Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 8 z 8

Cesky Fio ucet se slovenskym IBAN

  1. Zdravím,
    dočetl jsem, že lze český účet použít jako slovenský, stačí změnit IBAN.
    dle http://www.nbs.sk/sk/platobne-system...et-iban-pre-sr jsem vypočetl svůj slovenský IBAN, zadal jsem v podstate mé normální číslo účtu a podíval se co mi to vyhodilo za slovenský iban. Má s tímto někdo zkušenosti, zda toto stále funguje a částka se připíše na můj český účet?
    Nerad bych si naběhl do nějakých komplikací. Bohužel nutně potřebuji slovenský IBAN, takže nemůžu použít ten můj český.
    Děkuji.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. ano funguje to bez problemov, mame to tak vo firme. len si treba dat pozor aby ste mali EUR ucet pre EUR tranzakcie, lebo FIO ma dost zle kurzy

  4. Není Slovenský IBAN, ale jeden IBAN pro všechny země. Ve FIU ho máte napsaný přímo na nástěnce.

  5. FIO banka ma rovnake cislo uctu aj na SK aj v CZ, su to dve rozdielne bankove institucie, preto rovnake cislo uctu (stary format) ma aj SK aj CZ IBAN format = su to dva rozne ucty, ale pridu na rovnaky ucet ci uz ho mate otvoreny v SK alebo CZ fio banke

  6. Citace Původně odeslal cesar Zobrazit příspěvek
    Není Slovenský IBAN, ale jeden IBAN pro všechny země. Ve FIU ho máte napsaný přímo na nástěnce.
    Píšete nesmysl. Po přihlášení ve Fiu vám to ukazuje pouze CZ IBAN a ten směřuje na EUR účet, ale s koncovkou /2010 Pro Slovensko si otevřete jejich stránku nbs.sk a tam je odkaz na IBAN převodník. Tam si zadejte číslo vašeho EUR účtu, ale jako koncovku vyberte FIO /8330 a pak se Vám vygeneruje SK IBAN pro Slovensko.
    Kalkulačka IBAN - www.nbs.sk

  7. Funguje jak CZ tak SK IBAN, který si můžete vygenerovat na stránkách NBS, i když od nějaké doby Fio zobrazuje v detailu pouze CZ IBAN. Několik týdnů zpátky jsem přesně tohle pro jistotu zkoušel. Dokonce při použití SK IBANu mi transakce na stejný účet přišla o den dříve než s CZ.

  8. Ahojte, je to stale jeste funkcni? Slecna na pobocce rikala, ze to nejde.

  9. Citace Původně odeslal Pavel Cibulka Zobrazit příspěvek
    Ahojte, je to stale jeste funkcni? Slecna na pobocce rikala, ze to nejde.
    Ano musí to fungovat máme to na všech SK fakturách a platby od SK zákazníků normálně chodí.

Hostujeme u Server powered by TELE3