360° fotografie pro Váš Eshop z Vaší vlastní fotokomory. Ušetřete, foťte a upravujte 360° obrázky IN-HOUSE
Zobrazují se odpovědi 1 až 23 z 23

Názor na web

  1. Dobrý den,
    prosím o názor na blog https://jakpoptatweb.cz/. Nejen z webdesignerského pohledu ale i obsahového.
    Děkuji.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Tváří se to jako návod "Jak poptat web" a při tom je to plné domněnek a osobních pocitů, co můžu nebo nemůžu dostat za web za 10, 20, 40, 90 tisíc ... takže rozhoduje cena?

  4. Obsahu se věnovat nebudu. Co mi na webu vadí je, že je tam nadpis začínáme, kde jsou 3 články a pod tím Nejnovější články, kde jsou ty samé (akorát přehozené samozřejmě, od nejnovějšího po nejstarší). Na první pohled bych si myslel, že jde o 6 odlišných článků. Je to matoucí. Prostě to nechat jako blog a buďto to řadit od nejstaršího po nejnovější (aby to člověk četl lineárně, od začátku), anebo vymyslet jiné řešení.

    Další věc – chtělo by to ke článkům náhledové obrázky. Až tam bude článků 20+, bude tam "přetextováno" a mě by osobně nebavilo se tím brodit a přemýšlet, co už jsem četl a co ne. Náhledové obrázky si člověk spíše zapamatuje a celý web to zpřehlední. Nemusí jít o žádné fotky z fotobanky, stačí klidně něco textového s jednoduchou ručně udělanou ilustrací (jako to má třeba Jirka Chlebus: http://blog.jirichlebus.cz/).

    A obecně bych ten web nějak oživil. Působí to příliš.. "HTMLmácky" jako staré "ploché" weby. Ale nejsem webdesigner, takže nedokážu říct, čím přesně by se to oživilo.

  5. Co je cílem webu?

  6. No jelikož je to na Wordpressu mohl jsi vybrat hezčí šablonu, vypadá to jako z roku 2000.

  7. Souhlasím se Zbyňkem. Provozoval bych to spíše jako osobní blog, protože je to plné vlastních pocitů a domněnek. Také bych trochu zapracoval na interpunkci.

  8. Citace Původně odeslal lVlorf3us Zobrazit příspěvek
    Obsahu se věnovat nebudu. Co mi na webu vadí je, že je tam nadpis začínáme, kde jsou 3 články a pod tím Nejnovější články, kde jsou ty samé (akorát přehozené samozřejmě, od nejnovějšího po nejstarší). Na první pohled bych si myslel, že jde o 6 odlišných článků. Je to matoucí. Prostě to nechat jako blog a buďto to řadit od nejstaršího po nejnovější (aby to člověk četl lineárně, od začátku), anebo vymyslet jiné řešení.

    Další věc – chtělo by to ke článkům náhledové obrázky. Až tam bude článků 20+, bude tam "přetextováno" a mě by osobně nebavilo se tím brodit a přemýšlet, co už jsem četl a co ne. Náhledové obrázky si člověk spíše zapamatuje a celý web to zpřehlední. Nemusí jít o žádné fotky z fotobanky, stačí klidně něco textového s jednoduchou ručně udělanou ilustrací (jako to má třeba Jirka Chlebus: http://blog.jirichlebus.cz/).

    A obecně bych ten web nějak oživil. Působí to příliš.. "HTMLmácky" jako staré "ploché" weby. Ale nejsem webdesigner, takže nedokážu říct, čím přesně by se to oživilo.
    Začínáme a nejnovější články jsou stejné, protože na stránce jsou zatím pouze 3 články :) Pokud bych to nechal pouze jako blog, bude obtížnější dohledat kde začít a to mi přijde podstatné. Souhlasím, že teď to vypadá jako chyba ale do budoucna bude více článků.

    Zapřemýšlím, jak k tomu dodat smysluplné obrázky. Díky.

  9. K obsahu:

    40 000 Kč – 90 000 Kč

    Řekněme, že budeme mít průměrných 1000 Kč na hodinu. A teď k vysněnému workflowu: Analýzy, Návrh podoby webu (wireframe), Uživatelské testování návrhu, Grafický návrh, Kódování – programovaní – ladění, Naplnění obsahem, Spuštění – optimalizace pro vyhledávače – testování za provozu.

    U webu za 40 tis to vychází na 40 hodin práce, tedy týden. U vyšší hranice 90 hodin, tedy dva týdny a něco. Tohle teda reálně zvládáš, jo?

  10. Citace Původně odeslal Zbyněk Šubert Zobrazit příspěvek
    Tváří se to jako návod "Jak poptat web" a při tom je to plné domněnek a osobních pocitů, co můžu nebo nemůžu dostat za web za 10, 20, 40, 90 tisíc ... takže rozhoduje cena?
    Doufám, že se tak netváří celý web ale pokud jste četl pouze článek "Kolik stojí webové stránky?" Tak máte pravdu, že se jedná pouze o osobní domněnky. Cena nerozhoduje, ale každý musí pracovat s určitým rozpočtem a měl by vědět co od něj může čekat. Jsou tam pouze 3 články, takže tam samozřejmě spousta informací chybí.

    ---------- Příspěvek doplněn 09.06.2017 v 17:53 ----------

    Citace Původně odeslal Hagen Zobrazit příspěvek
    Co je cílem webu?
    Seznámit člověka, který chce poptat web s problematikou a zároveň mu s výběrem pomoct.

    ---------- Příspěvek doplněn 09.06.2017 v 18:05 ----------

    Citace Původně odeslal lockeheed Zobrazit příspěvek
    K obsahu:

    40 000 Kč – 90 000 Kč

    Řekněme, že budeme mít průměrných 1000 Kč na hodinu. A teď k vysněnému workflowu: Analýzy, Návrh podoby webu (wireframe), Uživatelské testování návrhu, Grafický návrh, Kódování – programovaní – ladění, Naplnění obsahem, Spuštění – optimalizace pro vyhledávače – testování za provozu.

    U webu za 40 tis to vychází na 40 hodin práce, tedy týden. U vyšší hranice 90 hodin, tedy dva týdny a něco. Tohle teda reálně zvládáš, jo?
    Nemluvím o sobě ale obecně co si myslím, že bych za ty peníze měl dostat. Zároveň je v textu uvedeno, že při těchto cenách se nejedná o řešení na míru. Respektive o grafiku na míru. Pokud si tedy odečtu ruční kódování, tak ano, i od webu za 40 000 u slušného dodavatele, bych toto čekal alespoň v nějakém základním provedení a ne jen šablonu naplněnou obsahem.

    ---------- Příspěvek doplněn 09.06.2017 v 18:07 ----------

    Citace Původně odeslal Ecs Zobrazit příspěvek
    Souhlasím se Zbyňkem. Provozoval bych to spíše jako osobní blog, protože je to plné vlastních pocitů a domněnek. Také bych trochu zapracoval na interpunkci.
    Nerad bych aby to tak působilo, zkusím na tom zapracovat.

  11. Z designového hlediska katastrofa, z obsahového hlediska katastrofa. Možná dobré jako MFA web, ale co na tom chceš hodnotit?

  12. Citace Původně odeslal Frajerlada Zobrazit příspěvek
    Z designového hlediska katastrofa, z obsahového hlediska katastrofa. Možná dobré jako MFA web, ale co na tom chceš hodnotit?
    Díky za názor.

  13. Přijde mi trochu směšné, že člověk s takovýmto webem chce radit lidem, jak mají získat dobrý web.

    Ten design to chce úplně předělat - na netu je spousta free šablon, které vypadají o dost lépe.

  14. Citace Původně odeslal cech Zobrazit příspěvek
    Přijde mi trochu směšné, že člověk s takovýmto webem chce radit lidem, jak mají získat dobrý web.

    Ten design to chce úplně předělat - na netu je spousta free šablon, které vypadají o dost lépe.
    Pokud vidíte jediný problém v designu webu, tak mohu říct, že jsem spokojený.

  15. Citace Původně odeslal Maxy_obr Zobrazit příspěvek
    Pokud vidíte jediný problém v designu webu, tak mohu říct, že jsem spokojený.
    Ak ešte zmažete vaše tri články ktoré tam máte, tak web bude absolútne dokonalý:-). Design na žiadosť zakladateľa nehodnotíme.

  16. Já si to právě četl celé a obsahově mi to moc nedalo. Tváří se to opravdu jako návod jak postupovat, ale je to psané dost amatérsky a subjektivně.
    "Pokud začne klást otázky ohledně vašeho podnikání, na které nedokážete odpovědět, jste na dobré cestě. " ??? Takže pokud mi bude nějaký neználek v oboru pokládat nesmyslné otázky, tak jsem na dobré cestě mít kvalitní web? To jako, že ten komu nerozumím ví o problému víc než já? Pokud to bude psané tímto stylem, tak z toho nějaký návod, který k něčemu je, nikdy nebude...

  17. Citace Původně odeslal Gabonator Zobrazit příspěvek
    Ak ešte zmažete vaše tri články ktoré tam máte, tak web bude absolútne dokonalý:-). Design na žiadosť zakladateľa nehodnotíme.
    Děkuji za reakci, jen by mohla být trochu konkrétnější.

    ---------- Příspěvek doplněn 10.06.2017 v 12:49 ----------

    Citace Původně odeslal Zbyněk Šubert Zobrazit příspěvek
    Já si to právě četl celé a obsahově mi to moc nedalo. Tváří se to opravdu jako návod jak postupovat, ale je to psané dost amatérsky a subjektivně.
    "Pokud začne klást otázky ohledně vašeho podnikání, na které nedokážete odpovědět, jste na dobré cestě. " ??? Takže pokud mi bude nějaký neználek v oboru pokládat nesmyslné otázky, tak jsem na dobré cestě mít kvalitní web? To jako, že ten komu nerozumím ví o problému víc než já? Pokud to bude psané tímto stylem, tak z toho nějaký návod, který k něčemu je, nikdy nebude...
    Děkuji za reakci, v tomhle máte pravdu. Něco s tím udělám. Jen bych podotkl, že pomoci to má hlavně naprosto nezkušeným uživatelům, podnikatelům, živnostníkům, třeba i o něco straším lidem. Tady jsme na fóru zaměřeným na weby, nečekám, že bych tu tím někoho poučoval.

  18. já mám problém s gramatikou/slovní obraty ...
    Možná jen můj pohled, ale :

    "že ceny webů se pohybují "
    nebo ?
    že se ceny webů pohybují

    "Do teď jsme se bavili o šablonovém řešení a ani by nic jiného v tomto cenovém rozmezí nedávalo smysl."- krkolomné
    "Před tím, než začnete vybírat konkrétního dodavatele, je potřeba si ujasnit z jaké skupiny budete vybírat." - a co požadujeme ....

    "Fotograf, obchod s počítači nebo grafik, nic z toho opravdu nemá s webdesignem nic společného."
    "Fotograf, obchod s počítači nebo grafik. Nic z toho opravdu nemá s webdesignem nic společného."

    Není nemožné - dvojtá negace

    Kódování – programovaní – ladění / já považuji za profesionální činnost, umění a znalosti, ne : Asi nejnáročnější část,...
    --------------
    Souhlasím s ostatními.
    Grafika, rozložení, barva... mě nezaujala, nikde obrázek, žádný link, ukázka supr webu ....

    Proč je "Jak vybrat dodavatele webových stránek? 1. část" dvakrát na úvodní stránce - že by kategorie?

    Myslíme, chceme, kupujeme .... vy budete jejich partner? Nebo myslíte, chcete...

  19. Citace Původně odeslal Maxy_obr Zobrazit příspěvek
    Děkuji za reakci, jen by mohla být trochu konkrétnější.

    ---------- Příspěvek doplněn 10.06.2017 v 12:49 ----------



    Děkuji za reakci, v tomhle máte pravdu. Něco s tím udělám. Jen bych podotkl, že pomoci to má hlavně naprosto nezkušeným uživatelům, podnikatelům, živnostníkům, třeba i o něco straším lidem. Tady jsme na fóru zaměřeným na weby, nečekám, že bych tu tím někoho poučoval.
    Jenomže buď to dělej pro lidi neznalé a pak piš i jejich jazykem a nebo piš pro lidi znalé a nestav to na tvých pocitech, že například fotograf nemůže udělat kvalitní web nebo že za X tisíc mám raději zůstat u Facebooku..

    Cituji z webu:"Začátečník neví, že neví a proto se bude prezentovat jako profesionál. Pozor na brouka Pytlíka!"
    - pak otázka ode mne:" Jsi začátečník, profesionál a nebo brouk Pytlík" ? Pokud chceš radit někomu dalšímu měl bys být profesionál!

  20. Citace Původně odeslal Zbyněk Šubert Zobrazit příspěvek
    Jenomže buď to dělej pro lidi neznalé a pak piš i jejich jazykem a nebo piš pro lidi znalé a nestav to na tvých pocitech, že například fotograf nemůže udělat kvalitní web nebo že za X tisíc mám raději zůstat u Facebooku..

    Cituji z webu:"Začátečník neví, že neví a proto se bude prezentovat jako profesionál. Pozor na brouka Pytlíka!"
    - pak otázka ode mne:" Jsi začátečník, profesionál a nebo brouk Pytlík" ? Pokud chceš radit někomu dalšímu měl bys být profesionál!
    Rozhodně to chci dělat pro lidi neznalé, proč myslíte, že nepíšu jejich jazykem?

  21. Prosím vás ľudia, už to nekomentujte. Robíte mu len reklamu. Nevidíte že si z vás robí srandu. Odpovedá na každý príspevok, a na vaše dobré mienené rady, sa stavia tým, že obhajuje len svoje stanovisko. Asi mu neide o vec, len sa predvádza. Ten web je strata času a tu nie čo hodnotiť.

  22. Citace Původně odeslal Gabonator Zobrazit příspěvek
    Prosím vás ľudia, už to nekomentujte. Robíte mu len reklamu. Nevidíte že si z vás robí srandu. Odpovedá na každý príspevok, a na vaše dobré mienené rady, sa stavia tým, že obhajuje len svoje stanovisko. Asi mu neide o vec, len sa predvádza. Ten web je strata času a tu nie čo hodnotiť.
    Děkuji, vaše rady byly jedny z nejcennějších, opravdu na zamyšlení.
    "Ak ešte zmažete vaše tri články ktoré tam máte, tak web bude absolútne dokonalý:-)."
    A navíc si dovolím, každému na jeho připomínky odpovědět.

  23. Není co hodnotit.

  24. To jako si fakt dal hned link na tvojí poradnu na další vlákno, jo?
    https://webtrh.cz/379967-vytvoreni-w...65#post1391965

    Gabonator má zjevně pravdu, škoda...

Hostujeme u Server powered by TELE3