Affiliate 60% provize (239,4 Kč VIP) - sex seznamka bez podvodů ZijemeNezavazne.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 10 z 10

Vedení magazínu - lidi, články, kontrola

  1. Ahoj,
    mám rozjetý projekt, který jsem byl nucen nyní pozastavit z důvodu neskutečného bordelu. :D
    Potřebuji se poradit, jakým způsobem řešíte toto vy.

    Nastíním svojí situaci.
    Mám webový magazín, mám lidi, kteří do administrace píší články. Já chci vydávat jen články, které se mi líbí a za které jsem ochoten autorovi zaplatit. Nechci zadávat články, nechávám autory psát co je baví. Potřebuji systém, tabulku v excelu, grafy, upomínkování atd .. :D, který mi pohlídá za které články jsem zaplatil a zveřejnil je.

    Zároveň má web svoje výdaje (hosting, doména, články, atd ) a přijmy (PR, PPC,Affil, zpet. odkazy)


    a tohle všechno potřebuju evidovat abych v tom měl pořádek a mohl si říct: fajn, přijmy OK, můžu zaměstnat lidi psaním článků. Nebo mi to někde zčervená a já uvidím, že už nesmím tenhle měsíc utrácet.

    Asi jsem to napsal nesrozumitelně, ale pokud někdo pochopí můj problém a dokáže mi nastínit, jak to řeší on. Přerostlo mi to přes hlavu a chci udělat generální úklid a zavést nějaký stabilní systém řízení tohoto projektu.

    Web běží na wordpressu.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Chvilku jsem byl v naprosto stejné pozici jako ty a úplně bez připomínek mi k tomu stačilo udělat si tabulky v excelu :)

  4. Citace Původně odeslal Warendo Zobrazit příspěvek
    Chvilku jsem byl v naprosto stejné pozici jako ty a úplně bez připomínek mi k tomu stačilo udělat si tabulky v excelu :)
    Asi to k tomu spěje no :) A nedoporučil bys mi na to nějakou šablonu například ?

  5. Citace Původně odeslal Wity Zobrazit příspěvek
    Asi to k tomu spěje no :) A nedoporučil bys mi na to nějakou šablonu například ?
    Nepotřebuješ šablonu, za 10 minut si jí připravíš sám i s barvičkama :)

  6. Wity: no tak uz jen ten pristup "chci vydavat pouze clanky, ktere se mi libi", je cesta do... naprosteho chaosu. Ja osobne bych radeji investoval cas do zadavani konkretnich temat (nebo alespon tematickych okruhu) konkretnim lidem, nez do procitani XY clanku, ktere mozna budu chtit vydat a mozna taky ne.

  7. Citace Původně odeslal _Nightmare_ Zobrazit příspěvek
    Wity: no tak uz jen ten pristup "chci vydavat pouze clanky, ktere se mi libi", je cesta do... naprosteho chaosu. Ja osobne bych radeji investoval cas do zadavani konkretnich temat (nebo alespon tematickych okruhu) konkretnim lidem, nez do procitani XY clanku, ktere mozna budu chtit vydat a mozna taky ne.
    Možná jsem to špatně napsal. Jelikož lidi, co to píší, jsou spíše nadšenci oboru, než profesionální copywriteri. Tak se častokrát stane, že článek obsahuje informace, které na webu například už jsou, nebo obsahuje gramatické chyby. A takovéhle články je potřeba dodělat a delegovat u nich dalšího člověka na kontrolu a prostě nějakým způsobem s ním pracovat, a vydat ho až poté.

  8. No budeš to asi muset někde utnout. Je fajn, když plno lidí píše, ale pak to musíš nějak přebrat, vybrané kousky opravit, doleštit a publikovat. Buď potřebuješ šikovného šéfredaktora, nebo to musíš dělat sám. Já mám v tuto chvíli dva vycvičené copywritery a editorku. A všechno stejně ještě musím obsahově kontrolovat, doplňovat a editovat sám. A ano, mám publikační plán, čímž se mi obsah poostupně uzavírá do širších celků, které hodlám publikovat jako PDF e-booky. Navíc můžu logicky navazovat a prolinkovávat obsah. Ze začátku je to víc práce, ale pak to čas zase velmi šetří.

  9. Ahoj Wity,
    zkus na řízení projektu vyzkoušet www.freelo.cz u každého zadaného článku si budeš moct a tvoji copíci evidovat strávený čas a tím i náklady.

    Navíc komunikace bude značně lepší než e-mailem. Každý úkol se snadno komentuje (připomínkuje), dá se naplánovat termín publikování atd.

    Výsledná data o výkazech si můžeš přehodit i do excelu a udělat si finanční plán nebo další rozhodnutí.

  10. Řekla bych, že tam chybí nějaký šéfredaktor a nějaký redakční plán. Bez toho bych v tom pořádek asi udělat neuměla.

  11. Vedeme ve firmě magazín přes project management appku Basecamp. A teda dost spokojenost, jak je to vše přehledné a jasné, co se plánu a kompetencí týká. Máme v Basecampu přes 50 lidí a i v tomhle množství je to stejně dobré, jako při malém týmu.

Hostujeme u Server powered by TELE3