26.10.2016 13:27
1
Dobrý den,

na jednom webu bych chtěl měřit registraci zákazníka, ale není možnost tam mít děkovací stránku. Je možné započítat konverzi např. se zmáčknutím tlačítka registrovat, když bude vyplněn formulář. Nebo prostě s odesláním formuláře?
Já totiž přesně nevím, jak měření konverzí u Skliku a Adwords funguje, zda jen zavoláním nějaké adresy ... pak by se to dalo, nebo jinak.

Děkuji
26.10.2016 13:57
2
V jakém smyslu tam ta stránka nemůže být? Pokud to jen skončí na té samé stránce, dá se normálně "vypsat kód" do stránky až po odeslání toho formu. Nic s URL adresama to tam nekomplikuje, stačí, když se "zobrazí" kód. V Analytics klasicky přes event.
26.10.2016 13:59
3
Dela se to skrz konverzni pixel, zde je navod pro vetsi hrace: http://www.affiliatemagazin.cz/2015/...i-kody-ga.html
26.10.2016 14:19
4
Pokud máš nasazený Google Tag manager, tak by to šlo celkem jednoduše přes něj. Jinak to jde a zkušený programátor si s tím poradí.
26.10.2016 20:26
5
Nejde to, protože je to externí služba affilbox a potřeboval bych měřit konverzi - registraci partnera.
26.10.2016 23:56
6
Tak třeba ti ty kódy nasadí i do affilboxu, když je poprosíš. :)
27.10.2016 00:40
7
Nasadili měřící, ale konverzní prý nejdou
27.10.2016 09:35
8
A tohle ti nepomuze? https://teamink.co/blog/how-to-track...e-tag-manager/