Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Onenet versus Vodafone – máte s nimi také problémy?

radekxxx
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
10. 1. 2017 21:48:49
Zdravím mám dotaz jestli jsem jediný kdo má takové problémy nebo prostě Vodafone nefunguje. Mam již několik let několik desítek čísel na Onenetu (firemní Vodafone) v několik peněženkách a vše fungovalo bez problému i včetně administrace onenetu. Před 7 týdny mi převedli všechno do klasického Vodafonu s tím že Onenet končí a ani mi to nedali vědět. Zjistil jsem to 2 dny před převodem a to mě uklidňovali že, se není čeho bát že vše zůstává stejné jak bylo v onenetu. Po převodu nefungovalo skoro vůbec nic čísla nefunkční ,internet nefunkční, stálé výpadky služeb navíc mi změnily přiděleného člověka což mi taky nikdo neoznámil a zjistil jsem to až když jsem se pokoušel dovolat na technickou podporu když mi přestali fungovat čísla a tam mi to oznámily.
Dále je problém že na Onenetu byla podpora technická nonstop 7 dnů v týdnu a pokud něco nefungovalo tak to řešily hned takže stačilo zavolat a nějaké nefunkčnosti vyřešily hned během hovoru(nefunkční číslo, výpadek internetu, výpadek 4G, atd). Vodafone tragédie podpora funguje jen pracovní dny do 17 hodiny pak máte smůlu pak se sice dovoláte po pul hodině čekání na lince a stejně vám řeknou že jste firemní zákazník a že do účtu nemůže a nic nevyřeší. Když zavoláte v pracovní dobu tak stejně nic neřeší jen přijímají telefony a všechno jen odesílají dal takže jen si to poznamená a tím to končí. Za dva dny voláte znova že to stále nefunguje (napřiklad internet, 4ginternet, atd) tak zase jen slyšíte že to pošle na technické oddělení. Když to pošlete emailem tak jen potvrdí přijetí žádosti a tím to končí nikdo to neřeší. Největší problém je že nefunguje samoobsluha Vodafone na začátku slibovaly že to vyřeší a teď zase že prej fungovat nebude že má být nová na jaře takže nemám vůbec přehled o číslech platbách atd. Navíc přes ní nejdou aktivovat karty atd takže musím jen přes podporu která nefunguje a jen slibuje teď mi trvala aktivace simkarty pomalu 2 týdny (na one netu to bylo 24 hodin) a to jsem ještě musel napsat několik emailů a několikrát tam zavolat jinak by se na to opět doslova....
Přidělený člověk nic neřeší jen slibuje a nic neplní nic nedělá na emaily neodepisuje teda odepisuje, ale až klidně po 3 týdnech a to ještě odepíše jen na něco jen už 6,7 týdnů je bombarduji telefony a emaily co všechno nefunguje jedno vyřešily další 2 přestaly fungovat. Asi každej chápe že pokud mu nejde telefon nebo internet tak je to dost problém a kord když to je u více simkaret.
Pokoušel jsem se dát i stížnost na přiděleného pracovníka že na to kašle (reagovat mají do 24 hodin pracovních dle podmínek) Tak to se ozvala jejich nadřízená a slibovala jak vše vyřeší a že zavolá za pár dnů jestli je vše v pořádku. Když zavolala po pár dnech a já na ní vychrlil že se nevyřešilo vůbec nic a jen se plno problému ještě přidalo tak se už neozvala a už jsem o ní neslyšel. Dal jsem i několik stížností a i žádost na změnu člověka pro ignoraci že nic neřeší a neodepisuje na emaily, ale nic úplně stížnosti ignorují a nikdo na ně také nereaguje protože mám nefunkční administraci, spatně vystavené faktury peněženek, fakturují úplně jiná čísla a ani po 7 týdnech toho plno nefungue a nikdo to neřeší a pořád dokola jen píšu ty samé věci co nefunguje některé věci se táhnou 6 týdnu a jsou bez odpovědi od doby kdy mě převedli.
Mě to stojí plno času pořád sepisovat nefunkčnosti a většina se opakuje pořád dokola, protože to nikdo neřeší ani po pár týdnech. Jen lidi naštvaný. Takže lituji toho že jsem u Vodafonu prodlužoval smlouvu i když to jsem netušil že ukončí Onenet který fungoval bez problému.
Tak co mám jen takové problémy jen já nebo je vás víc ?? Už jsem docela bezradný prostě na mě doslova ............a není dovolání nikde
10. 1. 2017 21:48:49
https://webtrh.cz/diskuse/onenet-versus-vodafone-mate-s-nimi-take-problemy/#reply1249243
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 1. 2017 22:12:19
nahoď na ně smluvní pokutu, resp. nárokuj ztrátu, u onenetu to kdysi šlo. Neeviduji, že byt teď bylo více problémů, firmy z okolí vypadají po přechodu relativně v pohodě. VF má korporátů relativně dost, třeba myslím celá Škodovka, stejně tak má velké množsví státní správy, tam teď nevypadají problémy.
Kolik tak čísel máš pod sebou?
10. 1. 2017 22:12:19
https://webtrh.cz/diskuse/onenet-versus-vodafone-mate-s-nimi-take-problemy/#reply1249242
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(80 hodnocení)
11. 1. 2017 00:15:29
Ahoj, ja na Vodafonu nesnasim jenom to neprehledne vyuctovani ve kterem se ani prase nevyzna. Misto toho aby tam dali ceny na kterych jsme se domluvili tak to prestreli aby se nedala rozvazat smlouva s malou pokutou a pak z toho odecitaji jak se jim zachce ramcove slevy v tisicich korunach.
Ohledne sluzeb, nemam jediny problem. Ohledne obchodaka a cloveka ktery me ma na starost, mam sileny stesti ze jsem narazil na cloveka na svem miste. Resime vse hned a predevsim k me spokojenosti.
Cisel mam pres 20 plus nejaky ty internety.
S debilnim obchodakem jsem se srazil u t-mobile a taky to nikoho nezajimalo tak jsem odesel.
Ted jsem mimochodem byl koupit tu blbost chytre auto od tmobile a zabralo mi to 4 hodiny. Telefonicka objednavka -> prvni prodejna -> druha prodejna -> centrala tmobile a doted resim nejake problemy.
Ty problemy jsou vsude, rozdil je v tom, jak se ty problemy resi. Chce to najit obchodaka ktery neni debil. Ale asi z vas pochopitelne musi neco mit.
Zdar
11. 1. 2017 00:15:29
https://webtrh.cz/diskuse/onenet-versus-vodafone-mate-s-nimi-take-problemy/#reply1249241
radekxxx
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
12. 1. 2017 11:26:49
Já mam čisel asi 60 a tragédie vubec nereaguje ..........................hrůza
12. 1. 2017 11:26:49
https://webtrh.cz/diskuse/onenet-versus-vodafone-mate-s-nimi-take-problemy/#reply1249240
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
12. 1. 2017 11:36:00
pokus se změnit obchoďáka, obecně tak obrovské průsery nemají a jiní fungují v pořádku
12. 1. 2017 11:36:00
https://webtrh.cz/diskuse/onenet-versus-vodafone-mate-s-nimi-take-problemy/#reply1249239
radekxxx
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
23. 1. 2017 20:49:03
to jsme zkoušel několik podaných stížností že skurví co může a že nereaguje na emaily odepisuje po 2 tydnech dal jsme i žadost na změnu obchodáka ale bez uspechu nikdo na to nereaguje
23. 1. 2017 20:49:03
https://webtrh.cz/diskuse/onenet-versus-vodafone-mate-s-nimi-take-problemy/#reply1249238
VodafoneCZ
verified
rating uzivatele
24. 1. 2017 17:01:51
Dobré odpoledne, Radku,
mrzí mě, že jste s našimi službami nespokojený. Rádi bychom se na tuto situaci podívali podrobněji a pomohli vám. Napište nám prosím zprávu přes zabezpečený kontaktní formulář, zjistíme víc a ozveme se vám.
Ondra
Péče o zákazníky
Vodafone
24. 1. 2017 17:01:51
https://webtrh.cz/diskuse/onenet-versus-vodafone-mate-s-nimi-take-problemy/#reply1249237
radekxxx
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
31. 1. 2017 23:39:56
Zdravím mám další perličku normálně Vodafone bez mého vědomí převedl administrátorské heslo moje platné pro celou skupinu (jsem i uvedeny ve smlouvě s Vodafonem) na jiného člověka. Si o něj řekl tak ho změnily. Já na to přišel tak že jsem se tam nemohl dostat a na lince se se mnou odmítly bavit když neznám své administrátorské heslo (bez něj s váma nekomunikující a nezajímá je že to je jejich chyba ) jen mi bylo řečeno že ho převedl na jinou osobu bez toho aby cokoliv ověřovali a dál to prostě neřešili. Protože ta kráva to se už jinak nazvat nedá co mě má na starosti po 2 měsících nenastavila můj email co mám uvedený ve smlouvě do systému tak jsem si nemohl heslo ani obnovit jako vlastník skupiny. Tak mi slibavala jak mi pošle formulář k podpisu pro obnovení hesla a poslala a tím to skončílo nejdříve jak to bude za hodinu, pak zase večer, pak zase že druhý den atd... aby to změnily na mě, ale bez úspěchu jen slibovaly pořád a skutek utekl. Tak sem se naštval a musel jet do města kde mi na prodejně heslo po ověření převedli na mě. Na dotaz jak je tohle možne mi mi nikdy nikdo neodpověděl jen sliby jak se na to podívají a dají vědět. Takže Vodafone je nejhorší co může být !!!! To ani nemluvím, že mi ani po 10 týdnech administrace nefunguje. Když jsem argumentoval že mi sami napsali že na řešení problému mají 2 mesíce a to uběhlo tak mi bylo odpovězeno, že se opravovat nebude že na jaře přijde nová jako byla v onenetu. Hrůza.
---------- Příspěvek doplněn 31.01.2017 v 23:40 ----------
Napsal VodafoneCZ;1356732
Dobré odpoledne, Radku,
mrzí mě, že jste s našimi službami nespokojený. Rádi bychom se na tuto situaci podívali podrobněji a pomohli vám. Napište nám prosím zprávu přes zabezpečený kontaktní formulář, zjistíme víc a ozveme se vám.
Ondra
Péče o zákazníky
Vodafone
diky ale už jsem toho vyplnil a zaslal tolik že moc nevěřím že to bude někdo řešit dotaznik vyplním
---------- Příspěvek doplněn 01.02.2017 v 11:11 ----------
Faktu hrůza Onenet a Vodafone fakturu ji oba stejná období již přes měsíc reklamuji, ale úplně to ignorují pořád jen posílají upomínky a vyhrožují jak mě odpojí pro neplaceni a když jim člověk napíše argument že je neoprávněné tak jen znova posílají upomínku. A to nemám ani rozpis čísel poslal jen fakturu s cenou rozpis p nich chci 2 měsíce několikrát o něj žádano ale nic ............proste sebrali přístupy aby si to člověk stáhl sám a jednají s ním jak s hadrem.
31. 1. 2017 23:39:56
https://webtrh.cz/diskuse/onenet-versus-vodafone-mate-s-nimi-take-problemy/#reply1249236
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
19. 2. 2017 16:43:31
Pakárna s Vodafone vám může působit problémy ještě po letech.
Mě například zaujal veřejný tarif
Wi-Fi internet doma i na chatě nyní už od 1 Kč - Vodafone.cz
ale když jsem si zkusil objednat tarif+zařízení, chtěli po mě zálohu 10.000 Kč. Nejprve jsem se vyděsil, že mám u nich nějaký nedoplatek a/nebo negativní záznam v Solusu, ale ani jedno se nepotvrdilo. Pak jsem zaslechl na prodejně něco o "zneužití", což mi bylo divné. V minulosti jsem měl u Vodafone tarif se závazkem, který jsem předčasně ukončil kvůli problémům s pokrytím; zaplatil jsem výpalné za předčasné ukončení a pak jsem se divil, že mi zase přišel účet. Na prodejně jsem se dozvěděl, že mi prý zrušili závazek, ale nikoli tarif. Zrušil jsem proto tarif ještě jednou a zaplatil poslední fakturu.
Takže Vodafone asi nepůjde. A už bych patrně nechtěl znova zažít další kafkárnu.
19. 2. 2017 16:43:31
https://webtrh.cz/diskuse/onenet-versus-vodafone-mate-s-nimi-take-problemy/#reply1249235
Michal ZOBEC
verified
rating uzivatele
19. 2. 2017 19:22:45
Napsal radekxxx;1352632
Zdravím mám dotaz jestli jsem jediný kdo má takové problémy nebo prostě Vodafone nefunguje. ...
ahoj, je to divný já mám 70 čísel (v tomto počtu 4 roky), jsem u normálního Vodafone (nebyl jsem v VF OneNet) a nikdy jsem neměl problémy takových rozměrů jak píšeš. Jasně po aktivaci nové smlouvy je třeba vše znova nastavit, ale na to už mám zavedené procesy a postupy.
Pokud máš nějaké opakované problémy, které ti zásadně narušují chod firmy, tak požádej o kompenzaci.
Opakovat nic nemusíš, stačí si vést seznam problémů a opakovaně jej posílat mailem s popisem jejich stavu.
Co se týče konkrétního řešení problémů, je to jednoduché, pokud nějakou věc ta ženská nastavit neumí tak s tím prostě nejde nic dělat, párkrát jsem se setkal s tím, že něco mohla změnit práva, ale nešlo jí to, holt se to musí předat dál na techniky aby to opravili, nic s tím neuděláš. je třeba být trpělivý, uvědom si že nejsi jediný a neplatíš extra příplatky za expresní služby, VF ani neumožňuje nějaké přednostní řešení problémů, ale s určitými kompenzacemi za potíže zkušenost mám.
---------- Příspěvek doplněn 19.02.2017 v 19:24 ----------
Napsal pawlisko;1352682
Ahoj, ja na Vodafonu nesnasim jenom to neprehledne vyuctovani ve kterem se ani prase nevyzna. Misto toho aby tam dali ceny na kterych jsme se domluvili tak to prestreli aby se nedala rozvazat smlouva s malou pokutou a pak z toho odecitaji jak se jim zachce ramcove slevy v tisicich korunach.
to chápu, ale takhle funguje jejich cenotvorba takže tak to pak účtuje jejich systém. nicméně za každé číslo pak na hromadné faktuře vidíš konečnou částku, takže víš co kdo platí. taktéž u jednotlivých služeb jsou uvedeny různé ceny, bez slev, se slevou apod., ale na konci řádku za danou službu máš konečnou cenu, která ti je účtována, takže tak nepřehledné mi to rozhodně nepřijde.
19. 2. 2017 19:22:45
https://webtrh.cz/diskuse/onenet-versus-vodafone-mate-s-nimi-take-problemy/#reply1249234
radekxxx
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
21. 2. 2017 21:47:32
Napsal VodafoneCZ;1356732
Dobré odpoledne, Radku,
mrzí mě, že jste s našimi službami nespokojený. Rádi bychom se na tuto situaci podívali podrobněji a pomohli vám. Napište nám prosím zprávu přes zabezpečený kontaktní formulář, zjistíme víc a ozveme se vám.
Ondra
Péče o zákazníky
Vodafone
No tak žádná změna porád mi plno věcí nefunguje a když jsme to zkoušel tady napsat tak mi Ondřej Ullmann odepsal že je vlastně v pořádku to že já dma požadavek nebo napíšu že něco nejde a odpověd dostnu klidne az po 18 dnech.................tím pádem se už několik měsícu hrnou stejné problémy a nikdo je neřeší stížnosti nepomáhají. Jen mi porad způsobujou škodu !!! Například dnes mi opět přestalo fungovat přihlášení do samoobsluhy (administrátorské) na telefonní lince mi oznámily, že heslo bylo změněno a že musím na prodejnu pro nové heslo. Tak jsme zase jel večer do města a šel na pobočku v Liberci kde jsem zase čekal 20 minut než mě vůbec vzali aby mi po ověření hesla ho změnily a oznámily že Vodafone od pátku nefunguje samoobsluha že prej se jim nepovedla aktualizace a proto mi to nefungovalo že prej to někdy de a někdy ne a navíc se mi všechna hesla peněženek změnily na administrátorská a t os prej podle nich taky neděje nic že prej to je všechno způsobené jejich chybou v systému, kterou nikdo neví kdy opraví.............................takže už mi nezbívá nic jiného než začít psát na Českého telekomunikačního úřadu vodafone na nic pomalu nereaguje a doslova kašle
21. 2. 2017 21:47:32
https://webtrh.cz/diskuse/onenet-versus-vodafone-mate-s-nimi-take-problemy/#reply1249233
Michal ZOBEC
verified
rating uzivatele
22. 2. 2017 18:54:42
Napsal radekxxx;1365863
Například dnes mi opět přestalo fungovat přihlášení do samoobsluhy (administrátorské) na telefonní lince mi oznámily, že heslo bylo změněno a že musím na prodejnu pro nové heslo. Tak jsme zase jel večer do města a šel na pobočku v Liberci kde jsem zase čekal 20 minut než mě vůbec vzali aby mi po ověření hesla ho změnily a oznámily že Vodafone od pátku nefunguje samoobsluha že prej se jim nepovedla aktualizace a proto mi to nefungovalo
divný, například dnes (teď, 18:52) jsem se úplně v pohodě přihlásil jako správce do Vodafone Samoobsluhy.
22. 2. 2017 18:54:42
https://webtrh.cz/diskuse/onenet-versus-vodafone-mate-s-nimi-take-problemy/#reply1249232
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit