Prodej 370 webů a domén různého zaměření (sázky, cestování, zdraví aj.)
Zobrazují se odpovědi 1 až 1 z 1

Prodám ziskový e-shop s atraktivním sortimentem a ročním obratem 14 milionů

Podrobnosti aukce
Loading...
Končí 25.01.2017 v 19:25  
Počet sledujících: 14
  1. Prodávám internetový obchod s módou a doplňky. URL jen případným zájemcům.
    E-mail: mmaarrooo@seznam.cz

    Cena:
    3,5 milionů + DPH
    (cena zahrunuje veškeré know-how včetně skladových zásob v hodnotě 500-700 tisíc Kč v nákupních cenách. Přesný stav zásob bude samozřejmě podrobně zveřejněn a předán kupujícímu. Stav zboží na skladě se neustále mění)

    Rok 2014
    V roce 2013 byl e-shop založen, ale víceméně jen tak nějak fungoval s minimálním počtem objednávek. Teprve na jaře roku 2014 jsem se začal tomuto e-shopu věnovat naplno. Začal jsem pilovat prezentaci, portfólio produktů, jejich popisky, napočal spolupráce s novými dodavateli a samozřejmě jsem začínal investovat první peníze do marketingu. To se projevilo hned na výsledcích.

    Výsledky:
    Obrat 2 miliony,
    zisk byl okolo 400-500 tisíc. Rok 2014 jsem danil jako fyzická osoba, navíc paušálem. Proto nemám úplně přesné informace o zisku před zdaněním. Paušál výdaje tochu zkresluje, ale příjmy jsem schopen doložit, údaje z GA - návštěvnost za celý rok 2014, tržby od října do prosince. Jelikož teprve v říjnu jsem nastavil měření tržeb v GA.

    Rok 2015
    Neustále jsem hledal nové dodavatele a rozšiřoval sortiment, investoval do skladových zásob, vystřídal několik marketingových agentur na PPC a facebook, piloval jsem sám SEO a zvyšoval organickou návětvnost.

    Výsledky:
    Obrat: 12 milionu Kč (údaje z Google analytics)
    Zisk před zdaněním: 1,2 milionu (možno doložit daňovým přiznáním) V roce 2015 se neustále investovalo veškeré výnosy zpět do e-shopu. Proto se může zdát účetní zisk poměrně nízký, ale nikdy nebylo cílem vytvářet zisk, ale hlavně růst. A růst si žádal investice. Zisk je samozřejmě i po odpočtu zaměstnanců, těm vyplaceno 192 tisíc Kč. E-shop jsem zvládal sám, ale využíval jsem několik osob, které mi pomáhaly buď ve skladu nebo s přidáváním produktů a psaním popisků.

    Rok 2016
    Obrat: 14 milionu Kč (údaje z Google analytics k 26.12)
    Zisk před zdaněním bude činit okolo 2,3 milionu (možno doložit jedině údaji z výpisu účtu, samozřejmě přiznání se teprve bude podávat). Opět nebylo ani v tomto roce cílem vytvářet zisk, ale růst. V březnu jsem spustil kompletní redesign, na kterém se pracovalo přes půl roku a vše si vyžádalo investici vyšší než 250 tisíc Kč. (programování, grafika, UX analýzy, kódování, testování)

    Redesign se dobře projevil. Konverzní poměr sice stoupl jen nevýrazně, ale za to se velice zvýšila průměrná hodnota objednávky, čehož si cením nejvíce. Ze stejného počtu objednávek jsem schopen vytvořit větší obrat a zisk.

    Koncem října 2016 jsem byl již nucen vypnout ty nejsilnější marketingové kanály.(Říjen 2016: obrat 2,5M) Začalo se denně dosahovat okolo 90 objednávek, v té době jsem bohužel neměl spolupracovníky/brigádnice, a na hlavní sezónu jsem bohužel zůstal sám. Proto jsem omezil reklamu, těžil více z levnějších zdrojů, organické návštěvnosti a zaměřil se hlavně na prodej toho, co leží na skladě. To se podařilo a zisk v posledních měsících byl velice efektivní. Za prosinec 2016 je rozdíl mezi výnosy a náklady větší než 400 tisíc.

    Marže
    Dobrou marži považuji za základ. Proto se spolupracuje jen s dodavateli, kteří dokáži nabídnout produkty s dobrou marží. Pohybuje se okolo 50-60% (neplést prosím s obchodní přirážkou, ta je dvakrát vyšší). Zkrátka nákup za 500 Kč, prodej minimálně za 100 Kč. Dobrá marže je v tomto oboru také nesmírně důležitá vzhledem k vratkám a výměnám, kterým se nedá moc vyhnout. Vratka a výměny okolo 15-20%. Proto je podle mého názoru vysoká marže a vysoká průměrná hodnota objednávky jediným možným způsobem, jak být ziskový ve fashion oboru.

    Průměrná hodnota objednávky:
    Za rok 2016 okolo 1400 Kč. Když jsem s e-shopem začínal, hodnota byla okolo 600 Kč.

    Dodavatelé:
    Spolupracuje se cca s desítkou dodavatelů. Většina z EU, dva dodavatele jsou z Číny. Samozřejmě kontakty na dodavatele patří včetně celého know-how k prodeji.

    Know-how:
    Od začátku je celý model postaven tak, že není nutné zboží naskladňovat předem. Většina se objednává až po učinění objednávky. Volil jsem spíše prodávat širší sortiment než jen to, co je na skladě. Výhodou je, že nemusíte do skladu investovat. (I když jsem to samozřejmě postupně dělal, protože mít sklad s dodáním do druhého dne je zkrátka výhoda, nicméně to není nutnost)

    Marketing
    Využívají se všechny možné zdroje. E-shop není závislý na jednom zdroji návštěvnosti. Kanály jsou pěkně rozloženy. Musím vyzdvihnout organickou návštěvnost, která v posledním období dělá měsíčně obraty okolo 350-400 tisíc Kč a patří mezi významné a efektivní marketingové zdroje.

    Předmět prodeje:
    Hlavní internetový obchod, domény s dvěma variantami, dalších X domén pro Slovenský trh (s pomlčkou i bez pomlčky)
    fb stránka e-shopu
    veškeré know-how
    databáze více než 20 tisíc zákazníků
    kontakty na dodavatele, programátora, marketingovou agenturu
    Součásti prodeje je také můj čas, který vám budu při převodu e-shopu věnovat. Veškeré zaučení. Jsem ochoten vám i po prodeji pomáhat s marketingem, budete-li o to stát. Více bohužel z časových důvodů nezvládnu.

    Důvod prodeje:
    Rozhodl jsem se investovat do nové značky sportovního oblečení. Mám dojednány podmínky pro získání výhradního zastoupení pro ČR trh. Bohužel, skýtá to obrovské odběry zboží a já nemohu z časových důvodů sedět na dvou židlích. Jelikož má podle mě ta nová značka obrovský potenciál vzhledem k nízkým nákupním cenám a možnosti dělat i velkoobchod, rozhodl jsem se současného e-shopu zbavit a vše investovat do dané značky. Delegování současného e-shopu není úplně snadné a ač jsem se o to pokoušel poslední půl rok, nenašel jsem kolem sebe vhodné lidi.

    Myslím si, že současný e-shop prodávám za poměrně nízkou částku, kdy návratnost bude činit maximálně dva roky. Pokud e-shop neprodám, tak investici do nové značky oželím a budu jej dále provozovat.

    Pro komunikaci prosím použijte soukromou zprávu zde na webtrhu, nebo na mail mmaarrooo@seznam.cz Rád odpovím na všechny dotazy a doložím pravdivost informací, které výše uvádím.

    s vážnými zájemci se rád sejdu a vše probereme osobně. Na splátky e-shop neprodám.

Hostujeme u Server powered by TELE3