PlaCla.cz: Poslední šance na 2000 Kč bonusu před sezónou, garantuji nejnižší ceny článků
Stránka 2 z 3 PrvníPrvní 123 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 31 až 60 z 69

API - česká pošta a PPL? Tisknete štítky přímo z vašeho e-shopu?

  1. Není tam nic na uzavření dávky. Nejdřív se pošlou data o zásilkách(po jednom balíku nebo klidně všechny, ale pošta má raději všechny najednou) a pak se můžou stahovat štítky. Co se pošle, už mají hned v systému na pobočce s daným psč. Štítky si můžeš stáhnout po jednom a kdy chceš. Já to udělal tak, že jednotlivé štítky v pdf se ukládají do složky a skladník si je vytiskne až když dělá balíky (což může taky po jednom nebo prostě označí tisk všeho). Teď to teda budu předělávat tak, že skladník bude mít na ploše ikonu na tisk štítků a to pošle data o zásilkách najednou.
    Naposledy upravil kolousek : 08.03.2017 v 11:57

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Aha aha..tak to asi budeš využívat trošku jiný proces. Pokud jsem to dobře pochopil. Hele ale není hromadný tisk a polepování všech balíků pro skladníka zbytečná ztráta času? Já usiluji o následující:

    1 dorazí za noc třeba 10 objednávek
    2, ráno vezmu první objednávku, změním u ní stav na expedici, čímž dám data o zásilce poště. Obratem potřebuji k této zásilce štítek, který by mi měla API ihned dát. Vytisknu zvlášť jeden štítek, nalepím na balík. Balík hodím do kouta a čekám, než si pro něj přijede řidič.

    Z toho co píšeš, by to takto mělo jít, ale asi pošta nebude ráda, když takhle budu posílat data ke každé zásilce zvlášť co?

  4. Tak jsme to taky chtěli dělat, funguje to dobře u nás, ale ne u nich, takže by to spíš měla pořešit pošta. Takhle jim hodíme 10 balíků a oni musí každý jednotlivě převést v pc a vytisknout doklad. Navíc, když se objeví internal error, tak u 20ti balíků zkoumat, kde je chyba ani prakticky nejde. Možná se dají další balíky nějak přidat na stejný doklad. Zjistim na helpdesku.

  5. Psal jsem taky na podporu, tak jsem zvědav na tu reakci. Pokud chtějí hromadný tisk štítků, tak API nemá žádný smysl no.

    ---------- Příspěvek doplněn 10.03.2017 v 09:30 ----------

    Tak API zatím zbytečné..ach jo

    "je to opravdu tak jak píšete. API přenos je nastaven asynchronně a tak, že po každém předání zásilky se podání uzavírá. To má za důsledek pracnost pošt, kterou uvádíte. V současné době analyzujeme možnost úpravy přenosů tak, aby vyhovovalo i potřebám, které jste popsal. Jakmile by tato možnost byla k dispozici, bude ji ČP komunikovat směrem ke klientům.

    Hezký den.

    S pozdravem"

  6. Mě volala paní, s kterou to řeším, že to nemáme řešit. Je to vnitřní problém pošty a ten si oni nějak vyřeší. Jsou rádi, že nám to funguje. Zatím neposíláme desítky balíků, tak je to v pohodě. Jinak by to šlo řešit i nějak dávkově, třeba po 5ti, 10ti. Ale prý se tím nemáme zabývat. Momentální systém je imho lepší, než má třeba dpd.

  7. kolousek: no jo...jenže když denně hodím 50 balíků poště, tak se z toho na depu poserou. Ale určitě to vyzkouším, co jiného zbývá.

    Napsal jsem na podporu, jestli si uvědomují, že tímto problémem celé API postrádá smysl. Odpověděli, že náprava určitě bude. Nicméně ne v řádech týdnů, ale možná v řádech měsíců :)

  8. No 50 uz je asi problem :) Asi to museli nejak naparovat na stavajici system a nemohli hned upravit ten dosovsky program, co maji na pobockach. Kazdopadne muzou udelat docasne nejakou funkci, ktera hodi vsechny baliky urcene na stejny den do jednoho podani a ta se spusti nez se pujde na postu. Tak to ma dpd. Ale kdyz ji udelaji, tak uz ji nebudou chtit dat pryc a zas tam bude ten problem, ze to treba hodi chybu a bude se muset resit okamzite.

  9. Řešil někdo implementaci API pošty ? Už několik dnů až týdnů řešíme všechno papírování okolo, přičemž výsledek zatím žádný.
    Aktuálně stojíme na tom, že nemáme evidovány žádné služby (např. na stránce b2b.postaonline.cz by měl být výpis aktivních služeb), což je důsledkem následující chyby při volání
    Kód:
      <v1:errorDetail>UNAUTHORIZED_ROLE_ACCESS</v1:errorDetail>
      <v1:errorCode>1</v1:errorCode>
    Dle vyjádření pošty máme vše aktivní a zavedené.
    Podle jedné z dokumentací by se mělo v aplikaci pošta online přiřadit ke koncovému uživateli služba POL-B2B, nicméně tak jak je popsán postup v dokumentaci, nelze v oné aplikaci postupovat.

    Neřešil někdo obdobný problém? Začínám z toho být už pomalu zoufalý.

  10. Stránka b2b.postaonline.cz zatím neukazuje výpis dostupných služeb.
    UNAUTHORIZED_ROLE_ACCESS znamená špatné <idContract></idContract> v hlavičcce, tam musí být "ID složky klienta", co je na smlouvě.
    Služba POL-B2B se nastaví podle dokumentace, ale normálně to nepíše, že tam už je nastaveno. Jen při dalším pokusu o přidání napíše, že už je to přiřazeno.
    Naposledy upravil kolousek : 14.03.2017 v 23:09

  11. Tak pošta už má s množstvím zásilek problém. Mezitím jsem dělal api pro dpd sk a geis cz a tam je to samozřejmě vyřešeno tak, že k jednomu svozu jdou přidávat další balíky podle datumu. Na helpdesk jsem posílal dotaz, jestli už nějak půjdou dávat balíky na 1 podání a po 14ti dnech jsem dostal odpověď, že nechápou, na co se ptám :D
    Ještě jsem jim psal, ať zkopírují dpd sk, ty to mají nejlepší.

    Jinak teď tam měli měsíc chybu ve zjišťování statusu (doručeno, nedoručeno, neúspěšný pokus o doručení apod.) a opravili to až na můj dotaz, v čem je chyba, takže tuto funkci nikdo jiný nepoužívá? Nebo všichni pořád vyplňují podání ručně? Nezdá se mi to.

  12. Česká pošta je velmi zkostnatělá. Když jsem je něco upozornil, tak ani po cca 5-ti e-mailech nepochopili o čem mluvím, a že tam mají chybu.
    Od nás odchází přes API denně několik desítek podání. Máme s tím různé problémy, ale pořád je to jednodušší než přes importy. Navíc už v expedici nemusí lepit štítky až na konci dne (cca hodina práce, která pak chyběla), ale můžou štítky lepit hned.
    Nejdřív si v depu stěžovali na množství podání a asi měsíc, možná dva, nám dávali soupisku tlustou jako knihu. Pár dní zpět něco změnili v systému a soupisky už jsou zase štíhlé jako dřív.

    Trochu nanic je maximální počet podání přes POL 99. Vždy musí někdo ráno ručně založit podání dokud je volné číslo. Toto podání pak používáme na speciální případy, které se můžou ten den zadávat ručně. API ale přes 99 umí bez problémů projít, jenom pak už nejde vkládat nic přes POL.

    Mám k tomu víc věcí, ale nechce se mi o tom rozepisovat, protože to tady nemá smysl a nepotřebuji se zbytečně rozčilovat :D

  13. Aha, tak to už asi nějak u sebe vyřešili. Tím pádem, je to ok a pošta má rázem nejlepší api :D

  14. Já to řešil s obchoďákem, ten to řešil se svými nadřízenými a místním depem a řekl mi, ať ty štítky napojím přes datovou větu, což je prý koneckonců daleko jednodušší a frčí již na ní spousta středních e-shopů.

  15. Tak asi nevyřešeno :D Pošta píše, že to nedává, ať dáváme co nejvíc balíků na jedno podání. A prý teď zadali požadavek na IT, ať přidají možnost dávat to na jedno podání, ale prý hledají termín (asi kdy zrovna nebudou mít dovolenou, což je problém). Takže úspěch.

  16. Dobry den,
    zkuste vyuzit sluzbu www.balikobot.cz, ten je asi jediny, kdo umi do posty (a do dalsi X dopravcu) importovat primo udaje o baliku a vratit zpatky stitek do shopu k vytisteni. Nevyhoda je relativne slozitejsi implementace do shopu, ale pokud vam to usetri praci, vyplati se to (+se jim plati za to samozrejme poplatky). O jinem zpusobu, jak se primo propojit s postou momentalne nevim :-)

  17. Vie Balikobot aj Slovensko? Z SK eshopu tlačiť stítky pre SK dopravcov...

  18. Citace Původně odeslal kolousek Zobrazit příspěvek
    Jinak teď tam měli měsíc chybu ve zjišťování statusu (doručeno, nedoručeno, neúspěšný pokus o doručení apod.) a opravili to až na můj dotaz, v čem je chyba, takže tuto funkci nikdo jiný nepoužívá? Nebo všichni pořád vyplňují podání ručně? Nezdá se mi to.
    Jo to jsme jim psali taky. Krome toho tam maji jeste dalsi chyby. Data z policka ns2:firstName se ztrati (nejdou videt v podani online). Zahranicni telefony v ns2:mobileNumber a ns2:phoneNumber to vetsinou nebere (u baliku do zahranici). V podani online jdou zadat v pohode.

    Nejhorsi je to s podavanim baliku s celni prohlaskou. Data prijdou v pohode. V podani online jsou videt. Ale v nejakem jejich dosovskem programu je nemaji.

  19. Citace Původně odeslal llubo Zobrazit příspěvek
    Vie Balikobot aj Slovensko? Z SK eshopu tlačiť stítky pre SK dopravcov...
    Podle me ano, kouknete na seznam podporovanych dorpavcu a sluzeb https://www.balikobot.cz/sluzby , jsou tam zasilky z cele EU ...

  20. Citace Původně odeslal deexer Zobrazit příspěvek
    Podle me ano, kouknete na seznam podporovanych dorpavcu a sluzeb https://www.balikobot.cz/sluzby , jsou tam zasilky z cele EU ...
    Zial nie, prikladam vyjadrenie priamo z Balikobot: "V současné době toto napojení možné není. Na slovenský trh se chystáme nejdříve příští rok."

  21. Dobrý den,

    máme software pro automatizovaný tisk etiket různých přepravních společností. Vyrobili jsme ho na zakázku pro obrovské eshopy jako www.stoklasa.cz nebo www.tipa.eu .

    Umíme české přepravce, slovenskou poštu atd...

    Co se týče ceny, tak je konkurence několikrát dražší ;)

    Jedná se o software pro kompletní management odesílaných zásilek, který je schopen načítat data o zásilkách z eshopu nebo informačního systému v reálném čase a plně automaticky, automaticky je validovat, vytisknout přepravní etiketu ke konkrétně zpracovávané zásilce a data odeslat přepravci.
    Při správném nastavení o tomto software ani nebudete vědět, podporujeme přímý tisk na tiskárny A4 i thermo tiskárny.

    Díky tomuto se:
    - snižují nároky na expediční pracovníky (znalosti a licence dalších systémů, školení, apod.)
    - snižují náklady na vychystání jedné zásilky až na 30% původních nákladů
    - zvýší rychlost vychystání až na 20 sekund / zásilka
    - snižuje chybovost expedičního oddělení na minimum
    - zvyšuje špičkovou propustnost expedičního oddělení
    - zvyšuje schopnost celkového pokrytí objednávek

    Řešení umíme přizpůsobit takřka jakémukoli eshopu nebo informačnímu systému.
    Pokud by jste měli zájem o prezentaci tohoto produktu, neváhejte nás kontaktovat na tomas.loskot@diamondsoftware.cz (www.diamondsoftware.cz)!

  22. Citace Původně odeslal Pavel Cibulka Zobrazit příspěvek
    Nejhorsi je to s podavanim baliku s celni prohlaskou. Data prijdou v pohode. V podani online jsou videt. Ale v nejakem jejich dosovskem programu je nemaji.
    Pro ty co by chteli podavat baliky s celni prohlaskou pomoci api. Tak uz to asi dva tydny funguje. Zadne problemy nejsou.

  23. Nemá někdo zkušenost nebo jakoukoliv radu?
    Už nějaký čas se peru s api české pošty - POL, bohužel vše mi končí na chybě INTERNAL_ERROR_B2B.
    S poštou už komunikuji 14 dní, ale zatím mi nedokázali pomoct.
    Už jsem snad vyzkoušel vše.

  24. Tak LabelPrinter zmiňovaný výše skutečně funguje. Dáli mi ho na měsíc zdarma k vyzkoušení, a je to sto pro. ČP, PPL, DPD, GLS, GEIS, FOFR, ULOZENKA, ZASILKOVNA, SLOVENSKA Pošta,... Díky kluci ;)

  25. Citace Původně odeslal medvidecek Zobrazit příspěvek
    Nemá někdo zkušenost nebo jakoukoliv radu?
    Už nějaký čas se peru s api české pošty - POL, bohužel vše mi končí na chybě INTERNAL_ERROR_B2B.
    S poštou už komunikuji 14 dní, ale zatím mi nedokázali pomoct.
    Už jsem snad vyzkoušel vše.
    Dobrý den, mohu poprosit o radu, zda jste tuto chybu nějak vyřešil? Díky.

  26. Bohužel název té chyby je trošku zavádějící.
    Zjistil jsem, že chyba byla v XML a API mi bohužel neřekne, kde. Podle XSD navíc bylo XML taky v pořádku. Takže jsem musel spolu s ČP zkoušet různé varianty. Testoval jsem to za pomoci Postman, doplněk chromu. Až bylo vše ok, přenesl jsem to do aplikace.

    Mé chyby:
    <insuredValue> Za desetinnou čárkou mohou být jen dvě čísla.
    <timeStamp> přesný formát - 2016-01-22T10:00:34.573+01:00

    Nejlépe je použít jejich vzorové XML a do něho pak postupně hodnotu za hodnotou přenést svá data.

  27. Citace Původně odeslal medvidecek Zobrazit příspěvek
    Bohužel název té chyby je trošku zavádějící.
    Zjistil jsem, že chyba byla v XML a API mi bohužel neřekne, kde. Podle XSD navíc bylo XML taky v pořádku. Takže jsem musel spolu s ČP zkoušet různé varianty. Testoval jsem to za pomoci Postman, doplněk chromu. Až bylo vše ok, přenesl jsem to do aplikace.

    Mé chyby:
    <insuredValue> Za desetinnou čárkou mohou být jen dvě čísla.
    <timeStamp> přesný formát - 2016-01-22T10:00:34.573+01:00

    Nejlépe je použít jejich vzorové XML a do něho pak postupně hodnotu za hodnotou přenést svá data.
    Super, děkuji moc za užitečnou radu!!! (mimochodem podpora Pošty do teď nezareagovala na můj dotaz...)
    Opravdu chyba byl v chybném formátu timestamp.
    Nyní už máme napojeno a vesele tisknem štítky přes API!

  28. Po dlouhé době jsem se dostal k tématu a zajímala by mne jedna věc - posíláte na API balíky po jednom a tisknete ihned štítek ? Nebo to posíláte hromadně ?

  29. Po jednom, pred tim nez jde chystac objednavky vychystat. Stitek tiskne balic, kdyz se k nemu dostane objednavka.

  30. Chtěl jsem taky, bohužel to máme zprocesované tak, že se až po zabalení balíku volá api - tedy dvě volání - podání balíků + získání štítku. A vzhledem k odezvě API české pošty je podávání po jednom balíku pro nás nepoužitelné. Zhruba půl roku jsem se tomu nevěnoval, zatím poštu nemáme spuštěnou, ale asi se rychlost odezvy moc nezměnila, že ? :)

  31. Api je stale pomale. Trva to nekolik sekund. Posledni dobou to jeste nahodne vraci chybu bad request. Chce to met data hotove pred tim, nez se zacne cokoliv s objednavkou delat.

Hostujeme u Server powered by TELE3