Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Přepisování UTM u návštěvníků

tola
verified
rating uzivatele
5. 2. 2017 10:48:15
Zdravím.
Přidal jsem na kategorie a bannery na stránce UTM, ale dle ecommerce mam pocit, že se tím resetují UTM z PPC od jinud. Je moje myšlenka správná?
Pokud ano, jak to udelat abych to mohl sledovat?
Jde mě o to abych zjsitiul jak jsou jednotlivé odkazy klikané a zda jsou k něčemu dobré.
5. 2. 2017 10:48:15
https://webtrh.cz/diskuse/prepisovani-utm-u-navstevniku/#reply1257467
protected
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
5. 2. 2017 11:34:48
Ahoj,
jestli dobře rozumím, tak z ppc kampaně přivedeš uživatele s utm a následně máš na svém webu bannery na podkategorie, které mají taky utm?
NIKDY nepoužívej pro odkazování uvnitř webu utm linky. Dej tomu nějaké parametry, např.: ?odkaz=banner. V GA to změříš, ale nepzrzní ti to zdroj, mediuam apod
5. 2. 2017 11:34:48
https://webtrh.cz/diskuse/prepisovani-utm-u-navstevniku/#reply1257466
tola
verified
rating uzivatele
5. 2. 2017 12:00:51
Napsal protected;1360741
Ahoj,
jestli dobře rozumím, tak z ppc kampaně přivedeš uživatele s utm a následně máš na svém webu bannery na podkategorie, které mají taky utm?
NIKDY nepoužívej pro odkazování uvnitř webu utm linky. Dej tomu nějaké parametry, např.: ?odkaz=banner. V GA to změříš, ale nepzrzní ti to zdroj, mediuam apod
No ja jsem si to tak nejak myslel.
Jak toto v GA zjistím? Tj jak má vypad sledovaní abych tím nahradil #utm_source=selfpromo&utm_campaign=novinky&utm_medium=horni-lista
---------- Příspěvek doplněn 05.02.2017 v 12:05 ----------
Už to vidim, slo by to napr URL?campaign=novinky&medium=horni-lista tim se vyhnu UTM parametru a URL se pak dá dohledat v GA
5. 2. 2017 12:00:51
https://webtrh.cz/diskuse/prepisovani-utm-u-navstevniku/#reply1257465
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit