Baťa hledá vývojáře
Stránka 19 z 19 PrvníPrvní ... 8910111213141516171819
Zobrazují se odpovědi 541 až 557 z 557

EET a eshopy - Odfláklý, neprofesionální a zbytečný paskvil

  1. kunwald Hodnocení: 64 (100%) kunwald bude brzy slavný/ákunwald bude brzy slavný/á
    541
    Citace Původně odeslal ramix Zobrazit příspěvek
    Podle mě je to princip dobírky - třetí subjekt, se kterým máš smlouvu, "vybere" peníze v hotovosti od zákazníka a "pošle" ti je na účet, stejně jako třeba dopravce. Ale je to samozřejmě jen můj názor, zkus zavolat na infolinku EET.
    Nebudu spouštět EET, zrušil jsem hotovost i karty, nemám to zapotřebí, dotaz mne jen napadl vzhledem k tomu, že se mi to občas stane.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Hlavně tu EET linku nějak nepřeceňujte. Co vám na ní řeknou není pro nikoho závazné, nemusí to být správné a většinou velmi tápou.

    Citace Původně odeslal ramix Zobrazit příspěvek
    Podle mě je to princip dobírky - třetí subjekt, se kterým máš smlouvu, "vybere" peníze v hotovosti od zákazníka a "pošle" ti je na účet, stejně jako třeba dopravce. Ale je to samozřejmě jen můj názor, zkus zavolat na infolinku EET.

  4. N3S4 Hodnocení: 2 (100%) N3S4 je zatím velká neznámá
    543
    Vám pošta vrací poštovné v případech, kdy si adresát balík na dobírku nevyzvedne? Kde jste na toto přišel prosím?

    Citace Původně odeslal pezi Zobrazit příspěvek
    Mám shop u kterého je platba předem a dobírka (na BÚ), takže nepodléhám EET. Jen nad čím nyní přemýšlím, když odešlu balík na dobírku a nebude převzat, vrátí se a pošta vrátí v hotovosti nějakých 26,-Kč za nevyužitou dobírku. Kvůli tomuto by mělo být EET?

  5. Nám taky. Ale jak píše pisatel prvního příspěvku, nejedná se o poštovné ale o nevyužité doběrečné.

    Citace Původně odeslal N3S4 Zobrazit příspěvek
    Vám pošta vrací poštovné v případech, kdy si adresát balík na dobírku nevyzvedne? Kde jste na toto přišel prosím?

  6. N3S4 Hodnocení: 2 (100%) N3S4 je zatím velká neznámá
    545
    Nám ani jednou pošta nevrátila jedinou korunu z vrácených dobírkových zásilek (z doběrečného) :) Proto mé překvapení. Názor pošty byl vždy takový, že si máme veškeré náklady vymáhat po adresátovi, který nepřevzal...

    Citace Původně odeslal trx2010 Zobrazit příspěvek
    Nám taky. Ale jak píše pisatel prvního příspěvku, nejedná se o poštovné ale o nevyužité doběrečné.

  7. Jsme firma, která má e-shop oddělený od účetního systému. Rozhodnutí vedení naší firmy je takové, že opouštíme myšlenku řešit EET v e-shopu (tj. automatické odesíláni hlášení skrze script v okamžiku, kdy máme indicie, že zákazník na platební bráně zaplatil), ale bude se odesílat v okamžiku vystavení daňového dokladu v účetním programu. Využíváme metodiky, která říká, že hlášení se může odeslat nejpozději v okamžiku expedice. Amazon FBA bereme tak, že nepodléhá EET

  8. Citace Původně odeslal iljusin66 Zobrazit příspěvek
    Jsme firma, která má e-shop oddělený od účetního systému. Rozhodnutí vedení naší firmy je takové, že opouštíme myšlenku řešit EET v e-shopu (tj. automatické odesíláni hlášení skrze script v okamžiku, kdy máme indicie, že zákazník na platební bráně zaplatil), ale bude se odesílat v okamžiku vystavení daňového dokladu v účetním programu. Využíváme metodiky, která říká, že hlášení se může odeslat nejpozději v okamžiku expedice. Amazon FBA bereme tak, že nepodléhá EET
    aspon jednou dostali rozum, podle medii stačí evidovat až před odeslaním , viz http://www.rozhlas.cz/zpravy/ekonomi...znika--1695223

  9. tuk Hodnocení: 1 (100%) tuk je na dobré cestě
    548
    Citace Původně odeslal iljusin66 Zobrazit příspěvek
    Jsme firma, která má e-shop oddělený od účetního systému. Rozhodnutí vedení naší firmy je takové, že opouštíme myšlenku řešit EET v e-shopu (tj. automatické odesíláni hlášení skrze script v okamžiku, kdy máme indicie, že zákazník na platební bráně zaplatil), ale bude se odesílat v okamžiku vystavení daňového dokladu v účetním programu. Využíváme metodiky, která říká, že hlášení se může odeslat nejpozději v okamžiku expedice. Amazon FBA bereme tak, že nepodléhá EET
    Tak nevím, jestli si ten poslední metodický pokyn nevykládáte špatně. Okamžik expedice se uplatní jen, když do té doby nevíte o tom, že zákazník zaplatil. Pokud to víte, tak už v té chvíli musíte zprávu o tržbě odeslat.

  10. Citace Původně odeslal tuk Zobrazit příspěvek
    Tak nevím, jestli si ten poslední metodický pokyn nevykládáte špatně. Okamžik expedice se uplatní jen, když do té doby nevíte o tom, že zákazník zaplatil. Pokud to víte, tak už v té chvíli musíte zprávu o tržbě odeslat.
    Já to taky chápu stejně. Evidovat nejpozději při platbě, na e-shopu, pokud to nejde, nejpozději, kdy se o platbě dozvíte. A pokud se o ní nedozvíte a dříve expedujete zboží, tak nejpozději při expedici. Tj. pokud někde v systému máte "zaplaceno XX Kč" a nemáte evidováno, je to špatně.
    (Zajímavé taky bude, jak to úředník, ne zrovna znalý eshopových postupů a IT aplikací, bude reálně kontrolovat = dostane přístup na server a tam bude něco hledat? :-) )

  11. Citace Původně odeslal Honza_ Zobrazit příspěvek
    (Zajímavé taky bude, jak to úředník, ne zrovna znalý eshopových postupů a IT aplikací, bude reálně kontrolovat = dostane přístup na server a tam bude něco hledat? :-) )
    Udělá objednávku, zaplatí a vzhledem k tomu, že nedostane EET kód, tak začne buzerovat.

  12. My to budeme dělat úplně stejně. Odesílat do EET až při expedici. Máme problémy s DPH, kdy jej v okamžiku platby nevíme na výstupu (knihy, kalendáře, CD). Při fakturaci musíme vždy rozhodovat jaké DPH bude. Od nakladatelů v UK máme na vstupu 0% DPH. Týká se to cca. 4.000.000 produktů. Nedá se to nastavovat ručně. To by byla práce na tým lidí..:-) Technicky je to pro nás velmi náročné řešení, které by stálo velmi mnoho peněz. Tedy nastavit všechny procesy tak, aby byli v pořádku a správně. Z tohoto důvodu se bude fakturovat a posílat do EET při expedici. Dle mého to lze takto provést. GoPay nám dává potvrzení 1x měsíčně. Do té doby to nevíme, dokud se nepodíváme do administrace GoPay systému.



    Citace Původně odeslal Honza_ Zobrazit příspěvek
    Já to taky chápu stejně. Evidovat nejpozději při platbě, na e-shopu, pokud to nejde, nejpozději, kdy se o platbě dozvíte. A pokud se o ní nedozvíte a dříve expedujete zboží, tak nejpozději při expedici. Tj. pokud někde v systému máte "zaplaceno XX Kč" a nemáte evidováno, je to špatně.
    (Zajímavé taky bude, jak to úředník, ne zrovna znalý eshopových postupů a IT aplikací, bude reálně kontrolovat = dostane přístup na server a tam bude něco hledat? :-) )

  13. node Hodnocení: 2 (100%) node is a jewel in the roughnode is a jewel in the roughnode is a jewel in the rough
    552
    GoPay nám dává potvrzení 1x měsíčně. Do té doby to nevíme, dokud se nepodíváme do administrace GoPay systému.
    - bohuzial, toto je porusenie zakona. Ta vynimka ohladom expedicie je prave kvoli tomu ked realne nemas ako zistit ze platba bola realizovana alebo ked posielas tovar pred platbou vedome. Ale v tomto pripade vies a keby ti dosla kontrola tak to neobhajis.

  14. Vrkala Hodnocení: 0 (0%) Vrkala je zatím velká neznámá
    553
    Nová "metodika" k dobírkám...
    etržby - elektronická evidence tržeb

  15. Capsle Hodnocení: 0 (0%) Capsle je na dobré cestě
    554
    Citace Původně odeslal Vrkala Zobrazit příspěvek
    Nová "metodika" k dobírkám...
    etržby - elektronická evidence tržeb
    V tom aby se prase vyznalo, umí to někdo rozklíčovat?

  16. Spocklw Hodnocení: 1 (100%) Spocklw bude brzy slavný/á
    555
    Obvyklé posílání poštou a dopravci bude většinou spadat pod 3), takže pokud je převod bezhotovostně, je to bez evidence.

  17. SPAMIKY Hodnocení: 0 (0%) SPAMIKY je na dobré cestě
    556
    Co na tom FU hulí? Kdo se v tom má vyznat. :-(

Hostujeme u Server powered by TELE3