logo
11.10.2016 19:19
1
Dobrý den,

potřeboval bych poradit resp. radu od zkušenějších:)

Když se mrknu na sklik dejme tomu období 3-9.10.

Sklik my vyjede 980 prokliků, 13 konverzí a hodnotu konverzí 40tis Kč.

Když se ale mrknu do GA bych to nějak porovnal tak mi vyjede:

1014 prokliků, 17 konverzí a 90 tis Kč.

Jsem z toho lehce zmaten, čemu věřit? Nebo proč se to neshoduje?


Děkuji, T.
11.10.2016 19:41
2
Podle mě GA i když ten člověk odejde a za nějakou dobu se vrátí např. jako direct, tak přidá konverzi k prvnímu prokliku, kdežto Sklik započítává jen okamžité konverze.
11.10.2016 20:21
3
Aha. Takže důvěřovat GA. Ty rozdíly jsou tam opravdu velké a větší hodnoty má GA, což by podle vašeho tvrzení odpovídalo. Jaká doba si myslíte že tam je mezi návratem zpět na stránky (kdy si GA pamatuje že první klik přes sklik) ?
11.10.2016 20:33
4
How a session is defined in Analytics - Analytics Help
Důvěřovat můžete na 99% oběma systémům, jen je potřeba vědět jak měří. Sklik vám řekne kolik prokliků vedlo k okamžité konverzi a GA kolik kliků celkem, pokud bylo poprvé prokliknuto přes daný prvek, vedlo ke konverzi. Pokud nový uživatel se poprvé dostal přes určitý proklik a později nějak web opět navštívil a udělal konverzi, tak ta je přiřazena tomu prvnímu přístupu.
11.10.2016 21:39
5
Sklik vám řekne kolik prokliků vedlo k okamžité konverzi.
Bohuzel, nemate pravdu. Sklik meri konverze i zpetne, konkretne 30 dni dle cookies.
11.10.2016 22:13
6
Tak kde mám tedy hledat chybu? Když sklik a GA se liší.
11.10.2016 22:43
7
Obě čísla jsou správně. Kazdy ze systemu pouziva jinou metodiku měření, to je důvod. Kazdy to vyhodnocuje odlišne, proto jsou jina čísla. Je tu o tom x vláken, hledejte a neposlouchejte zdejší nesmyslne rady, to je cesta do pekel.
12.10.2016 05:33
8
viz Pavel Horelica.