Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Byl by zájem o callcentrum?

Vít Repka
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
2. 10. 2016 01:57:38
Dobrý den,
v současné době mám možnost založit/zakládat ostatním callcentrum. Myslíte si, že by byl o takové služby zájem?
Ceny by byly v obou případech celkem nízké.
Callcentrum by každý zaměstnanec mohl ovládat z domova a díky tomu by zaměstnavatelé mohli ušetřit.
Díky za odpovědi
2. 10. 2016 01:57:38
https://webtrh.cz/diskuse/byl-by-zajem-o-callcentrum/#reply1227502
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
2. 10. 2016 09:49:23
Vidím problém v tom, že stačí málo a calling se hned může stát negativní reklamou, která spíše uškodí, nikdo nemá rád když ho někdo obtěžuje s nabídkou, a pokud jde o konkrétní/individuální případ, tak si to raději menší firma obvolá sama...
Pokud chcete založit call centrum, tak jistě víte, že velké společnosti v oblasti pojištění, financí a mobilních operátorů nabízejí sami provize za uzavření smlouvy, je to klasický provizní systém, proto call centra platí svým zaměstnancům minimální mzdu + provize z uzavřených produktů, klasika....
2. 10. 2016 09:49:23
https://webtrh.cz/diskuse/byl-by-zajem-o-callcentrum/#reply1227501
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
2. 10. 2016 13:29:58
Klidne zaplatim + dam provize, ale dotycny musi umet prodat.
Co skripta, zvladli byste je vytvorit, nebo zakaznik musi dodat?
2. 10. 2016 13:29:58
https://webtrh.cz/diskuse/byl-by-zajem-o-callcentrum/#reply1227500
Když by to bylo jen za provize, tak klidně. :-)
2. 10. 2016 13:54:34
https://webtrh.cz/diskuse/byl-by-zajem-o-callcentrum/#reply1227499
Vít Repka
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
2. 10. 2016 15:10:56
Pletete si callcentrum a telemarketing.
Příkladem callcentra může být například zákaznická podpora nějakého e-shopu. Nejedná se o prodej po telefonu.
2. 10. 2016 15:10:56
https://webtrh.cz/diskuse/byl-by-zajem-o-callcentrum/#reply1227498
Tak pokud jde o zákaznickou podporu, tak to bych si určitě řešil sám a pečlivě si své zaměstnance vybíral.
2. 10. 2016 15:18:01
https://webtrh.cz/diskuse/byl-by-zajem-o-callcentrum/#reply1227497
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
2. 10. 2016 18:42:12
Napsal Vít Repka;1328741
Pletete si callcentrum a telemarketing.
Příkladem callcentra může být například zákaznická podpora nějakého e-shopu. Nejedná se o prodej po telefonu.
Prodejni call centrum = telemarketing, pokud uz budeme rozlisovat co je a co neni call centrum
2. 10. 2016 18:42:12
https://webtrh.cz/diskuse/byl-by-zajem-o-callcentrum/#reply1227496
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit