logo
25.02.2017 16:18
1
Zdravím webtržníci,
přemýšlím o tom, že vyzkouším dropshipping a měl bych pár otázek. Předem bych chtěl říci, že se budu snažit cílit na americký trh, popř. kanadský, australský a britský. Takže vše v angličtině, .com doména apod.

Pokud někdo dropshipping provozujete, klidně mi můžete dát nějaké tipy.

1) Plánuji si dropshipping vyzkoušet, chci aby si z e-shopu šlo objednat maximálně 15 dní*. Plánuji dosáhnout 40 objednávek. Takže bych si vydělal nějakých 520$. To nepočítám výdaje, které budou tak 50%, takže bych si vydělal 260$ čistého, možná méně. Nemám živnostenský list a ani si ho na těchto 15 dní neplánuji udělat. Když obchody nepůjdou, prostě s tím seknu, když půjdou, ŽL si samozřejmě založím. Dá se toto počítat jako příležitostná činnost? Přeci jen to bude jen 15 dní a zisk nepřesáhne 30 000 Kč.

* poté e-shop pojede, abych mohl řešit případné reklamace

2) 2a - Paypal a EET – Jak nato? Co mám udělat pro to, aby se transakce hned hlásila?

2b – E-shop pojede na Shopify a já budu automaticky posílat e-mail s fakturou a pak s tím, že zboží bylo odesláno a Tracking Number na zjištění, kde se zásilka nachází. To budu muset zákazníkovi poslat 3. e-mail s EET číslem? A jak to číslo vezmu? Taky bych to rád zautomatizoval.

Omlouvám se, o EET nevím nic. Trochu jsem pročetl tady https://webtrh.cz/370061-eet-paypal - ale stejně nejsem moc moudrý

Nebude lepší si koupit firmu v zahraničí?


3) Terms of Service & Refund Policy – Můžu si do refund policy napsat cokoliv?

3a - Čistě teoreticky, kdybych měl věc a „prodával jí zadarmo“, člověk by jen zaplatil za shipping... (cena 0$, shipping 5$) můžu si do Refund Policy dát: **IMPORTANT** There are no refunds on FREE ITEMS or the shipping costs associated with them.

Jakože chápu, že když zákazníkovi věc nedojde, tak pošlu novou, o tom žádná. Pokud se ale s věcí něco stane, musím mu dát refund?

3b – Můžu si do Refund Policy dát, že doba na reklamaci je 1 měsíc od zakoupení? (To bude platit na všechny věci v e-shopu) Takhle nějak: Our policy lasts 30 days. If 30 days have gone by since your purchase, unfortunately we can’t offer you a refund or exchange.

3c – Tohle si tam taky můžu dát?
Sale items (if applicable)
Only regular priced items may be refunded, unfortunately sale items cannot be refunded.

Exchanges (if applicable)
We only replace items if they are defective or damaged.



To bude asi vše, na co bych se chtěl zeptat.

Díky za odpovědi,
Vasary