Nejrychlejší hosting na trhu nyní zdarma. Otestujte. Rychleji to nejde.
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 39

Jake máte zkušenosti s Netio?

  1. Například v porovnání s Wedosem a Tele3.

    Zajímá mě i co vám na Netio vadí.

    Díky za názory

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Jsme u nich zatím cca 3 měsíce a vše je v naprostém pořádku.
    Máme variantu VMS a podpora funguje skvěle (telefon v pátek cca v 18:00 bez problémů zvednou a řeší dotazy).
    Administrace přehledná a vše potřebné si nastavím naprosto bez problémů.
    Příjemné vystupování, je možné se na čemkoli dohodnout co technologie umožňují.
    Přecházel jsem od Wedosu a jednoho multihostingu a spokojenost maximální.
    Když jim napíšeš, tak ti dají na 14 dnů demo zdarma.

  4. Ze zkušeností, které mám, vím zatím pouze o kladech.
    P.S.:Hodilo by se mít tu možnost si povypínat služby, které na hostingu nepotřebuji. To prý ale plánují.

  5. Ještě někdo nějaké zkušenosti? V čem je lepší / horší než Savana například?

  6. Citace Původně odeslal Jan Neckář Zobrazit příspěvek
    Ještě někdo nějaké zkušenosti? V čem je lepší / horší než Savana například?
    Pokud chceš mít vlastní IPv4 adresu v ceně a nevadí Ti mít email na tom samém serveru, tak NETIO. Pokud chceš mít veškerý výkon pro své weby, tak SAVANA je správná volba. Třeba www.CeskePosilovny.cz běží na SAVANA 100 a www.FitPalist.com běží u NETIA.

  7. Cože? Srovnávání Wedosu s Netiem? To jako vážně? :D Co k tomu říct, supr admin, pohodová podpora, všechno funguje. Velký plus změna tarifu za pochodu s okamžitým přepočtem expirace a vyhrazená ipv4 adresa! Já vidím ve všech službách na hostingu naopak plus, žádná problémová centralizace, žádný sdílení s jinými. Funguje to prostě hned. Jinde buď odkazy na nápovědy nebo prostě nemají a neposkytují. S netiem pohoda, nechci nic jinýho. Radši si za ten klid připlatím. Je to všechno, cos chtěl vědět? :D

  8. Citace Původně odeslal Qestament Zobrazit příspěvek
    Jinde buď odkazy na nápovědy nebo prostě nemají a neposkytují. S netiem pohoda, nechci nic jinýho. Radši si za ten klid připlatím. Je to všechno, cos chtěl vědět? :D
    Tak moment, bylo tu zmineno nase jmeno, proto se dovolim ohradit nad tim "jinde bud odkazy na napovedu nebo ze proste nemaji ci neposkytuji". Nevim, co tim chtel basnik rici. :) Treba nase napoveda je jedna z nejlepsich, ale to neznamena, ze na ni odkazujeme. Kdo s nami mel tu zkusenost, tak vi, ze nasi lide na podpore maji velikou trpelivost a velmi dobre zakaznikum umi poradit. Samozrejme, ze urcite postupy je lepsi resi todkazem an napovedu, kde je vse vysvetleno krok za krokem vcetne screenu atd. Takze pozor priste se slovem typu "jinde". :)

  9. Tak se zase uklidníme, o tobě se nezmiňuju, ju? A jak tak čtu tu vztahovačnost a vtírání se do tématu cizí firmy, tak k vám ani nechci. Přečetl jsem tady toho od tebe o Savaně hodně, hlavně kolikrát tvoje reakce a docela mi to stačí. Nemám zájem, dík. :D

  10. GRRR mas pravdu, omlouvam se :) Tys tam zminil jinou firmu na zacatku, to jsem prehledl :)

  11. Yep, zmínil jsem firmu, se kterou mám vlastní dost nemilý zkušenosti, která na svoje klienty sejří a kterou rozhodně nikomu nedoporučím. Maximálně tak těm, kterejm nejde o svý zákazníky, ale jen o škudlení do posledního možnýho halíře a proto mají za to svý častý ddos výpadky, který co jsem se dočet ještě nebyly před dvěma lety myslím ani u nich možný :D Vlastně ta firma má tohle sousloví tak trochu v názvu :D Pak jsem zkusil další hostingy, kde zase nereagovali na maily, až jsem se dostal k netio.cz, odkud jako fakt nepudu, páč s takovou znalostí a profesionalitou jsem se v Čechách nikde v tomhle odvětví nesetkal. Leda, že by se něco změnilo. Hlavně Martin Böhm za mnou přijel před lety jako za klientem do Jihlavy, to těžko od někoho můžu čekat :D A do teď spolupracujeme ještě v jinejch věcech. Určitě jsem ovlivněnej, ale zakladatel tématu se zeptal, tak odpovídám :D Ale tak pohoda, ukázals ve vlákně netio, že taky je možná nějaká Savana no. Beru. když ale já radši tropy než subtropy :D

  12. S Tele3 nemám zkušenost, srovnat mohu jen Netio a Wedos. Netio skvěle funguje, rychlá a hlavně znalá reakce na supportu a přehledná administrace co moc nežere systémové prostředky. Nevýhoda proti Wedosu cena, u vyšších tarifu markatní a nemožnost (aspoň jsem si toho nikde nevšimnul) si sám reinstalovat vps/vms když se člověk dostane do bodu odkud není návratu :-)

  13. Mám klienty jak u Wedosu, tak u Tele3 a mám zkušenost s oběma hostingama.

    Wedos je za levné peníze a to se někde musí projevit. Problematické individuální změny, nízké limity nastavení. Při problému odstavení webu a basta.
    Tele3 je dražší, ale ve střední cenové hladině. Support řeší vše individuálně, individuální změny na požádání. Po domluvě dělají i "serverové kotrmelce s kokosem na hlavě".

    Z mého pohledu je Wedos ideální pro statickou prezentaci řemeslníka, spolku, atd... Vše ostatní je pro Tele3

  14. Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    ...nemožnost (aspoň jsem si toho nikde nevšimnul) si sám reinstalovat vps/vms když se člověk dostane do bodu odkud není návratu :-)
    Hezký den, mohu se optat, kde konkrétně je problém v nemožnosti restartování? Zatím nás nikdo v této věci nekontaktoval nebo si to nevybavuji, tak je škoda, že se to dozvídáme až nyní zde? Nebo pokud na to existuje tiket, budeme rádi za připomenutí, abychom to mohli prověřit. Děkuji.


  15. Citace Původně odeslal NETIO Zobrazit příspěvek
    Hezký den, mohu se optat, kde konkrétně je problém v nemožnosti restartování? Zatím nás nikdo v této věci nekontaktoval nebo si to nevybavuji, tak je škoda, že se to dozvídáme až nyní zde? Nebo pokud na to existuje tiket, budeme rádi za připomenutí, abychom to mohli prověřit. Děkuji.

    Psal reinstalaci, ne restart.

  16. Aha, omlouvám se, chybně jsem si to přečetl.

    Reinstalace z bezpečnostních důvodů ze strany zákazníka neumožňujeme. Může se stát, že například bude mít zákazník slabé heslo, neaktualizovaný dedikovaný virtuální server (pokud si nepřeje mít námi udržovaný managed, který je za stejnou cenu a který aktualizujeme za něj) a reinstalaci mu pak provede bez jeho vědomí a zájmu někdo jiný. Toto nechceme dopustit. Většinu záležitostí máme automatizovánu, ovšem reinstalace hostingů konáme pouze na žádost zákazníka vždy nejen z těchto důvodů ručně. Tento úkon je bezplatný. My naopak nemožnost zákaznické přeinstalace považujeme za pozitivum, je to tak účelně. MB

  17. Tak já sám za sebe jsem u netio již 2 roky a musím říct že o proti jiným hostingovým společnostem jsou férový.
    Nikdy se mi nestalo že by něco nešlo zařídit, nikdy se mi nestalo že by byl někde nějaký skrytý limit jako u wedosu.
    Platím za komplexní služby a o nic se prakticky nemusím starat, ano připlatím si ale to mi za to stojí.
    Ne jako na savaně kde je všechno limitováno a když chceš víc připlat si za baliček který nakonec má
    taky své hranice.

  18. Citace Původně odeslal Ronal Zobrazit příspěvek
    Tak já sám za sebe jsem u netio již 2 roky a musím říct že o proti jiným hostingovým společnostem jsou férový.
    Nikdy se mi nestalo že by něco nešlo zařídit, nikdy se mi nestalo že by byl někde nějaký skrytý limit jako u wedosu.
    Platím za komplexní služby a o nic se prakticky nemusím starat, ano připlatím si ale to mi za to stojí.
    Ne jako na savaně kde je všechno limitováno a když chceš víc připlat si za baliček který nakonec má
    taky své hranice.
    Tak a te dmi schvalne napis tarif u NETIA a tarif na SAVANE, se kterym ho srovnavas. To jsem zvedavy.
    ANO, jako veliky webhoster musime mit jasna pravidla a omezeni a kazdy zakaznik dosatne presne to, co si zaplati. Ono to pri mnoha tisic uctech nejde delat individualne. To je nesystemova cesta do pekel. Pak ma nekdo tuhle vyjimku, tamto jinak, tohle ma zrusene ten, ten ma 2x vice tohodle.
    Rekni mi pak prosimte, jak bys jim jako provozovatel webhostingu delal automaticke aktualizace a z ceho bys bez jasne nastavenych pravidel a limitu zil. TO jsem opravdu zvedavy, cim te savana tak nastavala, ze tohle pises.



    A ze pises, ze priptlakovy balicek ma take sve hranice. Ctes vubec po sobe, co jsi napsal? :) Takze kdyz mas balicek za 30 Kc mesicne, tak se jeste divis, ze si dostal presne tolik, co sis v nem objednal? Nerozumim tve filozofii socialismu :)

  19. Takže VPS u netio.cz
    Mám 75 GB disk, tím pádem 75 GB pro vše, emaily, WWW, DATABAZE.
    Řekni mi tedy jak u vás dostanu do databáze za stejný peníze 2 až 6 GB dat?

    Odpovím si sám nedostanu :)

    ---------- Příspěvek doplněn 22.12.2016 v 18:48 ----------

    A naštvali jste mě tím že jste slibovaly nasazení SNI pro SSL certifikáty a po roce kdy jsem na to ptal znovu tak to stále nebylo.

  20. Citace Původně odeslal Ronal Zobrazit příspěvek
    Takže VPS u netia.
    Mám 75 GB disk, tím pádem 75 GB pro vše, emaily, WWW, DATABAZE.
    Řekni mi tedy jak u vás dostanu do databáze za stejný peníze 2 až 6 GB dat?
    No u nas emaily nemuzes mit spojene, protoze u nas nema kazdy ucet svuj vlastni mailserver. Vyhody toho, ze emaily mame extra mimo jsou jasne. Kdyz zacnu tim, ze emailovy system zalozeny an Icewarpu je jednoznacne nejlepsi v CR, ale i pres aktivni blacklist, mailist, Groupware, Active sync, ktery nabizime jako uplne jedini.
    Tohle preci nemuzes srovnavat.

    Ano, do databaze 6 GB dat opravdu nedostanes, ale kdo takova DB potrebuje? Mozna nekdo, kdo do ni uklada obrazky a jian data, ale to je v dnesni dobe nesmysl a resi se to jinak.

    Nicmene u nas mas moznos tulozit 2 GB databaze za 80 + 160 Kc = 240 Kc bez DPH mesicne.

    Ziskas tim 3 sluzby, defakto virtualne 3 nezavisla reseni:

    1 x VPS s 1 jadrem pro web
    1 x VPS se 2 jadry pro DB
    1x emailove sluzby mimo tve VPS a zvlast ted o vanocich spam a antivir dokaze vzit hoodne vykonu z jednoho jadra, pokdu bys to mel sam u sebe.

    Ty tarify u nas a u Netia jsou neporovnatelne. Nemyslim kvalitativne, to si nedovolim, neb jejich sluzby neznam a neprislusi mi hovorit za ne, ale spis celkovou architekturou a navrhem tarifu.

    OK, pokud chces 6 GB databazi, tak jo, neni problem, ale pak si priprav tak 4 jadra cpu, pokdu chces, aby se to hybalo, pokdu to tedy nema 10 navstev za den. :) Vse je otazka osobnich preferenci.

    Zaverem ti chci ale rict jedno. Tve hodnoceni bylo znacne subjektivni, tedy neobjektivni a proste sis vybral sluzbu, ktera je podle tveho pro tebe nejvhodnejsi a to je moc dobre.

    SNI na VPS jsme meli jako uplne prvni a ano potrebujes verejnou IPv4 (ted ji davame jen za 50 aktivacni poplatek) a hend zacatkem roku bude certifikace u nasich webhostingovych tarifu a pak hned VPS. Ono to procpat nasim PROXY, ktere je pred nasimi VPS neni jednoduche.
    Diky nasemu proxy ma kazdy, kdo ma treba 5 konexi u SAVANA 500 ve vysledku klidne 50, neb to proxy krasne dela fronty pozadavku na jednotliva VPS a krasne to funguje a lide jsou spokojeni. No a kdo potrebuje certifikat, muze ho od nas mit autoregistraci Lets Encrypt. Jako v tom problem nevidim, ale jsem rad, ze jsi spokojeny jiz u nove sluzby. Ale muzu ti pak nabidnout luxusni prechod od konkuence k nam zpet viz https://www.savana.cz/prechod-od-konkurence/

  21. Hele hofy nechci nic říkat, ale tohle maštění ega v cizím tématu je už hodně mimo :D Prostě Savanu nechceme a nepřejdeme k ní, chápeš to? Potřebujeme hosting limitovanej maximálně velikostí danýho tarifu a ne aby mi někdo určoval, co můžu mít tady a co tady.

    Tak třeba hele blbej Netio start multihosting. 1 cpu 1000 mhz, 1 GB ram, 10 GB disk za 95 Kč. K tomu ZADARMO ipv4 adresa, všechno na serveru a sám si rozhodnu jak prostor a výkon využiju. Kdežto u tebe Savana 500 sice 15 GB, ale ostatní už 10 GB LIMIT pro data, 5 GB LIMIT pro poštu, cpu o 200 mhz menčí, LOL a hele prej velikost schránky 500 MB, to si děláš srandu! :D Zase limit. Nemá doménovej koš, proč omg? Pak super stránka PHP s limitama - samý limity. Potom prostor na databáze 400 MB, to jako fakt? :D U netio si sám rozhodnu kolik chci. V Savaně musím připlatit za navyšování, kde ale zase bude limit. Sice vyšší, ale bude. Pak příplatky za max. konexí do databáze, veřejná ipv4 adresa příplatek. Hele, už to nečtu, samý limity a pravidla. U netio nic takovýho není, nemusím se s ničím otravovat, prostě to funguje a ani nevím, že nějaký netio existuje.

    Řekl sis o to sám, nepotřebuju ani zkušenosti, stačí se podívat na tvůj web. Teď díky tvýmu vnucování se Savanu nechci z víc důvodů. Limity, ego a navíc je to co koukám spíš dražší než netio. Za mě stačí, nebudu o ničem tady dál debatovat. Prostě jsem spokojenej kde jsem, že se nemusím o nic starat a konec diskuze :D

  22. U mě byl důvodem k odchodu z savany na wedos právě limit na databázi která rostal a savana mi takový prostor nemohl nabídnout.
    nemluvě o slibovanem SNI kde bych navíc musel připlácet za veřejnou IP. Na wedosu mě zase vypekli s limity na odeslané emaily + výpadky.
    Takže teď jsem u netio jak jsem již psal 2 rok a jsem naprosto spokkojený, já jsem svým pánem pro můj zakoupeny prostor a výkon.

  23. Promin, netahej do toho ego. Tady jsi zminil nase sluzby, snazim se ti to vysvetlit.
    To, ze porovnavas managed VPS tarif, ktery nabizi jeste externi email a vse je za cenu 80 Kc, a jeste se divis ze ma nejake limity? NO SAMOZREJME ze ma. Vzdyt to odpovida presne te cene. A mit proste na orezanem CPU DB o velikosti 2 GB je nesmysl. nastesti je vetsina lidi, kteri jsou realiste a vedi, z ekdyz neco chteji pouzivat, tak se za to musi zaplatit.

    Ano, mame jasne stanovena pravidla, nekdo tomu rika omezeni. Ale prave diky temto pravidlum u nas vsechno jede a to je ta hlavni zprava dne, co klienty zajima.

  24. Mno sorry ale ikdyž bych si spočital služby savany s tím co mám u netio.cz tak jsem s cenou u vás uíplně někde jinde
    a to se nebavím o tom že DB co bych potřeboval k vám nedostanu.

  25. Můžeme poprosit konkurenční hostingy, aby si nadále psali o svých službách ve svých tématech? Toto téma se nazývá „Jake máte zkušenosti s Netio?” a nikoli s někým jiným. Nejsme sice zakladatelem tématu, ale domníváme se, že některé způsoby sebeprezentace nejsou nebo nemusí být příliš šťastné, zvlášť když tu dochází k pravděpodobně cíleným provokacím některých z našich klientů. Je to ale názor, takže to berte s rezervou. Budeme rádi, když alespoň vezmete naší prosbu na vědomí. Děkujeme.

  26. Citace Původně odeslal NETIO Zobrazit příspěvek
    Můžeme poprosit konkurenční hostingy, aby si nadále psali o svých službách ve svých tématech? Toto téma se nazývá „Jake máte zkušenosti s Netio?” a nikoli s někým jiným. Nejsme sice zakladatelem tématu, ale domníváme se, že některé způsoby sebeprezentace nejsou nebo nemusí být příliš šťastné, zvlášť když tu dochází k pravděpodobně cíleným provokacím některých z našich klientů. Je to ale názor, takže to berte s rezervou. Budeme rádi, když alespoň vezmete naší prosbu na vědomí. Děkujeme.
    Omlouvam se, toto pravidlo respektuji, tentokrat to byla velika vyjimka. Cilem nebylo srovnani sluzby SAVANA vs NETIO, jen obhajoba sebe sama.
    priste zatnu zuby a prejdu to s usmevem.

  27. V pořádku, díky hofy, měj(te) hezký večer. MB

  28. V případě hofyho se mi nezdá, že by to byla výjimka, ale spíš běžná praxe :) Takových agresivních výkřiků jsem už ze strany savany tady na WT viděl spoustu, a už jen to mě jako potenciálního klienta odradilo.

    Co se týče Netio, tak spokojenost.

  29. Citace Původně odeslal NETIO Zobrazit příspěvek
    Hezký den, mohu se optat, kde konkrétně je problém v nemožnosti restartování? Zatím nás nikdo v této věci nekontaktoval nebo si to nevybavuji, tak je škoda, že se to dozvídáme až nyní zde? Nebo pokud na to existuje tiket, budeme rádi za připomenutí, abychom to mohli prověřit. Děkuji.

    Omg, já to nemyslel ve zlém prostě to nemáte. Já to nekritizuji, prostě mě to chybělo. Ano, využije to člověk třeba jen jednou za dva roky, ale jsou to takové ty drobnosti co rozhodují... Apropo určitě by tam nebyl problém udělat popup s varováním zda to člověk chce opravdu, ale opravdu smazat... Ale jinak jste fain hosting :-)

  30. Citace Původně odeslal hofy Zobrazit příspěvek
    Tak moment, bylo tu zmineno nase jmeno, proto se dovolim ohradit nad tim "jinde bud odkazy na napovedu nebo ze proste nemaji ci neposkytuji". Nevim, co tim chtel basnik rici. :) Treba nase napoveda je jedna z nejlepsich, ale to neznamena, ze na ni odkazujeme. Kdo s nami mel tu zkusenost, tak vi, ze nasi lide na podpore maji velikou trpelivost a velmi dobre zakaznikum umi poradit. Samozrejme, ze urcite postupy je lepsi resi todkazem an napovedu, kde je vse vysvetleno krok za krokem vcetne screenu atd. Takze pozor priste se slovem typu "jinde". :)
    No Hofy, vaei nápověda je sice fajn, ale taky má svoje docela zásadní mouchy. Například je pěkný, když se na stránce FTP dozvím, že v poli "Ověření hesla" mám zadat heslo pro ověření, ale už se tam nikde nedozvím, že v hesle mohou být pouze písmena a čísla, protože když tam zadám i znaky, tak se nepřipojím :-) Abych nehanil, tak ano, podpora svůj účel plní dobře, tam jsem se taky nakonec toto tajemství dozvěděl.

    Jinak, Savanu můžu jedině doporučit, pokud člověk nepotřebuje nějak individuální nastavení serverů, tak je její vyhrazenej multihosting super řešení. Netio je z mého pohledu až moc neznámej subjekt a nejsu vůbec přesvědčenej, že to není víceméně one man show. Wedos zase nenabízí žádnou konkurenční službu k managed VPS (resp. vyhrazeným multihostingům), takže ten bych do tohoto srovnání vůbec netahal.

  31. Citace Původně odeslal Registrace Zobrazit příspěvek
    Netio je z mého pohledu až moc neznámej subjekt a nejsu vůbec přesvědčenej, že to není víceméně one man show. Wedos zase nenabízí žádnou konkurenční službu k managed VPS (resp. vyhrazeným multihostingům), takže ten bych do tohoto srovnání vůbec netahal.
    Hezký večer,

    informací o nás, co by NETIO hostingu, je zde na Webtrhu mnoho.


    Neznámý subjekt je pro lidi do té doby, dokud se o jeho existenci dotyčný nedozví, takže pokud jste se o nás dozvěděl teprve dnes nebo nedávno, pak jsme pro Vás prozatím neznámí, to je v pořádku. Navíc nepoužíváme příliš reklamu, jsme hosting referenční, tzn. na doporučení, čili možná také právě proto nejsme moc vidět. Je to naše volba, nepodnikáme pouze v hostingových službách, ty jsou především naší srdcovou záležitostí, čili to je jen další důvod, proč se tolik neprezentujeme. Zkrátka to nepotřebujeme.

    Nehoníme se za maximalizací zisku jako konvenční firmy, díky čemuž se můžeme věnovat také a především tomu, co nás baví nebo nějak naplňuje, a to je určitému konkrétnímu poskytování služeb. V tomto případě komplexnímu hostingu obsahujícímu vše bez zbytečného limitování a bez centralizace (důsledky centralizace, respektive globalizace, můžeme pozorovat z politiky - my víme, že tudy cesta nevede, takže sice s decentralizací ze začátku máme více práce, výsledkem je však taková automatizace a vzájemně zálohovaná provázanost, že k celému chodu bohatě postačí i dva lidé - přes to je nás aktuálně nadstavě jedenáct).

    Jsme hostingem pro takovou klientelu, která nechce zbytečně nic řešit, respektive pokud této nevadí si pár kaček připlatit, bude mít hosting, do jehož administrace se nelogne třeba co je rok dlouhý, protože prostě nemusí, neboť mu to jednoduše funguje.

    Tak to děláme, jelikož jsme si tuto cestu zvolili. Víme, že nejsme hosting pro každého a také takovým hostingem nikdy nebudeme. Protože prostě nechceme, protože můžeme říct ne. :-) Pokud od nás někdo odchází, tak v 95 % případech proto, že třeba využil slevové akce, ale už nedostane slevu na prodloužení, tedy to jde zkusit jinam, aby se časem vrátil (to se děje velmi často, stačí říci před prvotním odchodem zájemcům o slevu to důležité a stěžejní ne), neboť jeho prioritou není řešit pořád nějaké mouchy, ale chce se věnovat něčemu jinému, než je hosting. Hlavně co si pamatuje, je to, že právě u nás nic řešit, tedy kromě ceny, nemusel.

    Lidé by podle nás měli dělat to, co je baví. Třeba se jednou dočkáme změny socioekonomického systému do takového (např. Ekonomika založená na přírodních zákonech / zdrojích [česky]), v rámci kterého budeme dělat, co nás baví všichni. To se stane, až bude společnost chtít. O tom ale není toto téma, nicméně rád si s kýmkoli o tom soukromě pohovořím, bude-li zájem.


    One man show? Momentálně fungujeme stabilně v jedenácti lidech, což při naší práci nejen, že stačí, ale spíše máme značný nadstav. Veřejně se projevujeme, respektive reagujeme nejen zákazníkům, aktuálně čtyři. Seznámím Vás s námi:

    Martin Böhm jako jednatel a obchodní ředitel - obchodní oddělení - řeší záležitosti obchodního charakteru, základní technické dotazy či požadavky, OS Windows, IT servis a související práce s výpočetní technikou, investiční a sociální poradenství, mediální a související činnost. Kontakty veřejně na internetu [2], např. tel.: (+420) 777228288 (soukromé číslo).

    Lukáš Hauft jako jednatel a technický ředitel - technické oddělení - řeší záležitosti technického charakteru, tzn. pokročilé a odborné dotazy či požadavky, OS Windows i Linux, webdesign, systémové programování. Kontakty na něj získáte tím, že Vám odepíše nebo zavolá ze svého soukromého telefonního čísla, když je to při řešení něčeho potřeba. Krátce o něm ZDE.

    Michal Mauser jako vedoucí technické podpory - technické oddělení - řeší záležitosti technického charakteru, tzn. základní, pokročilé, ale i odborné dotazy či požadavky, OS Linux, webdesign. Specialista na open-source redakční systémy a e-shopy. Telefon (+420) 777226588.

    Pavel Moucha jako pracovník technické podpory - technické oddělení - řeší záležitosti technického charakteru, tzn. základní, pokročilé, ale i odborné dotazy či požadavky; má na starosti především noční Premium a VIP servis, kdy v tuto dobu sedí za počítačem. Znát jej mohou naši zákazníci z doby ještě před příchodem kolegy Michala, nyní se s ním střetávají zákazníci s přeplatným Premium a VIP servisem, a to ve dne v noci - 24/7. Je to odborně vyškolený neslyšící kolega, funguje tedy jen po mailu, ovšem když někdo využije Premium či VIP servis, do 5 minut zajistí někoho z nás na telefon. Klientům voláme zpět, komunikace možná i přes Skype či Mumble.

    Ostatní zaměstnanci jsou na internetu vidět v době, kdy je to potřeba. Starají se spíše o údržbu serverů, obchodní komunikaci, zajišťování konferencí atd.


    Přál jste si nás trochu poznat, zde tedy stručně k seznámení s námi a pokud budete mít zájem, rád Vás pozvu v Praze, Jihlavě či Havlíčkově Brodě po Vánocích na oběd, kde Vám rád sdělím více. Pokud budete mít zájem vyzkoušet si náš hosting, kontaktujte nás a vyrobíme Vám obratem kód na slevu 100 % po dobu 30 dnů na vyzkoušení libovolného tarifu hostingu OpenVZ do 3 vCPU. Není totiž lepší zkušenosti než té osobní.


    Děkujeme za Váš podnět.
    MB

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3