    bavíme-li se zrovna o postfixu, v logách máš messageID, což je identifikátor, který si generuje sám klient, který odesílá email, poté u relay se třeba objevuje adresát, nic víc, různé bounce rate, gray listy a další věci jsou poté společné pro celou odesílací bázi a neumíš rozlišit, který z klientů způsobil třeba dočasný limit na seznam.cz. Abys z messageID zjistil, kdo je odesílatel a napároval to na klienta potřebuješ mít k dispozici obsah emailu, to je citlivé, hostingy se neradi hrabou v obsahu čehokoliv, stejně tak ale odesílatel emailu může být libovolný, vše záleží na nastavení DNS, které hosting nemusí mít plně pod kontrolou, nelze pak z logů jednoduše odlišit, kdo co vlastně poslal, tohle za 10 minut určitě nenastavíš. Řešením je mít oddělenou IP adresu a instanci postfixu (nebo aspoň relay), to ale zvedá cenu.

    S emailovými logy je obecně velký problém a celá ta technologie je výrazně zastaralá.

  20. Ne, nejde mi o odeslané emaily, napsal jsem postfix, protože nevím, jaký mají mail agenta, s-nail, dovecot etc. Jde o logy s pop3. Kde je krásné logue:
    date 13:30:21 Info: Login: USER1 [IP] apod.

  21. a pokud jim napíšeš, že ti stačí přesně tyhle údaje, nedají ti je? Ke mně byli vždy poměrně ochotní. Zkusil bych ještě naléhat a dostat se přes L1 support...

  22. Citace Původně odeslal TomášX Zobrazit příspěvek
    a pokud jim napíšeš, že ti stačí přesně tyhle údaje, nedají ti je? Ke mně byli vždy poměrně ochotní. Zkusil bych ještě naléhat a dostat se přes L1 support...
    Ano, když L1 nefunguje, tak hned po nich chtít jejich vedoucího nebo si sehnat obchoďáka či jiný kontakt.

    Když potřebuje člověk věc vyřídit, nemůže se nechat odradit brigádnicema ;-)

    (někdy i stačí do některých firem zavolat za nějakou dobu, po změně směn)

  23. Citace Původně odeslal TomášX Zobrazit příspěvek
    a pokud jim napíšeš, že ti stačí přesně tyhle údaje, nedají ti je? Ke mně byli vždy poměrně ochotní. Zkusil bych ještě naléhat a dostat se přes L1 support...

    No, začali hned po první otázce ignorovat, nebudu přece běhat za nimi jako pes za vodítkem. Zeptal jsem se pak ještě jednou, ale jejím v fuk. Když tak dopadlo, zvolil jsem ostřejší cestu.

Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3