Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 8 z 8

Masožravé rostliny - kritika webu

  1. Zdravíčko všem,
    jelikož jsem si všiml v administraci Shoptetu zajímavých duplicitních a jiných grafických fenoménů, tak bych vás rád požádal o případné prověření, vytvoření ( avšak nedokončení objednávek), zkrátka něco, co vám tam nemusí sedět na vašem pc, prolhížeči, telefonu, tabletu a požádat vás o případné sdílení chyby na mém webu:

    http://www.vanoce2016.online/

    Díky moc za ochotu
    Leoš Kohoutek

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. já jen doufám že ta doména je "zatím" jinak web se mi vůbec nelíbí a nenakoupil bych tam i kdyby to byly poslední masožravky světa. Je to takové ....rozházené a dětské.

  4. Mne to asi sedi (co se tyce chyb), ale je to cele vcelku dost neprehledne. Ty ctyri nebo pet produktu na homepage je divne, dela to zmatek.

    Navic, kdyz mi nekdo nabizi masozravou rostrlinu, rad bych si precetl vice o tom, co ten termin znamena. Co ta rostlina vlastne zere, atd :)

    Dam zbozi do kosiku a dostahnu hlasku, ze ktere fakt neni poznat, ze se klika na vyraz "nákupního košíku" - vic neviditelne to byt nemohlo.

    Pak uz asi OK, formular na dorucovaci udaje ujde.

  5. Včera jsem dělal v rámci designu kritiku pro dnešní ranní vydání Mladé Fronty - šlo o vánoční stromy měst (Brno, Zlín, Praha, etc.)... Vánoční tematika je specifická v tom, že musí být jednoduše krásná. Koukal jste vůbec na nějaké aktuální trendy? Samozřejmě nejen Vánoce, ale webdesign a grafická identita vůbec... Je to mimo. Držím palce, abyste to zlepšil a dařilo se.

  6. Vytvoril jsem vam objednavku a slo ji naklikat standardne.

    Jinak mate dobry produkty, ale chce to jeste doladit podklady a protoze mam rostliny rad, napisu vam v bodech okruhy, na ktere bych se zameril.

    - vanocni background v hlavicce ma 1,8 MB, je zbytecne pouzit .png s pozadim
    - logo ma 1000 px
    - u vsech vyrobku mate stejna tlacitka - akce, novinka, tip - to nedava logiku
    - cervene tlacitko "do kosiku" je na nesmylsne pozici
    - stejny background pod kazdym vyrobkem zapricinuje jednolitost cele stranky a neprehlednost
    - sjednotit velikosti hlavnich obrazku u kytek a celkove pocty obrazku
    - doplnit info o vas a doplnit, sjednotit popisy u kytek
    - predelat paticku (text je asi z hlavicky)
    - doplnit kontakty

  7. To se jedná o semínka masožravek z Číny, co se prodávají za 1€/100ks a nakonec z toho vyroste maximálně nějaký plevel? Protože ty stránky na mě přesně tak působí. ...

  8. Peter Lacek: ano, je to dočasná doména, klasickou mám již koupenou avšak pro náročnou práci v laboratoři a jednu velikou komplikaci s prestashopem, kdy se mi rozsypala záloha je mám pozastavené.

    Jinak jedná se o free verzi Shoptetu, čili pro mě jako pěstitele bude poměrně obtížné byť jen minimálně manipulovat se zdrojovým kódem. Upravovat například "CIK-CAK" nastavené produkty či dokonce přidat ještě kolonku vedle obchodních podmínek - to šablona zkrátka lehce nedovoluje maximálně jinou šablonu zkusit. Samotný Shoptet vykazuje grafické chyby nebo tedy na mojí straně tomu tak je.
    Co se týče toho, co je trendy, tak to je jen vkus části obyvatel a nejedná se o to co zůstává káždé Vánoce stejné: divné kýčovité infantilno, na které se ať chcete nebo ne těšíme, jsou to ty stále stejné různobarevné vánoční stromky, vánoční ozdoby z minulého roku, řerězy. Většina lidí nesleduje něco, aby byla in,ale vzpomíná co bylo v dětsví, apod... tak jako mé stránky.

    Daniel H.: děkuji za přínosné rady, vážím si jich. Něco jsem již změnil, ale ostatní si nejsem jist, zda-li se zadaří... Mimochodem ten text v patičcce je označen v administraci jako uvítací text... background každého produktu netuším to bych také rád aby to bylo jako jeden celek = jeden produkt

    Žížala: věřím že takový hladový tvor, jako ty, by jistě rád semena toho plevelu měl doma, jelikož se ve velké míře nejedná o semena plevele nýbrž o velmi chutnou a atraktivní plodinu z čeledi kaktusovitých Hylocereus neboli dračí ovoce a prodává se i u nás v supermarketu či občas u mne na zahradě:) Její semena jsou totiž zhruba tvarově stejná avšak 2x větší než u známé mucholapky.

    Uvítám další tipy nebo stránky, jak zlepšit moji kódovací gramotnost, přeci jen člověk není nikdy se svými výtvory úplně spokojen dlouho a ani by neměl...
    Díky
    S pozdravem Leoš Kohoutek

  9. Co se týče toho, co je trendy, tak to je jen vkus části obyvatel a nejedná se o to co zůstává káždé Vánoce stejné: divné kýčovité infantilno, na které se ať chcete nebo ne těšíme, jsou to ty stále stejné různobarevné vánoční stromky, vánoční ozdoby z minulého roku, řerězy. Většina lidí nesleduje něco, aby byla in,ale vzpomíná co bylo v dětsví, apod... tak jako mé stránky.

    Vzpomněl jsem nejen Vánoce, ale i webdesign obecně. Překvapivě trendy znamená i návrat k tomu co bylo (do dětství, jak píšete), o tom je třeba Vánoční jarmark v Rožnově, stejně jako vánoční výzdoba města (žádná moderní hrůza a přesto je to trendy a in). Pokud Vaše stránky prezentují vizuální návrat do dětství, nevím, nevím. Jen můj názor, nenakoupil bych - můj zrakový smysl mi řekl ne. V každém případě, přeji, ať se Vám daří.

Hostujeme u Server powered by TELE3