29.09.2016 10:08
1
Zdravim,

glami.cz provedlo nekolik zmen a diky tomu nam konverzni pomer za 14dni klesl z jednotek procent na setiny procent. Nemate nekdo podobnou zkusenost?
29.09.2016 10:11
2
Takova zkusenost je, kdyz se neco udela fakt spatne.

Co jste menili a kde se Vam podle analytickych nastroju "ztraceji" zakanici?

EDIT - to je docela blby, ze se vam kazdy produkt otevira v novem okne na jine domene ne? Uplne si predstavuji, jak tohle vyvolava vlnu duvery :)
29.09.2016 10:14
3
pokud to správně chápu, glami je porovnávač oblečení, či něco podobného. A vám na webu, který je do glami zapojen, se snížil konverzní poměr? Trošku se v tom ztrácím. Nepředpokládám, že píšeš za glami.
29.09.2016 10:20
4
Takze jak koukam, tak je asi nutne opravdu upresnit, ze nejsem z GLAMI.

Zastupuji zde eshop, ktery na glami inzeroval. Pred zmenou pro nas bylo glami zajimavym kanalem, po zmene je to prisun klikacu - Míra okamžitého odchodu 83%, prohlédnuté stránky na návštěvu: 1,45 , doba strávená na 00:34

Proto jsem se ptal na zkusenosti ostatnich, jestli mam hledat chybu u nas nebo je to vseobecne. Dekuji
29.09.2016 10:28
5
Aha, uz je mi to jasnejsi.

Ale to podstatne - informovalo Vas Glami o tom co zmenili? Vite to?
29.09.2016 10:34
6
Byly provedeny změny v prokliku zákazníka na eshop - jak jste i sam kritizoval, po kliku na produkt je rovnou prechod na eshop. Predtim byla po kliku na produkt stranka s tlacitkem : Prejit do obchodu ...
Dale byly provedeny nejake zmeny v mobilnim verzi, ktera se u nas ale neprojevila nijak negativne (spise se neprojevila v navstevnosti vubec - chodi stale stejne).

Výňatek z hromadného emailu od GLAMI:
Nový systém CPC a práce s biddingem. V posledních měsících jsme intenzivně sbírali zkušenosti od partnerských obchodů o tom, ve kterých kategoriích zákazníci nakupují více a kde méně, jak se liší konverzní poměr a průměrné hodnoty objednávek. Na základě tohoto jsme se rozhodli snížit CPC ve vybraných kategoriích. Na druhé straně nám zvýšení konverzí z mobilů díky úpravám, které jsme provedli, umožnilo nastavit vyšší CPC z mobilů tak, aby pro vás bylo stále efektivní.
29.09.2016 10:52
7
Oblon: stejná zkušenost, rapidně nám vzrostlo PNO na neúnosnou, ztrátovou míru. Ještě je asi čas to hodnotit po pár dnech, ale pokud se ty výsledky nezlepší, inzerci tam vypneme. Nemá to teď vůbec smysl.
29.09.2016 10:58
8
Oblon: Mar_o55: Dnes jsem to i řešil s panem Hodboďem, jelikož máme úplně stejné zkušenosti jako vy. Ve zkratce je to vina naší nízké konverze (propad ale ze stejných čísel jako Oblon) a neplánují s tím zatím něco dělat. Přislíbil něco vymyslet, ale spíše mě chlácholil.
Spolupracujeme s nimi od začátku a aktuálně absolutně nepoužitelné. Vypnuli jsme placený režim a budeme sledovat jenom z free režimu.
29.09.2016 11:27
9
Mám stejnou zkušenost :-( . Placený režim si tam můžu vypnou sama ? Nebo jim musím napsat ? Děkuji
29.09.2016 11:35
10
My jsme přestali dobíjet kredit, takže jim asi spíš napište. Ostatně ať aspoň vidí, že to není problém pouze jednoho obchodu.
29.09.2016 11:38
11
Dobíjet kredit ? To ani nevím že jde, mi posílají 1x měsíčně rovnou fakturu takže to nemůžu ani ovlivnit. Hm tak jim jdu napsat.
29.09.2016 11:50
12
My dobíjeme od začátku/jiný systém jsme neměli. Tipuji, že tam budou mít více specifik pro každého. Nějak si nedokážu představit, že by ty větší shopy měli stejné podmínky jako my menší - viz i tyto změny. Ale ostatně asi jako všude.
29.09.2016 13:28
13
Dekuji za vase info. Jsem castecne rad, ze to neni problem na nasi strane. Prostredky za tuhle reklamu se proste presunou jinam.
29.09.2016 17:13
14
Ako na glami funguje platený režim?
30.09.2016 11:21
15
Na Glami jsem porovnal 7 dní před změnou a po změně.
Návštěvnost je na dvojnásobku. Transakce jsou stejný. Objednávky taky stejný. Konverzí poměr na polovině. Konkrétně před 2.5% nyní 1.25%
Placený režim mám.
30.09.2016 12:38
16
Za poslední 4 dny zvýšení návštěvnosti a nákladů, pokles koverze pod 1%, PNO kolem 18%. Pokud to bude trvalý jev, pak je lepší investovat prostředky do jiné reklamy.
30.09.2016 12:47
17
Katastrofa, každopádně vyčkejte.....za chvíli to změní zase zpátky. S tímhle za 2 měsíce skončí, až všichni přestanou dobíjet kredit.
30.09.2016 12:55
18
Typická nenažranost a nutkání drbat do něčeho co funguje. Teď se ještě ukáže další klasická vlastnost takových podnikatelů - tvrdohlavost nebo vysoké ego na uznání chyby a uvidíme v reálném čase jak se díky tomu položí firma. Nikdy totiž neuznají že šlápli vedle ( né tak rychle určitě)
30.09.2016 12:58
19
Klasika....nenažranost a touha si víc naklikat.... jenže spíš se tím sami pohřbí, lidí nejsou takový pitomci, za jaké je mají
30.09.2016 15:56
20
U mě konverze spadla z 2,5% na neskutečných 0,6 - 0,9%. Návštěvnost je extrémně vysoká. Sleduji PNO, jediné, co zatím drží PNO je má vysoká průměrná hodnota objednávky. Která drží PNO sice v ne úplně přijatelné míře, ale na hranici, jestli to vypnout nebo ne. Každopádně ostatní kanály jsou daleko efektivnější.

Pokud se ta konverze v násl. týdnu nezlepší, vypínáme. S glami jedeme od začátku, pamatuji, kdy jsem byl úplně mezi prvními inzerenty. Konverze byla okolo 3-4%. Bohužel, časem to má sestupující tendenci. Beru, přibývá konkurence, v pořádku. Ale tohle to je extrém. Najdu specialistu na marketing a budu to prostě sypat jinde.
06.10.2016 22:42
21
máme stejnou zkušenost, před změnou slušnej výkon, ale posledně dobitej kredit a z toho asi čtyři objednávky, což šlo strašně dolů. Další kredit již posílat nebudem...
12.10.2016 14:50
22
už s tím něco udělali??
12.10.2016 14:54
23
Aká je prosím priemerná cena za klik u glami?
12.10.2016 20:43
24
Tak co nějaká změna nebo nic? Nikdy jsem u nich nenabíjel ale zrovna sem se chystal :)
13.10.2016 19:37
25
U mě taky vysoká návštěvnost a málo objednávek.To co tu někdo psal nahoře že je přímý proklik do eshopu tak není,je tam nejdřív tabulka a až pak proklik do eshopu.Spíš podle mě vypli remarketing.Každopádně taky asi nechám dojet kredit a počkám jestli se něco nezmění.Ono asi Bonprix a Blancheporte je uživí,tak to nebudou nijak řešit.
13.10.2016 20:49
26
Původně odeslal MuTom
U mě taky vysoká návštěvnost a málo objednávek.To co tu někdo psal nahoře že je přímý proklik do eshopu tak není,je tam nejdřív tabulka a až pak proklik do eshopu.Spíš podle mě vypli remarketing.Každopádně taky asi nechám dojet kredit a počkám jestli se něco nezmění.Ono asi Bonprix a Blancheporte je uživí,tak to nebudou nijak řešit.
ted sem to zkoušel.... jde to rovnou do eshou.....
13.10.2016 21:51
27
Tak jsem tam po pár dnech zkusil poslat kredit a z částky, co dřív vydržela týden a bylo z ní moře objednávek....mi to normálně vyklikali za den a něco, naprosto bez konverze.
Z jednoho z docela kvalitních prodejních kanálů se stal suverénně nejhorší a už tam nepošlu ani kačku.
Co tím sledují nevím....asi se chtějí cíleně těch malých zbavit a nechat to jen pro ty velké. Protože tohle je vyloženě něco jako: "tak sem ty svoje drobný teda dej a vypadni už konečně" :)
13.10.2016 22:37
28
Původně odeslal honzakralik
Tak jsem tam po pár dnech zkusil poslat kredit a z částky, co dřív vydržela týden a bylo z ní moře objednávek....mi to normálně vyklikali za den a něco, naprosto bez konverze.
Z jednoho z docela kvalitních prodejních kanálů se stal suverénně nejhorší a už tam nepošlu ani kačku.
Co tím sledují nevím....asi se chtějí cíleně těch malých zbavit a nechat to jen pro ty velké. Protože tohle je vyloženě něco jako: "tak sem ty svoje drobný teda dej a vypadni už konečně" :)
Co prodáváš konkrétně?
13.10.2016 23:41
29
dnes sme to taky zkusili, zatím jedna objednávka, uvidíme o víkendu, zda to bude lepší
14.10.2016 00:42
30
Původně odeslal MuTom
U mě taky vysoká návštěvnost a málo objednávek.To co tu někdo psal nahoře že je přímý proklik do eshopu tak není,je tam nejdřív tabulka a až pak proklik do eshopu.Spíš podle mě vypli remarketing.Každopádně taky asi nechám dojet kredit a počkám jestli se něco nezmění.Ono asi Bonprix a Blancheporte je uživí,tak to nebudou nijak řešit.

Tohle je právě podle mě docela sviňárna - pokud seš přihlášenej pod firemním účtem, máš tam ten meziklik. Když se odhlásíš a seš tedy jako klasický zákazník, jdeš rovnou do eshopu. Pár dní jsem nad tím bloumal, než mě napadlo se odhlásit.

Nevím jestli je to schválně, ale mě naštvala tahle kamufláž.