Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Stránka 3 z 3 PrvníPrvní 123
Zobrazují se odpovědi 61 až 67 z 67

MT-nábytek.cz na sebe podal návrh na insolvenci

  1. Jj, tohle by si měli uvědomit podrážeči cen. Obraty sami o sobě k ničemu moc nevedou. Jako miliardové impérium, které v období, kdy se mu dařilo vydělával tolik, kolik normální živnostník (dělník) nebo jakékoliv jiné oneman show ...

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Když budete dělat někde v putyce, nebo tak něco, a bude tam denní tržba tisícovka a cajk pořádek, tak se z toho 80 korun na cigára ztratí težko, bude to patrný.
    Když tam bude tržba 20 tisíc a bordel, tak se drobák (nejen) na cigárka jistě nějak zakutálet dá...
    A tohle je to samý. Jen místo krátkejch Spart dosaď novýho bavoráka. A o tom to je, ty obraty, a tenhle případ asi nebude vyjímkou. Pochybuju, že se faktický majitelé mají reálně v životních potřebách špatně, tak jako jejich zkrachovalá firma - věřte, že nemají :-)

  4. Špatně se nejspíš nemají a v tom bych viděl problém.

    Zůstávají stovky veřitelů, kteří dohromady přišli o desítky milionů a celý ten jejich pochybný růst do oblak zaplatili. Na palubě se do poslední chvíle tančilo, Titanic už dávno rozlomený vejpůl, jen to bylo důkladně maskováno až do poslední chvíle.

    Ani stát nebyl schopen je zařadit mezi nespolehlivé plátce, přitom dluh DPH dosahoval desítek milonů více než půl roku po splatnosti.

  5. Já v těch číslech vidím ještě jeden příběh - o nezvládnutých nákladech.

    Mezi lety 2014 a 2016 stouply
    tržby 4x (z 258 mil. na 1 042 mil.)
    náklady na prodané zboží 4,6x (ze 174 mil. na 795 mil.) (zde je vidět ta nižší ziskovost)

    ale
    výkonová spotřeba 5,5x (ze 76 mil. na 417 mil.)
    osobní náklady dokonce 7,3x! (ze 16 mil. na 117 mil.)

    Takže je potřeba si dát pozor nejen na samotnou marži, ale i na další náklady - mzdy, balení, doprava, sklad...

  6. Výkonová spotřeba a osobní náklady ... no a nebo to je to, co psali výše (ty náklady zvládli až moc dobře). Roztočili marketing a vysáli to na osobácích.

  7. Citace Původně odeslal Martin Schlemmer Zobrazit příspěvek
    Já v těch číslech vidím ještě jeden příběh - o nezvládnutých nákladech.

    Mezi lety 2014 a 2016 stouply
    tržby 4x (z 258 mil. na 1 042 mil.)
    náklady na prodané zboží 4,6x (ze 174 mil. na 795 mil.) (zde je vidět ta nižší ziskovost)

    ale
    výkonová spotřeba 5,5x (ze 76 mil. na 417 mil.)
    osobní náklady dokonce 7,3x! (ze 16 mil. na 117 mil.)

    Takže je potřeba si dát pozor nejen na samotnou marži, ale i na další náklady - mzdy, balení, doprava, sklad...
    ale to je pomerne bezny jev, ze s rostouci velikosti klesa efektivita. To co udelalo pri obratu 100 treba 10 lidi, tak pri obratu 200 to bude delat 21 lidi. Zaroven pokud firme pri obratu 100 staci treba ofis 50 metru a sklad 500 metru, tak treba uz pri obratu 101 muze dojit k tomu, ze prostory nestaci, musi se navyis a to navyseni nejde ruku v ruce s tim, jak roste obrat. Pokud tedy pri obratu 101 navysi ofis na 100 a sklad na 1000 a to jim vydrzi do obratu 200 tak je to v poradku, byt po tu dobu maji vetsi naklady. Podstatne je, zda to firma je schopna prubezne dohanet.
    Nicmene resim to v obecne rovine, konkretni pripad muze skryvat cokoli a proste bez toho aniz bychom vedeli co za tim realne je, tak proste to nejde hodnotit a nelze ani rici, ze takovy narust byl spatny.

  8. Hele, my třeba financujeme sklad ze svého. Pokles obratu je blbý, ale rychlý růst je pro nás také blbý. Máme přesně spočítané, že jsme schopni ufinancovat např. 30% růst ročně... to co by s námi udělalo +400% si docela dobře dovedu představit. Byl by to prostě konec. Kdo ví, co za tím bylo. Četl jsem na Heurece komentáře zaměstnanců, že neměli do poslední chvíle ani tušení. Buď to management nezvládl a nebo zvládl. Jsem zvědavý, zda se to někdy dozvíme.

Stránka 3 z 3 PrvníPrvní 123
Hostujeme u Server powered by TELE3