Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

[ Analýza klíčových slov pro online marketingovou strategii ] od 14 900 Kč

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 7. 5. 2017
time line
0 zájemců
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Nabízím vypracování kompletní ANALÝZY KLÍČOVÝCH SLOV, která vám pomůže určit směr vaší online marketingové strategie
Analýza klíčových slov je základním stavebním kamene každé online marketingové strategie a optimalizace webu pro vyhledávače. Ale není to jen tento důvod. Pomůže vám také zjistit, jaké informace lidé ve vašem odvětví hledají a jaký obsah byste jim na základě jejich dotazů měli poskytnout. Informace z analýzy můžete využít k vytvoření správné struktury webu, k filtraci kategorií produktů a služeb nebo rozložení informací na produktových stránkách e-shopu.
CO ANALÝZOU ZÍSKÁTE PRO VAŠI ONLINE MARKETINGOVOU STRATEGII?
Především to nejdůležitější: strategický pohled nad informacemi reálných vyhledávání. Zašlu vám dokument s výstupy, které pomohou nasměrovat web k jeho výkonnosti: zvýšení návštěvnosti, zvýšení počtu leadů (poptávek) a objednávek.
"Google zpracuje biliony vyhledávacích dotazů ročně, přičemž 15 % z těchto frází nebylo do vyhledávače nikdy předtím zadáno." SearchEngineLand.com
  • Přehled o poptávce uživatelů,
  • Jaká je nákupní fáze uživatelů (informační, transakční, navigační, komerční fráze) v rámci See Think Do Care frameworku,
  • Jak vytvořit informační architekturu webu (menu > kategorie > filtrace produktů),
  • Na jaké vstupní stránky webu se zaměřit (www.vasweb.cz/vstupni-stranka),
  • Jaká slova jsou významně / méně konkurenční a jaká je jejich hledanost,
  • Jaký je podíl long-tail a short-tail slov a objem jejich hledanosti,
  • Jaká je CPC dimenzí v PPC systémech a jak zlepšit optimalizaci,
  • Informace o vyhledávání pro tvorbu obsahu (článků, infografiky, videí aj.),
  • Informace o možnostech linkbuildingu a linkbaitingového obsahu
JAK POSTUPUJI PŘI PRÁCI
  • Získám přehled o vašem oboru,
  • Posbírám data (z nástrojů Sklik, AdWords, MarketingMiner)
  • Provedu očištění, normalizaci a shluknutí dat do clusterů,
  • Vytvořím kategorie dat (informační architektura webu / nákupní fáze uživatelů),
  • Zpracuji vám ucelený report a vizualizaci dat s informacemi, které můžete využít vs své online marketingové strategii. Výstupem je XLSX soubor s daty + Výstup v PDF s informacemi, grafy a trendy.
PŘÍPADOVÁ STUDIE: HLEDANOST SEGMENTU BYLINY TYMIÁN OBECNÝ
Mrkněte, jak může vypadat výstup z analýzy klíčových slov pro segment s bylinkou "tymián". Jde o kratičkou analýzu (~ 1 000 vyhledávacích dotazů), kterou jsem vytvořil pro ukázku. Vaše analýza bude velmi pravděpodobně obsahovat počet dotazů od ~ 20 000 klíčových slov výše.
1) Report s roztřízenými klíčovými slovy a komentářem k vizualizacím (Google Docs)
2) Datový soubor s vyhledávacími dotazy (Google Spredsheet)
nebo
3) 23580
JAKÁ JE CENA ANALÝZY KLÍČOVÝCH SLOV?
Cena bude záviset na počtu vstupních dat, které budete chtít zpracovat - od toho se odvíjí časová náročnost na zpracování. Níže uvádím ceník za rozsah vstupních dat.
MINI
Rozsah: ~ do 25 000 dotazů;
Pokud budete potřebovat zpracovat menší soubor klíčových slov, domluvíme se na ceně individuálně.
Cena: 14 900 Kč (bez DPH)
MEDIUM
Rozsah: ~ 20 000 - 60 000 dotazů
Cena: 22 900 Kč (bez DPH)
MAXI
Rozsah: ~ 60 000 - 100 000 dotazů;
Pokud máte větší "dataset" domluvíme se individuálně na prioritních segmentech, rozsahu a ceně.
Cena: 30 900 Kč (bez DPH)
Potřebujete analýzu klíčových slov pro Váš web, e-shop, e-commerce platformu?
Dejte mi vědět do SZ, e-mailem nebo mi zavolejte! :)
Vojtěch Váňa
Online Marketing Specialist
e-mail: vojtech.vana@gmail.com
LinkedIn: Vojtěch Váňa
tel.: +420 724 581 999
45 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
4 hodnocení
členem od 16. 11. 2011
Ověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
ikona hodnoceni
od Poher (8 hodnocení)
22. 12. 2020

Pán zaplatil hned po vydání faktury, komunikace rychlá a věcná. Nenastaly žádné problémy. Doporučuji 🙂

ikona hodnoceni
od Radek (46 hodnocení)
3. 3. 2020

Vše proběhlo jak má být. Rychle a korektně.

ikona

Vše v pohodě

ikona hodnoceni
od Martin (2 hodnocení)
21. 3. 2019
Excelentní spolupráce! S uživatelem proběhlo vše v naprostém pořádku a jsem spokojen.

Další nabídky Více