Hledáme nového kolegu / kolegyni na pozici: Vývojář (Zlín, HPP)
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 49

API - česká pošta a PPL? Tisknete štítky přímo z vašeho e-shopu?

  1. Ahoj,

    odhodlávám se nechat "napojit přepravce přímo do svého e-shopu" abych mohl štítky tisknout pro každý balík zvlášť přímo z adminu e-shopu (kotoučkovou tiskárnou).

    API již spustila také česká pošta. Obchoďák mi již k tomu zasílal dokumentaci. Máte někdo zkušenosti? Za kolik vám to programátoři dokázali připravit?

    Z těch exportů z e-shopu a importů do online podání+ hromadného tisku štítku už mi jde hlava kolem...to je strašně neefektivní

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal Mar_o55 Zobrazit příspěvek
    Ahoj,

    odhodlávám se nechat "napojit přepravce přímo do svého e-shopu" abych mohl štítky tisknout pro každý balík zvlášť přímo z adminu e-shopu (kotoučkovou tiskárnou).

    API již spustila také česká pošta. Obchoďák mi již k tomu zasílal dokumentaci. Máte někdo zkušenosti? Za kolik vám to programátoři dokázali připravit?

    Z těch exportů z e-shopu a importů do online podání+ hromadného tisku štítku už mi jde hlava kolem...to je strašně neefektivní
    a můžeš mi tu dokumentaci zaslat klidně přes PM? O ničem takovém jsem neslyšel.

  4. Taky prosím o zaslání dokumentace, z naší obchoďačky bych to tahal rok. Děkuji.

  5. taky bych prosil, děkuji

  6. Pokud se něco v poslední době nezměnilo, tak pošta žádné API nemá. Vše řeší buď přes CSV importy nebo také přes automatický email.
    PPL rozhraní má a funguje bez problémů.

  7. Odkaz na dokumentaci API posty. Zatim to ma na ostro balikomat, co mě bylo receno. Pak jen sem tam někdo kdo se v tom dloubal pred spustenim. Oficialně to jeste nenabizeji, pocitam ze nemaji nikoho kdo by to resil, takze delají že to neexistuje :-) https://uloz.to/!rdNhEKnt0ewI/manual-api-docx


    Az to nekdo nastuduje a bude vedet jak na to aby to i tisklo kdyz tomu predam informace z eshopu, tak mě napiste a rad odkoupim pro muj eshop ;-)

    Jedna třešnička z registrace:
    Název:  Výstřižek.JPG
Zobrazení: 901
Velikost:  42,4 KB

  8. Take poprosim

    Diky

  9. mytrix: a to API přes PPL - kolik vás to vyšlo? Já musím naprogramovat jak PPL tak poštu. Ale popravdě nemám na to programátora.

    Tu implementaci tu později hodím. Obchoďák mi říkal, že to spustili tuším od 1 února, je tam k tomu i "help-linka"

  10. My jsme to programovali pro jednoho zákazníka :-) Ale tam se to propojovalo přímo na účetní systém, nikoliv eshop.
    Co jsem si tak přečetl ty požadavky pošty, tak PPL je v tomto ohledu jednodušší. Jediné, co navíc musíte obstarat, je generování adresních štítků včetně čárového kódu.

  11. V pátek nám poslali dokumentaci, kde se psalo něco o disketách, což jsem pokládal za vtip, takže pak poslali normální api. Během 2 dnů to snad budu mít napojené na účetnictví (money s5).

  12. mytrix: no o to generování adresních štítků je to, co potřebuji. Já to zasílal svému programátorovi, ale upřímně mi řekl, že tohle prostě nedělal a nacenil to napojení na 15 tis. Tak právě nevím, jestli nebude vhodnější pro mě jít do balíkobotu.

    Pokud byste měli jako tip schopnou firmu nebo programátora, co tohle dělal, byl bych vděčný.

  13. A aku plaformu vlastne pouzivas?

  14. Opencart

  15. Citace Původně odeslal Mar_o55 Zobrazit příspěvek
    mytrix: no o to generování adresních štítků je to, co potřebuji. Já to zasílal svému programátorovi, ale upřímně mi řekl, že tohle prostě nedělal a nacenil to napojení na 15 tis. Tak právě nevím, jestli nebude vhodnější pro mě jít do balíkobotu.
    Od touchstoru nam to same (posta + GLS) nabidli za 45 tis + 10tis rocne. - Bze tiskarny a bez terminalu (pouze rasberry pc napojena na tiskarku) Takze 15tis je skvela cena si myslim.

    Balikobot pri nasem poctu vychazel 3tis mes + 10tis implementace od nich, takze programator by u nas taky neco stal, to opět tohle za 15tis vychazi super.

  16. tola: rozumím, no já o touchstore taky uvažoval ale tohle vypadá jako darda. Mě programátor nacenil 15 tisíc jen za poštu. K tomu by bylo nutné ještě udělat PPL. Takže celkem tak 25 asi, plus tiskárna. Zvažuji co vyjde nejlíp.

  17. Ja potrebuju GLS a postu. Na typu eshopu asi až tak nezáleží, pokud by to co někdo udělá umělo pracovat s daty co externě obdrzi. Takže se klidně rád přidám pokud by to někdo dělal.

  18. tola: v pondělí by mi to měl naceňovat jeden programátor, který už to údajně dělal. Pokud se vše podaří, předám ti kontakt a napíšu cenu. Pak jsem ještě našel jednu firmu, která tohle napojuje na Pohodu. Ale psal jsem jim, jestli by to uměli naprogramovat na e-shop. (účetní soft nemám zatím napojen na shop)

  19. 15k za jedneho dopravcu je dost prestrelena cena

  20. Citace Původně odeslal cmelo Zobrazit příspěvek
    15k za jedneho dopravcu je dost prestrelena cena
    Nikdo se nebrání dát polovinu, jen to za tu polivnu nechce nikdo udělat :-D
    Já se vždy dozvím, jak je něco nesmyslně drahý, ale nikdy to nenajdu levněji, tak se ptám. Kde jsou ty levný věci poschovávaný? :D

  21. Dobrý den,

    všiml jsem si, že v tomto vlákně je zmiňovaná služba Balikobot.cz. K jednotlivým věcem musím říci, že API české pošty podporujeme u více než 200 klientů. Napojení je součástí služby. Cena služby je je kalkulována individuálně dle počtu a druhu napojovaných přepravců a objemu expedovaných balíků. podporujeme tyto systémy: http://www.balikobot.cz/reference a tyto přepravce: https://www.balikobot.cz/sluzby . Jak Balikobot funguje: https://www.youtube.com/watch?v=JQ1zwYVlVJU
    V případě dotazů mě neváhejte kontaktovat. Martin Šauer, 777 976 039, info@balikobot.cz

  22. V případě, že byste potřeboval upravit i nějaké logistické procesy, rádi Vám s tím pomůžeme. Není to jen o napojení na API a vytisknutí štítku, ale o nastavení logistických procesů, tak aby byl efektivní celý proces.

    Olicon

  23. Tak po 4 dnech jsme vyřídili potřebné věci pro api + certifikáty (je nutné mít postsignum, nic jiného). Napojit to bylo ok, ale zatím jsem se nedostal přes jednu chybu při podávání balíku (něco s psč), takže 4 dny budu čekat, až se vrátí někdo, kdo zná kontakt na někoho, kdo ví, jak to funguje. Odezva je celkem velká, na to, že to zatím skoro nikdo nemá.

  24. kolousek: hele co technická podpory pošty? Nic? Když jsem tam volal, tak to zvedla tak vystrašená ženská..že jsem raději zavěsil, páč mi ji bylo líto. Ale napsal jsem mail, a odpověď poměrně dobrá a do hodˇky.

  25. Eh, no tohle mi napsal vedoucí týmu IT podpory. Tak musím sehnat někoho níž.
    EDIT: tak dobry, vsichni IT ted maji dovolenou
    Naposledy upravil kolousek : 01.03.2017 v 12:31

  26. Ok, api funguje dobře, problém byl v zastaralé a nedoplněné dokumentaci+chybě v jednom čísle na smlouvě. Na výběr je hodně formátů štítků a nemusí se ořezávat na A6 jako u DPD. Objevil se snad jen počáteční problém, že pošta nějak neumí ještě pracovat s balíky zaslaných přes api. Dnes jsme poprvé zadávali 5 balíků a pak donesli na poštu, ale po několika hodinách nám volali, že je neumí dát do systému kvůli tomu, že tam byly navíc nějaké testovací balíky z minulého dne (což se logicky nějak otestovat musí) a oni je neumí vymazat, takže nám balíky přivezou a my je pošleme do systému znovu zítra. Teoreticky by to mělo být lepší, protože se balíky dají posílat po jednom nebo po víc během dne a nemusí se dělat soupiska těsně před příjezdem řidiče jako u dpd, protože když si jejich programátoři vzpomenou, že chtějí změnit data, tak se to pak musí honem rychle opravovat .

  27. kolousek: hele a není nutné spíš ty testovací balíky vymazat z vaší strany? Ono API by mělo být jen takové "Online-podání" které funguje v reálném čase. Takže pokud v podání uzavřu dávku, tak taky ty balíky už nemůžu stornovat a na poště je zkrátka čekají. Jestli třeba v té dokumentaci není k tomu návod - storna zásilky:

    btw: nás to teprve čeká, takže zatím mám jen nasáté informace od IT podpory.

  28. API má zatím jen 1 funkci na odeslání zásilek, žádné změny se zpětně dělat nedají. Ostatní jsou na zjišťování stavů, stažení štítků apod. Pošta to teprve nasazuje v reálu, takže to ještě asi musí nějak vychytat. Teď jim právě chybí něco na vymazání zásilek na příjmu nebo aby to prostě vzalo jen to, co jim opravdu předáme. Sice je v dokumentaci i testovací url, ale tu nemají v provozu a i tak to neřeší, že se udělá balík a před příjezdem pošty si to zákazník rozmyslí a stornuje objednávku. Pak logicky balík posílat nechceme. Ale spíš bych řekl, že jen nevěděli, co zmačknout a podpora už byla v 6 večer pryč. Je možný, že ráno to někdo fixne na 2 kliknutí :)

  29. kolousek: super, moc díky za info. Pokud můžeš pak poreferovat, jak to s těmi storny dopadlo, dej vědět :)

  30. Už se jim to načetlo v pořádku, ale chtějí posílat všechny balíky najednou, protože pak jim vyjede na každé odeslání zvlášť papír.

  31. kolousek: ale neznamená to tedy, že musíš tisknout štítky hromadně jako u online podání? Jde zkrátka štítky tisknout po jednom průběžně a dávku uzavřít těsně před tím, než přijede řidič?

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3