Platební brána pro Váš eshop od 0,5% bez dalších poplatků
Stránka 19 z 22 PrvníPrvní ... 8910111213141516171819202122 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 541 až 570 z 637

EET a eshopy - Odfláklý, neprofesionální a zbytečný paskvil

  1. kunwald Hodnocení: 64 (100%) kunwald bude brzy slavný/ákunwald bude brzy slavný/á
    541
    Citace Původně odeslal ramix Zobrazit příspěvek
    Podle mě je to princip dobírky - třetí subjekt, se kterým máš smlouvu, "vybere" peníze v hotovosti od zákazníka a "pošle" ti je na účet, stejně jako třeba dopravce. Ale je to samozřejmě jen můj názor, zkus zavolat na infolinku EET.
    Nebudu spouštět EET, zrušil jsem hotovost i karty, nemám to zapotřebí, dotaz mne jen napadl vzhledem k tomu, že se mi to občas stane.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Hlavně tu EET linku nějak nepřeceňujte. Co vám na ní řeknou není pro nikoho závazné, nemusí to být správné a většinou velmi tápou.

    Citace Původně odeslal ramix Zobrazit příspěvek
    Podle mě je to princip dobírky - třetí subjekt, se kterým máš smlouvu, "vybere" peníze v hotovosti od zákazníka a "pošle" ti je na účet, stejně jako třeba dopravce. Ale je to samozřejmě jen můj názor, zkus zavolat na infolinku EET.

  4. N3S4 Hodnocení: 2 (100%) N3S4 je zatím velká neznámá
    543
    Vám pošta vrací poštovné v případech, kdy si adresát balík na dobírku nevyzvedne? Kde jste na toto přišel prosím?

    Citace Původně odeslal pezi Zobrazit příspěvek
    Mám shop u kterého je platba předem a dobírka (na BÚ), takže nepodléhám EET. Jen nad čím nyní přemýšlím, když odešlu balík na dobírku a nebude převzat, vrátí se a pošta vrátí v hotovosti nějakých 26,-Kč za nevyužitou dobírku. Kvůli tomuto by mělo být EET?

  5. Nám taky. Ale jak píše pisatel prvního příspěvku, nejedná se o poštovné ale o nevyužité doběrečné.

    Citace Původně odeslal N3S4 Zobrazit příspěvek
    Vám pošta vrací poštovné v případech, kdy si adresát balík na dobírku nevyzvedne? Kde jste na toto přišel prosím?

  6. N3S4 Hodnocení: 2 (100%) N3S4 je zatím velká neznámá
    545
    Nám ani jednou pošta nevrátila jedinou korunu z vrácených dobírkových zásilek (z doběrečného) :) Proto mé překvapení. Názor pošty byl vždy takový, že si máme veškeré náklady vymáhat po adresátovi, který nepřevzal...

    Citace Původně odeslal trx2010 Zobrazit příspěvek
    Nám taky. Ale jak píše pisatel prvního příspěvku, nejedná se o poštovné ale o nevyužité doběrečné.

  7. Jsme firma, která má e-shop oddělený od účetního systému. Rozhodnutí vedení naší firmy je takové, že opouštíme myšlenku řešit EET v e-shopu (tj. automatické odesíláni hlášení skrze script v okamžiku, kdy máme indicie, že zákazník na platební bráně zaplatil), ale bude se odesílat v okamžiku vystavení daňového dokladu v účetním programu. Využíváme metodiky, která říká, že hlášení se může odeslat nejpozději v okamžiku expedice. Amazon FBA bereme tak, že nepodléhá EET

  8. Citace Původně odeslal iljusin66 Zobrazit příspěvek
    Jsme firma, která má e-shop oddělený od účetního systému. Rozhodnutí vedení naší firmy je takové, že opouštíme myšlenku řešit EET v e-shopu (tj. automatické odesíláni hlášení skrze script v okamžiku, kdy máme indicie, že zákazník na platební bráně zaplatil), ale bude se odesílat v okamžiku vystavení daňového dokladu v účetním programu. Využíváme metodiky, která říká, že hlášení se může odeslat nejpozději v okamžiku expedice. Amazon FBA bereme tak, že nepodléhá EET
    aspon jednou dostali rozum, podle medii stačí evidovat až před odeslaním , viz http://www.rozhlas.cz/zpravy/ekonomi...znika--1695223

  9. tuk Hodnocení: 1 (100%) tuk je na dobré cestě
    548
    Citace Původně odeslal iljusin66 Zobrazit příspěvek
    Jsme firma, která má e-shop oddělený od účetního systému. Rozhodnutí vedení naší firmy je takové, že opouštíme myšlenku řešit EET v e-shopu (tj. automatické odesíláni hlášení skrze script v okamžiku, kdy máme indicie, že zákazník na platební bráně zaplatil), ale bude se odesílat v okamžiku vystavení daňového dokladu v účetním programu. Využíváme metodiky, která říká, že hlášení se může odeslat nejpozději v okamžiku expedice. Amazon FBA bereme tak, že nepodléhá EET
    Tak nevím, jestli si ten poslední metodický pokyn nevykládáte špatně. Okamžik expedice se uplatní jen, když do té doby nevíte o tom, že zákazník zaplatil. Pokud to víte, tak už v té chvíli musíte zprávu o tržbě odeslat.

  10. Citace Původně odeslal tuk Zobrazit příspěvek
    Tak nevím, jestli si ten poslední metodický pokyn nevykládáte špatně. Okamžik expedice se uplatní jen, když do té doby nevíte o tom, že zákazník zaplatil. Pokud to víte, tak už v té chvíli musíte zprávu o tržbě odeslat.
    Já to taky chápu stejně. Evidovat nejpozději při platbě, na e-shopu, pokud to nejde, nejpozději, kdy se o platbě dozvíte. A pokud se o ní nedozvíte a dříve expedujete zboží, tak nejpozději při expedici. Tj. pokud někde v systému máte "zaplaceno XX Kč" a nemáte evidováno, je to špatně.
    (Zajímavé taky bude, jak to úředník, ne zrovna znalý eshopových postupů a IT aplikací, bude reálně kontrolovat = dostane přístup na server a tam bude něco hledat? :-) )

  11. Citace Původně odeslal Honza_ Zobrazit příspěvek
    (Zajímavé taky bude, jak to úředník, ne zrovna znalý eshopových postupů a IT aplikací, bude reálně kontrolovat = dostane přístup na server a tam bude něco hledat? :-) )
    Udělá objednávku, zaplatí a vzhledem k tomu, že nedostane EET kód, tak začne buzerovat.

  12. My to budeme dělat úplně stejně. Odesílat do EET až při expedici. Máme problémy s DPH, kdy jej v okamžiku platby nevíme na výstupu (knihy, kalendáře, CD). Při fakturaci musíme vždy rozhodovat jaké DPH bude. Od nakladatelů v UK máme na vstupu 0% DPH. Týká se to cca. 4.000.000 produktů. Nedá se to nastavovat ručně. To by byla práce na tým lidí..:-) Technicky je to pro nás velmi náročné řešení, které by stálo velmi mnoho peněz. Tedy nastavit všechny procesy tak, aby byli v pořádku a správně. Z tohoto důvodu se bude fakturovat a posílat do EET při expedici. Dle mého to lze takto provést. GoPay nám dává potvrzení 1x měsíčně. Do té doby to nevíme, dokud se nepodíváme do administrace GoPay systému.



    Citace Původně odeslal Honza_ Zobrazit příspěvek
    Já to taky chápu stejně. Evidovat nejpozději při platbě, na e-shopu, pokud to nejde, nejpozději, kdy se o platbě dozvíte. A pokud se o ní nedozvíte a dříve expedujete zboží, tak nejpozději při expedici. Tj. pokud někde v systému máte "zaplaceno XX Kč" a nemáte evidováno, je to špatně.
    (Zajímavé taky bude, jak to úředník, ne zrovna znalý eshopových postupů a IT aplikací, bude reálně kontrolovat = dostane přístup na server a tam bude něco hledat? :-) )

  13. node Hodnocení: 2 (100%) node is a jewel in the roughnode is a jewel in the roughnode is a jewel in the rough
    552
    GoPay nám dává potvrzení 1x měsíčně. Do té doby to nevíme, dokud se nepodíváme do administrace GoPay systému.
    - bohuzial, toto je porusenie zakona. Ta vynimka ohladom expedicie je prave kvoli tomu ked realne nemas ako zistit ze platba bola realizovana alebo ked posielas tovar pred platbou vedome. Ale v tomto pripade vies a keby ti dosla kontrola tak to neobhajis.

  14. Nová "metodika" k dobírkám...
    etržby - elektronická evidence tržeb

  15. Citace Původně odeslal Vrkala Zobrazit příspěvek
    Nová "metodika" k dobírkám...
    etržby - elektronická evidence tržeb
    V tom aby se prase vyznalo, umí to někdo rozklíčovat?

  16. Spocklw Hodnocení: 1 (100%) Spocklw bude brzy slavný/á
    555
    Obvyklé posílání poštou a dopravci bude většinou spadat pod 3), takže pokud je převod bezhotovostně, je to bez evidence.

  17. Co na tom FU hulí? Kdo se v tom má vyznat. :-(

  18. Na FÚ se nehulí ale chlastá. Hlavně fernet citrus a rum. Po škole jsem tam rok dělal. Je to propracovaný systém jak z člověka udělat nemyslící trosku odtrženou od reality.

    Citace Původně odeslal SPAMIKY Zobrazit příspěvek
    Co na tom FU hulí? Kdo se v tom má vyznat. :-(

  19. node Hodnocení: 2 (100%) node is a jewel in the roughnode is a jewel in the roughnode is a jewel in the rough
    558
    Myslite si ze je nejaka sanca na to ze to po roku zrusia ked uz sa do toho vrazilo tolko penazi?

    --

    Btw: neviem ci som sedlak ale nikde na etrzby.cz neviem najst info o tom co mam dodatocne uchovavat ohladom tych ucteniek? Alebo je to iba o tom bonznut sa financaku ktory mi da id platby a dat zakaznikovi uctenku a nic si nemusim nikam zapisovat?
    Naposledy upravil node : 22.02.2017 v 15:12

  20. Citace Původně odeslal node Zobrazit příspěvek
    Myslite si ze je nejaka sanca na to ze to po roku zrusia ked uz sa do toho vrazilo tolko penazi?
    Zkuste počítat, kdy jsou volby a jak dlouho trvá poslancům, než se na něčem dohodnou...

    Citace Původně odeslal node Zobrazit příspěvek
    Btw: neviem ci som sedlak ale nikde na etrzby.cz neviem najst info o tom co mam dodatocne uchovavat ohladom tych ucteniek? Alebo je to iba o tom bonznut sa financaku ktory mi da id platby a dat zakaznikovi uctenku a nic si nemusim nikam zapisovat?
    Nevím o tom, že by se muselo něco uchovávat. Ale pro případné dohadování s úředníkem se asi hodí mít historii a taky pravidelně kontrolovat, co v tom jejich matrixu mají uloženo - a případné (zásadní) nesrovnalosti rozporovat hned (nebo naposílat storna) :-)

  21. -V- Hodnocení: 0 (0%) -V- je zatím velká neznámá
    560
    Zdravím,

    asi jsem z toho trochu jelen, ale měl jsem za to, že platební tlačítka pro zrychlený převod nejdříve pod EET nespadala, pak ale ano, v nejnovějších odpovědích a otázkách na idnes.cz ale Janeček odpověděl, že jsou brány jako klasický převod a nespadají tam.

  22. Citace Původně odeslal -V- Zobrazit příspěvek
    asi jsem z toho trochu jelen, ale měl jsem za to, že platební tlačítka pro zrychlený převod nejdříve pod EET nespadala, pak ale ano, v nejnovějších odpovědích a otázkách na idnes.cz ale Janeček odpověděl, že jsou brány jako klasický převod a nespadají tam.
    IMHO záleží, co za tím tlačítkem je - pokud platba převodem (zákazník se hlásí do bankovnictví), pak nespadá. Pokud platba kartou či jinak (nabitá peněženka), spadá. A protože se jako příjemce způsob platby často nedozvíte, nejspíš budete evidovat vše :-(

  23. -V- Hodnocení: 0 (0%) -V- je zatím velká neznámá
    562
    Díky moc za rychlou odpověď. Měl jsem na mysli variantu s přesměrováním na předvyplněný bankovní převod. Zatím žádnou platební bránu na e-shopu nemám, nemám s tím zkušenosti, ale měl jsem za to, že lze u poskytovatele platební brány zajistit mimo platbu on-line kartou i čistě jen to tlačítko, které (po přihlášení zákazníka) přesměruje na předvyplněný převod - tím pádem bych vždy věděl, že bylo "zaplaceno převodem", nebo ne?

  24. node Hodnocení: 2 (100%) node is a jewel in the roughnode is a jewel in the roughnode is a jewel in the rough
    563
    V: tam ide o to ze ked pouzivas platobnu branu tak tie rychle bankove prevody su dostupne na jednom mieste a ano, vsetko je to cez bankovy prevod, ale ide to cez tu branu ako prostrendikat aj tak. Je to len o tom ci si chces zalozit ucet v X bankach a dat si na svoj web tlacitko pre kazdy z nich alebo si implementujes jednu platobnu branu ktora toto riesi za teba.

    Neviem ci platobne brany umoznuju zakazat platbu kartou a iba povolit bankove prevody takze podla toho bude zavisiet ci budes musiet EET riesit alebo nie. V konencom dosledku ide o to ako tebe plati koncovy zakaznik(kartou alebo prevodom).

    Otazka: je ok ked capnem ucet do elektornickej faktury alebo to musi byt samostatny subor?

  25. OT: Převzali jsme přece osvědčený a ověřený systém z Chorvatska, tak jak je možné, že je tolik nejasností a zmatků? Copak v Chorvatsku nejsou e-shopy a neplatí se PayPalem? Pomíjím fakt, že i ta dobírka není u nás zcela bez nejasností. :) :)

  26. Citace Původně odeslal Vrkala Zobrazit příspěvek
    Nová "metodika" k dobírkám...
    etržby - elektronická evidence tržeb
    S garanční platební bránou VIKIPID neeviduje e-shop a pokud nepřijímá platby v hotovosti tak se nemusí registrovat v rámci EET. V rámci nepřímého zastoupení, tedy §8 eviduje VIKIPID sám a svým jménem, což také činí. To co celou dobu veřejně prezentoval VIKIPID bylo věcné a hlavně přesné ve vztahu k liteře zákona. Garanční platební brána VIKIPID je dnes jednoznačně východiskem pro e-shopy, které chtějí svým klientům dopřát platbu kartou a nechtějí se registrovat v rámci EET. http://www.vikipid.cz/documents/DRskyba2017.pdf

  27. Dnes jsem si registroval eshopy do EET přes Gopay. Zabralo to asi 5 minut včetně vytvoření certifikátu. Pokud bude vše fungovat automaticky jak Gopay avizuje a bude to zdarma, tak nemám vůbec důvod přemýšlet o nějaké jiné platební bráně.

    Jinak celá věc ohledně Vikipidu mi přijde jako slovíčkaření, které se rozuzlí s prvním soudem.

    QUOTE=Marcelmarcel;1366579]S garanční platební bránou VIKIPID neeviduje e-shop a pokud nepřijímá platby v hotovosti tak se nemusí registrovat v rámci EET. V rámci nepřímého zastoupení, tedy §8 eviduje VIKIPID sám a svým jménem, což také činí. To co celou dobu veřejně prezentoval VIKIPID bylo věcné a hlavně přesné ve vztahu k liteře zákona. Garanční platební brána VIKIPID je dnes jednoznačně východiskem pro e-shopy, které chtějí svým klientům dopřát platbu kartou a nechtějí se registrovat v rámci EET. http://www.vikipid.cz/documents/DRskyba2017.pdf[/QUOTE]

  28. MarieO Hodnocení: 2 (100%) MarieO je zatím velká neznámá
    567
    Byla tady uz nejak doresena dobirka od PPL? Nemaji postovni licenci, takze pokud to spravne chapu, dobirky pres ne musim evidovat v EET. http://www.etrzby.cz/cs/Trzby-prijat...ctvim-dopravcu . Mate ti uz nekdo potvrzene od financniho uradu?

  29. Citace Původně odeslal trx2010 Zobrazit příspěvek
    Dnes jsem si registroval eshopy do EET přes Gopay. Zabralo to asi 5 minut včetně vytvoření certifikátu. Pokud bude vše fungovat automaticky jak Gopay avizuje a bude to zdarma, tak nemám vůbec důvod přemýšlet o nějaké jiné platební bráně.

    Jinak celá věc ohledně Vikipidu mi přijde jako slovíčkaření, které se rozuzlí s prvním soudem.

    QUOTE=Marcelmarcel;1366579]S garanční platební bránou VIKIPID neeviduje e-shop a pokud nepřijímá platby v hotovosti tak se nemusí registrovat v rámci EET. V rámci nepřímého zastoupení, tedy §8 eviduje VIKIPID sám a svým jménem, což také činí. To co celou dobu veřejně prezentoval VIKIPID bylo věcné a hlavně přesné ve vztahu k liteře zákona. Garanční platební brána VIKIPID je dnes jednoznačně východiskem pro e-shopy, které chtějí svým klientům dopřát platbu kartou a nechtějí se registrovat v rámci EET. http://www.vikipid.cz/documents/DRskyba2017.pdf
    [/QUOTE]

    Žádné slovíčkaření. Jen fakta. Pokud poplatník využívá řešení přímého zastoupení, nebo bude postupovat podle §9, kdy někoho pověří, tak si vždy ponese důsledky on sám, protože je jednáno jeho jménem a musí evidovat a registrovat se. Já jsem zase zvědavý na první soudní spory pokud některá třetí strana něco zanedbá, například selže server, zafunguje heckr, atd. Následky si ponese poplatník, tedy e-shop, byť vědomě nic nezanedbal a třetí strana bude vždy z obliga. V případě VIKIPIDU hovoří §8 naprosto jasně. Eviduje VIKIPID se všemi důsledky, které z toho pro něho plynou a e-shop neeviduje, ani se neregistruje. Litera zákona je v tomto případě nekompromisní, takže nechápu o jakém případném soudním sporu to tady mluvíš? Možná o tom, který hrozí VIKIPIDU pokud něco zanedbá tak se státu bude zodpovídat pouze VIKIPID. E-shopu se to ale netýká, ten je v klidu. Nicméně každý nechť si zvolí, jak uzná za vhodné.

  30. Jasno v metodice EET nemá ani ten kdo ji napsal. To vidíme každý den kolem sebe. Něco jiného hovoří zákon, něco jiného metodický pokyn a pohled finanční správy. Bude to prostě ještě hodně zajímavé. Četl jsem ten rozbor právní kanceláře a z určitého pohledu dává logiku, není to ale rozbor MFČR, není závazný. Snadno tak může dojít k tomu, že úředník bude mít pocit, že i přes nějaký vikipid má podnikatel povinnost evidovat. A jak už jsem psal, nějaký závěr se dozvíme až u prvního ukončeného soudu. Te nsamozřejmě nebude vedem s vámi, ale s vaším klientem.

    Vím že vy z Vikipidu stavíte problém v rovině, že jste něco jiného než platební brána a třeba máte i pravdu, já si to nemyslím a nechám se překvapit. Mám dojem že trochu moc tlačíte na pilu.

    Žádné slovíčkaření. Jen fakta. Pokud poplatník využívá řešení přímého zastoupení, nebo bude postupovat podle §9, kdy někoho pověří, tak si vždy ponese důsledky on sám, protože je jednáno jeho jménem a musí evidovat a registrovat se. Já jsem zase zvědavý na první soudní spory pokud některá třetí strana něco zanedbá, například selže server, zafunguje heckr, atd. Následky si ponese poplatník, tedy e-shop, byť vědomě nic nezanedbal a třetí strana bude vždy z obliga. V případě VIKIPIDU hovoří §8 naprosto jasně. Eviduje VIKIPID se všemi důsledky, které z toho pro něho plynou a e-shop neeviduje, ani se neregistruje. Litera zákona je v tomto případě nekompromisní, takže nechápu o jakém případném soudním sporu to tady mluvíš? Možná o tom, který hrozí VIKIPIDU pokud něco zanedbá tak se státu bude zodpovídat pouze VIKIPID. E-shopu se to ale netýká, ten je v klidu. Nicméně každý nechť si zvolí, jak uzná za vhodné.[/QUOTE]

  31. Citace Původně odeslal trx2010 Zobrazit příspěvek
    Jasno v metodice EET nemá ani ten kdo ji napsal. To vidíme každý den kolem sebe. Něco jiného hovoří zákon, něco jiného metodický pokyn a pohled finanční správy. Bude to prostě ještě hodně zajímavé. Četl jsem ten rozbor právní kanceláře a z určitého pohledu dává logiku, není to ale rozbor MFČR, není závazný. Snadno tak může dojít k tomu, že úředník bude mít pocit, že i přes nějaký vikipid má podnikatel povinnost evidovat. A jak už jsem psal, nějaký závěr se dozvíme až u prvního ukončeného soudu. Te nsamozřejmě nebude vedem s vámi, ale s vaším klientem.

    Vím že vy z Vikipidu stavíte problém v rovině, že jste něco jiného než platební brána a třeba máte i pravdu, já si to nemyslím a nechám se překvapit. Mám dojem že trochu moc tlačíte na pilu.



    Žádné slovíčkaření. Jen fakta. Pokud poplatník využívá řešení přímého zastoupení, nebo bude postupovat podle §9, kdy někoho pověří, tak si vždy ponese důsledky on sám, protože je jednáno jeho jménem a musí evidovat a registrovat se. Já jsem zase zvědavý na první soudní spory pokud některá třetí strana něco zanedbá, například selže server, zafunguje heckr, atd. Následky si ponese poplatník, tedy e-shop, byť vědomě nic nezanedbal a třetí strana bude vždy z obliga. V případě VIKIPIDU hovoří §8 naprosto jasně. Eviduje VIKIPID se všemi důsledky, které z toho pro něho plynou a e-shop neeviduje, ani se neregistruje. Litera zákona je v tomto případě nekompromisní, takže nechápu o jakém případném soudním sporu to tady mluvíš? Možná o tom, který hrozí VIKIPIDU pokud něco zanedbá tak se státu bude zodpovídat pouze VIKIPID. E-shopu se to ale netýká, ten je v klidu. Nicméně každý nechť si zvolí, jak uzná za vhodné.
    [/QUOTE]

    Máš naprostou pravdu, že zásadní je litera zákona, v případě VIKIPIDU §8, což je vůle zákonodárce, která prošla zákonným schvalovacím procesem - parlamentem. A zase máš pravdu, že metodická pokyn je pouze vysvětlení zákona jako takového, ale toto vysvětlení zpracovává pouze úředník, který se ovšem pouze snaží vysvětlit aplikaci příslušného zákona tak jak ho zákonodárce při schvalování myslel. Metodický pokyn proto není závazný a v případě soudního sporu k němu soud pouze přihlíží s tím, že samotný metodický pokyn se může ukázat být vadným a nakonec nemá na samotné rozhodnutí soudu žádný vliv.
    Nesnažíme se tlačit na pilu, ale pouze reagujeme předkládáním faktů, kterými se snažíme vyvracet polopravdy a často záměrné nepravdy. Lidé hledají řešení. Mají ho před očima a my reagujeme předkládáním faktů. Zatím se vše co VIKIPID s ohledem na EET veřejně deklaroval potvrdilo a to i přes zjevnou snahu některých nepravdivých a účelových sdělení z řad anonymů. PS: Jistě se brzy můžeme těšit na závazné stanovisko.

    ---------- Příspěvek doplněn 23.02.2017 v 18:41 ----------

    Máš naprostou pravdu, že zásadní je litera zákona, v případě VIKIPIDU §8, což je vůle zákonodárce, která prošla zákonným schvalovacím procesem - parlamentem. A zase máš pravdu, že metodická pokyn je pouze vysvětlení zákona jako takového, ale toto vysvětlení zpracovává pouze úředník, který se ovšem pouze snaží vysvětlit aplikaci příslušného zákona tak jak ho zákonodárce při schvalování myslel. Metodický pokyn proto není závazný a v případě soudního sporu k němu soud pouze přihlíží s tím, že samotný metodický pokyn se může ukázat být vadným a nakonec nemá na samotné rozhodnutí soudu žádný vliv.
    Nesnažíme se tlačit na pilu, ale pouze reagujeme předkládáním faktů, kterými se snažíme vyvracet polopravdy a často záměrné nepravdy. Lidé hledají řešení. Mají ho před očima a my reagujeme předkládáním faktů. Zatím se vše co VIKIPID s ohledem na EET veřejně deklaroval potvrdilo a to i přes zjevnou snahu některých nepravdivých a účelových sdělení z řad anonymů. PS: Jistě se brzy můžeme těšit na závazné stanovisko.[/QUOTE]

    Soudní spor nikdy nebude možné vést s klientem VIKIPIDU, protože §8 bez ohledu na metodický pokyn hovoří jasně. § 8 Nepřímé zastoupení Jedná-li poplatník svým jménem na účet jiného poplatníka, je povinen evidovat tržbu ten, kdo jedná svým jménem na účet jiného. Vždy jedná svým jménem VIKIPID a ten EVIDUJE. E-shop neeviduje. Toto není metodický pokyn, toto je přesné znění §8 zak.112/2016. Opět pouze fakta a k věci.

Hostujeme u Server powered by TELE3