Prodej projektu Duchod.cz - cena 665 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 12 z 12

Organizace v úkolů - sdílení úkolů pro 6 lidí

  1. Zdravím,
    hledal jsem nástroj, kam bych napsal úkoly a přiřadil je určitým lidem. Hledám něco, kde by všichni pozvaní (6 lidí) viděli všechny úkoly a zároveň jen ty své.

    Našel jsem pár "to do" listů, ale je jich hodně... Co používáte vy?
    PS : dá se sehnat něco pro 6 lidí ideálně zdarma?

    Děkuji

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Readmine, trello

  4. wunderlist, nebo excel tabulka v google drive



  5. Atlassian JIRA & Confluence
    JIRA pro právu projektů a přidělování práce
    Confluence pro dokumentaci
    vše je placené, 10 USD/m na službu a 10 uživatelů.

  6. Citace Původně odeslal michalli Zobrazit příspěvek
    Atlassian JIRA & Confluence
    JIRA pro právu projektů a přidělování práce
    Confluence pro dokumentaci
    vše je placené, 10 USD/m na službu a 10 uživatelů.
    To je asi trochu zbytečné, ne?

    Tady to je spíš pro větší firmy a agilní vývoj.

  7. Zdravím,
    vyzkoušej i české Freelo - pro 6 lidí sice nebude zdarma, ale muziky v týmu nadělá hodně za málo peněz.

  8. Basecamp - zdarma 1 "projekt" pre neobmedzený počet ľudí
    Asana - zdarma do 15 ľudí, neobmedzene projektov

  9. Citace Původně odeslal lockeheed Zobrazit příspěvek
    To je asi trochu zbytečné, ne?

    Tady to je spíš pro větší firmy a agilní vývoj.
    větší firmy? nás je cca 6-8, používám to úplně pro všechny, včetně účetní a asistentky. nemyslím si že to je zbytečné, perfektně se v tom dá organizovat. každé oddělení či samostatný projekt má svůj projekt.

    potřebuji jak řízení úkolů tak evidenci, tvorbu dokumentace, apod.

    co by na tom bylo zbytečné?

  10. Citace Původně odeslal michalli Zobrazit příspěvek
    větší firmy? nás je cca 6-8, používám to úplně pro všechny, včetně účetní a asistentky. nemyslím si že to je zbytečné, perfektně se v tom dá organizovat. každé oddělení či samostatný projekt má svůj projekt.

    potřebuji jak řízení úkolů tak evidenci, tvorbu dokumentace, apod.

    co by na tom bylo zbytečné?
    Co potřebuješ ty je tady nepodstatné.

    Organizovat se dá i v jiných nástrojích. Jednoduchost a přehlednost jsou někdy výhodou. V Jire se tazatel nevyzná, to bych se i vsadil - nějak to cítím z dotazu. Trello či jiný nástroj může být lepší varianta (neznám je přesně, chce si to zkusit).

  11. jistě, je jedno co potřebuji já. jenže na počátku všeho jsem si taky říkal, že JIRA je možná příliš moc přebujelá a nyní už u ní využívám i integraci s jinými aplikacemi :) po 3 letech práce s ní.

Hostujeme u Server powered by TELE3