Ušetřete až 750 Kč měsíčně a zálohujte v cloudu
Zobrazují se odpovědi 1 až 12 z 12

Linkedin – jak na něj?

  1. Ahoj,

    facebook, twitter, instagram, youtube... všechno easy nástroje kde je mi jasné jak s nimi pracovat a co tam sdílet.

    Máte někdo zkušenosti s funkčním profilem stránek na Linkedin? Má to využití pro společnosti jako je Banka, Cestovní kancelář, nebo nějaký tip magazínu?

    Osobně jediné správné využití jsem zatím našel pokud firma hledá zaměstnance. Nahodil jsem tam odkaz na web a platil si PPC s cílením na zaměstnance firem co jsou zajímavé...

    Díky za sdílení zkušeností (nikoliv doměnek)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Sociálna sieť pre firmy, profesionálov a pod., niečo ako FB s rozdielom že tam väčšina ľudí nezdieľa nonstop nezmysli ale skôr užitočné info.

  4. Citace Původně odeslal jano92 Zobrazit příspěvek
    Sociálna sieť pre firmy, profesionálov a pod., niečo ako FB s rozdielom že tam väčšina ľudí nezdieľa nonstop nezmysli ale skôr užitočné info.
    Jo to je přesně ta reakce mimo co jsem čekal... Omg vím co to je, ptal jsem se zda má někdo zkušenosti s propagací firmy pomocí příspěvků nebo zda to někdo zkusil a pak zavrhnul.

  5. Neporadim. Na Linkedine som uz dlho ale osobne v tom nevidim ziaden zmysel. Je to pre mna len miesto kde su koncentrovane personalne agentury ktore ta furt otravuju s friend requestami a to je asi tak vsetko. Ani raz som si tam nenasiel pracu a kolegov mam na fb a podobne takze som tam ani nikdy nikomu nepisal PM a podobne.

    Ale co mam dojem, primarny sposob spamovania je pisat do skupin "clanky", take tie reklamne kecy na pol stranky co sa tvaria ze pridavaju hodnotu. Len je tam uz privela indov takze neviem aky to ma vyznam.

  6. Je obecne zname, ze pokud tam mate jako jednotlivec alespon trosku vyplneny profil, tak vam chodi celkem dost nabidek. Ale ve firemnich strankach moc pridane hodnoty nevidim. Ano, je to sice dalsi kanal, ziskate kvalitni zpetny odkaz, ale ze by vas nekdo oslovil se zajmem o spolupraci, to jsem jeste neslysel.

    Tim nerikam, ze se to nemuze stat. Ale podle me to bude velmi mizive procento :)

    Ale uz jen pro ten kvalitni odkaz bych tam alespon zakladni info urcite dal.

  7. Já tam mám řádně vyplněnej profil už tak 10 let a za tu dobu bych ten portál shrnul asi jako "Lidé, které neznáte, potvrzují schopnosti, které nemáte". Nevim, jestli je to jen oborem, ale pro grafika je to absolutně zbytečná síť.

  8. Tak ona je to prostě profesní síť, takže pokud si chcete zlepšit PR na trhu práce tak proč ne. Absolvent si pak řekne, že třeba například ta Česká spořitelna vůbec není tak tragická, jak se zdá a pošle si tam někdy životopis. Mně se tam takhle zalíbilo docela hodně firem, kam bych životopis normálně neposlal. Na rozdíl třeba od Jobs mi tam chodí pozvánky na pohovor průběžně, jednou za čas. Třeba na Jobs jsem vyplnil CV a za týden 5 pozvánek na pohovor, ale pak už nikdy nic. Tady mám třeba jednu měsíčně už asi 2 roky.

  9. Velkou firmu netuším, ale jako sebepropagace je to super. Pokud jsi živnostník, tak není třeba nějakých CV a posíláš jen to :)

  10. Taky jsem tam několik let, ale využití žádné.

  11. Je to tak půl roku zpátky, co jsem zjišťovala, jak na LINKEDIN k profilu vkládat odborné články. Psalo mi to, že u nás to nejde. Jde to zatím jen v nějakých státech. Taky jsem žádný jiný smysl, než už je výše popsáno, nenašla. Pokud by někdo měl radu nebo typ, také se ráda přiučím.

  12. Kdysi jsme zkoušeli placenou reklamu, ale děsně drahé ceny za proklik, takže zavrhnuto jako totálně mimo. Kdyby šlo dobře segmentovat, tak dejme tomu, ale v kategorii CFO bylo málo lidí, aby na to šlo cílit v rámci ČR. Připadá mi to jako dost drahá sranda. Někteří HR to obchází tak, že si žádají o přidání do kontaktu a pak posílají zprávy.

    Zprávy jde posílat také placené. Platíte jen za odpověď. Když neodpoví, tak nic neplatíte.



    ---------- Příspěvek doplněn 23.05.2017 v 13:17 ----------

    Citace Původně odeslal verpri Zobrazit příspěvek
    Je to tak půl roku zpátky, co jsem zjišťovala, jak na LINKEDIN k profilu vkládat odborné články. Psalo mi to, že u nás to nejde. Jde to zatím jen v nějakých státech. Taky jsem žádný jiný smysl, než už je výše popsáno, nenašla. Pokud by někdo měl radu nebo typ, také se ráda přiučím.
    Odborné články můžu psát i já a jde to i v ČR. Jen musíte mít dostatečnou sílu profilu. Je to na 100% v placené verzi a já jako TOP uživatel to mám zadarmo (respektive mi to tam pořád cpou, ale nemám čas se tím zabývat).

    Název:  LinkedIn.png
Zobrazení: 54
Velikost:  4,0 KB

  13. Jinak co tam vlastně čtu? 30 % vychloubání HR, jak je to u nich ve firmě skvělé a ať se přidám k nim, 30% odborné články, 20% blbosti, 20% osobní úspěchy,neúspěchy a trapasy.

Hostujeme u Server powered by TELE3