logo
18.10.2016 06:10
1
Ahoj, při zadání pro mě klíčového slova kryty na mobil jsem se před cca. měsícem propadl z TOP 6 1strana propadl na 2 stranu.
V té době jsem měnil vzhled, přešel jsem na jinou šablonu, web je o hodně rychlejší při načítání.
Další změna byla že jsem omezil reklamu na Skliku

Vím že řešit SR nemám, ale jak je možné že jsou předemnou shopy s SR2 ale já mám přitom SR5.

www.obalynamobily.eu

Na Google jsem v TOP5 na toto slovo.
18.10.2016 08:00
2
Na kterou stránku má výsledek odkazovat? Nezměnil si nnáhodou URL adresy? Já totiž ten výsledek nevidím ani na Google ani na Seznam.
18.10.2016 08:16
3
Původně odeslal iPekelnik
Na kterou stránku má výsledek odkazovat? Nezměnil si nnáhodou URL adresy? Já totiž ten výsledek nevidím ani na Google ani na Seznam.
ne neměnil.
máš pravdu na google v práci to taky nevidím :), až na 6stránce, doma jsem na 5pozici, jak je to možné!

na seznamu se vidím
18.10.2016 08:29
4
Zkus promazat historii a cache prohlížeče. Jinak jestli jsi dělal ty úpravy někdy teď, tak chvíli počkej, mělo by se to posunout. Změnou šablony jsi změnil strukturu webu a musí to přeindexovat.
18.10.2016 08:39
5
Při zkoumání pozic na klíčové slovo musíte hledat přes anonymní okno. U chrome zkratka ctrl+shift+n. Nebo promazat cache, jak již někdo psal výše.
18.10.2016 10:49
6
Ano, nechápete Seznam ani Google hledání.

1) není žádný důvod, k tomu, abyste byl pořád na stejné pozici na nějaké klíčové slovo. Seznam svůj algoritmus upravuje, přibývají konkurenční stránky, konkurence na SEO pracuje také. Výsledky se prostě neustále hýbou.

2) stránky (stránky, ne weby) s nižším SR jsou před vámi, protože SR je jen jeden ze stovek hodnotítích signálů a koukat na něj nemá žádný smysl.

3) na Google vás po zadání "kryty na mobil" na první stránce nevidím. Google své výsledky personalizuje. Tím, že zadáte dotaz do vyhledávače a podíváte se, kde se aktuálně vidíte, nezjistíte nic. Jiný uživatel to uvidí jinak, z jiného zařízení to nejspíš taky uvidíte jinak, zítra to bude jinak než dnes.

4) propad samozřejmě může souviset i se změnou designu. Mimochodem, ten design je poměrně strašný, http://obalynamobily.eu/ rozhodně nevypadá jako vstupní stránka e-shopu.

5) slovo "kryty na mobil" je tak obecné a pro váš shop tak nepodstatné, že se nevyplatí kvůli němu panikařit. Googlujte "longtail", ten je pro vás podstatnější. Když budu hledat kryt na mobil, nebudu ho hledat slovem "kryty na mobil" abych se pak brodil tunami krytů, které nepotřebuju, ale zadám třeba "pouzdro na LG Nexus 5". A stejně se mnou tak budou hledat pouzdro / kryt pro svůj telefon tisíce lidí.

Takže tak.
18.10.2016 10:58
7
Vyhledávání jan Seznam.cz i Google stojí za hov*. Weby, na kterých se pracuje, posunují dolu. Weby, které mají 4 měsíce E404, posunují nahoru. Aktuální vyhledávače vůbec neumí real time. Jsou pět let za opicema. Indexy mají expirované a algoritmy chybné. Co se dá dělat. Člověk se musí koukat na jiné zdroje návštěvnosti.
18.10.2016 10:59
8
Původně odeslal siva01
Vyhledávání jan Seznam.cz i Google stojí za hov*. Weby, na kterých se pracuje, posunují dolu. Weby, které mají 4 měsíce E404, posunují nahoru. Aktuální vyhledávače vůbec neumí real time. Jsou pět let za opicema. Indexy mají expirované a algoritmy chybné. Co se dá dělat. Člověk se musí koukat na jiné zdroje návštěvnosti.
Kdybys nebyl tak zahořklý :-) Mě se s vyhledávači pracuje dobře :-)
18.10.2016 11:00
9
Původně odeslal siva01
Vyhledávání jan Seznam.cz i Google stojí za hov*. Weby, na kterých se pracuje, posunují dolu. Weby, které mají 4 měsíce E404, posunují nahoru. Aktuální vyhledávače vůbec neumí real time. Jsou pět let za opicema. Indexy mají expirované a algoritmy chybné. Co se dá dělat. Člověk se musí koukat na jiné zdroje návštěvnosti.
tak určitě.
18.10.2016 11:24
10
Původně odeslal Martin Kolčaba
Ano, nechápete Seznam ani Google hledání.

1) není žádný důvod, k tomu, abyste byl pořád na stejné pozici na nějaké klíčové slovo. Seznam svůj algoritmus upravuje, přibývají konkurenční stránky, konkurence na SEO pracuje také. Výsledky se prostě neustále hýbou.

2) stránky (stránky, ne weby) s nižším SR jsou před vámi, protože SR je jen jeden ze stovek hodnotítích signálů

3) na Google vás po zadání "kryty na mobil" na první stránce nevidím. Google své výsledky personalizuje. Tím, že zadáte dotaz do vyhledávače a podíváte se, kde se aktuálně vidíte, nezjistíte nic. Jiný uživatel to uvidí jinak, z jiného zařízení to nejspíš taky uvidíte jinak, zítra to bude jinak než dnes.

4) propad samozřejmě může souviset i se změnou designu. Mimochodem, ten design je poměrně strašný, http://obalynamobily.eu/ rozhodně nevypadá jako vstupní stránka e-shopu.

5) slovo "kryty na mobil" je tak obecné a pro váš shop tak nepodstatné, že se nevyplatí kvůli němu panikařit. Googlujte "longtail", ten je pro vás podstatnější. Když budu hledat kryt na mobil, nebudu ho hledat slovem "kryty na mobil" abych se pak brodil tunami krytů, které nepotřebuju, ale zadám třeba "pouzdro na LG Nexus 5". A stejně se mnou tak budou hledat pouzdro / kryt pro svůj telefon tisíce lidí.

Takže tak.
díky za rozbor.
4) zkusím úvodní stranu změnit :)
18.10.2016 13:29
11
Původně odeslal Tomáš Maňhal
Kdybys nebyl tak zahořklý :-) Mě se s vyhledávači pracuje dobře :-)
To není zahořklost.. Sleduju pozice každý den. A když vidím, že třeba Google posiluje 4 měsíce nefungující eshop LevneElektro.cz, tak se fakt musím ptát, jestli to mají v hlavě v pořádku. Google asi miluje E404. To je přesně to, co uživatelé hledají...

Co se týče Seznam.cz, tak tam mají problém s indexací dlouhodobě. Trvá jim minimálně půl roku, než zaindexují nový eshop. A to i přesto, že jim sypete prachy do Skliku, takže všechny URL musí znát, takže minimálně na site: by je měli vyplivnout.

Prostě Seznam.cz špatně indexuje a Google ukazuje nerelevantní výsledky. A to čím dál ve větší míře. Čumím do toho každý den a tak vidím, že to hází nesmyslné výsledky.
18.10.2016 13:37
12
Pro doplnění report z Marketing Miner: Název:  rozlozeni_pozic_mctree.png
Zobrazení: 286
Velikost:  31,2 KB

...u většiny produktů máme pozice dobré, to ale neznamená, že bych považoval kvalitu vyhledávání na Seznam.cz a Google.cz za dobrou. Naopak mám pocit, že je to na Google čím dál horší. No a na Seznam.cz to bylo zlé vždycky...
18.10.2016 13:42
13
zvláštní ale jsem jediný kdo tady neřeší pozice na čémkoliv? Já když to tady čtu ty příspěvky a pravidelný brekot ve smyslu "propadl jsem se z první na 14-tou stránku" nebo "mé klíčové slovo je až druhé a proč" ...ach jo :-( Já chápu že je to dosti důležité pro podnikání nebo obchod, ale je to opravdu tak? Není důležitější reference od referenta, doporučení, než prostě to že jsem tam první na té stránce? Já ze zásady vyhledávám ne podle toho co je na první stránce....vyhledávám to co chci, poté vložím do heureky nebo zboží a hledám to co mi jak cenou tak dopravou vyhovuje. To je pro mne relevantní jako pro zákazníka....srovnávač zboží..nikoliv google, seznam, bing a nevím jaké další existují. A podle toho co mám v okolí dělají to úplně stejně...Najdu si prostě název ale nikdy neklikám přes vyhledávač, ten si zadám do srovnáváču a jedu...Takže ač budete první na google nebo seznamu u mne je vám to totálně k....ničemu.
18.10.2016 13:46
14
Původně odeslal Peter Lacek
zvláštní ale jsem jediný kdo tady neřeší pozice na čémkoliv? Já když to tady čtu ty příspěvky a pravidelný brekot ve smyslu "propadl jsem se z první na 14-tou stránku" nebo "mé klíčové slovo je až druhé a proč" ...ach jo :-( Já chápu že je to dosti důležité pro podnikání nebo obchod, ale je to opravdu tak? Není důležitější reference od referenta, doporučení, než prostě to že jsem tam první na té stránce? Já ze zásady vyhledávám ne podle toho co je na první stránce....vyhledávám to co chci, poté vložím do heureky nebo zboží a hledám to co mi jak cenou tak dopravou vyhovuje. To je pro mne relevantní jako pro zákazníka....srovnávač zboží..nikoliv google, seznam, bing a nevím jaké další existují. A podle toho co mám v okolí dělají to úplně stejně...Najdu si prostě název ale nikdy neklikám přes vyhledávač, ten si zadám do srovnáváču a jedu...Takže ač budete první na google nebo seznamu u mne je vám to totálně k....ničemu.
Budeš se divit, ale většina lidí stále nakupuje, hledá zboží právě stylem dotazu ve vyhledávači. A pokud tam budeš právě na tyhle lidi připravený na prvních pozicích, tak je to jedině dobře. Samozřejmě na tom nejde stavět celou marketingovou strategii, ale je to jeden z neodmyslitelných pilířů. Ideálně jet PPC, k tomu kvalitně stavět organiku. Ať jsi v SERPu pěkně vidět na co nejvíce pozicích, co nejvíce nahoře :-)
18.10.2016 13:58
15
to Peter Lacek: já teda používám všechny kanály... Srovnávače u nás mají lepší konverzní poměr než organická návštěvnost z vyhledávání, ale třeba PPC má ještě lepší konverzní poměr než ty srovnávače. Fixovat se na jeden kanál je nesmysl, zcela ignorovat nějaký kanál je také nesmysl.
18.10.2016 15:40
16
Původně odeslal siva01
to Peter Lacek: já teda používám všechny kanály... Srovnávače u nás mají lepší konverzní poměr než organická návštěvnost z vyhledávání, ale třeba PPC má ještě lepší konverzní poměr než ty srovnávače. Fixovat se na jeden kanál je nesmysl, zcela ignorovat nějaký kanál je také nesmysl.
zvláštní že mi to funguje....:-D
18.10.2016 16:17
17
Mimochodem, otevřel jsem stránku a hned obrovský nápis "stylové pouzdra" ... Nejsem žádný češtin, ale tohle na mě zapůsobilo, jako bych dostal přes obličej prkýnkem.
18.10.2016 16:43
18
díky za všechny rady i ty špatné :)
Bude to skoro rok co jsem "začal" s WP, jsem samouk a učím se tím že si někde něco přečtu (i tady) a snažím se to tak upravit pokud to dává smysl :)
Takže i špatné připomínky jsou pro mě to co chci, a vím že se musím zlepšit
18.10.2016 16:51
19
Co se týče hledání u Seznamu, tak je to takový hokus pokus, kde výsledky jsou jednou tak a druhý den jinak.

Google to má více propracováné a nahoru se dá dostat, jen to vezme čas a peníze.