logo
18.09.2016 12:45
1
Zdravím,
chci se zeptat jaká je správná hustota zpětných odkazů/jsou aplikace na její měření?

Je možné získat penalizaci něco jako keyword stuffing tak internal link stuffing? Hlavně mě zajímá SEZNAM a jeho Jalapeňo 3

Dám příklad odstavec dvacet vět - popisek kategorie a je tam třeba 8 zpětných vnitřních odkazů za sebou. Je tento vzor již špatně?
Vzor: Na našem webu prodávám boty značek A, B, C, D, E, F, G
Každá značka má vnitřní link.

Co se právě děje na Webtrhu?

18.09.2016 12:53
2
Rob to pre návštevníkov nie pre vyhľadávače....
18.09.2016 13:27
3
Pokud má obsah na webu smysl, ať tam je.
Pokud ne, ať tam není.
Pokud má odkaz ze stránky smysl, ať tam je.
Pokud ne, ať tam není.

Není třeba za tím hledat vědu. A už vůbec ne nástroje, které plivou nesmyslná čísla.
18.09.2016 13:31
4
Ano přesně to je naším cílem. Dát článků smysl a dělat je pro zákazníky, to je hlavní.

Zákazník například na tom vzoru může hned snadno přejít přes vnitřní link ke každé značce (nebo značce co ho zajímá), je to lehké a přehledné. Zakazník to ocení.

Ovšem třeba vyhledávač to nemusí pochopit jako snadné a přehledné a začne z toho dělat "vědu" a vyhodnotí to špatně. Proto se na to ptám, abych dál mohl dělat kvalitní obsah pro lidi a přitom mi vyhledávač neházel klacky pod nohy.
Pokud nám hodí klacek pod nohy, tak zákazník nás nenajde, toho se chceme vyvarovat.

Proto prosím pokud máte info, na které směřuje dotaz, podělte se, děkuji.
19.09.2016 10:33
5
Podle mě je takový seznam linků lepší pro přehlednost dát pod sebe, ne za sebou v odstavci. Tam bych to spíše více rozvrhl do celého textu. Myslím že to bude lepší pro uživatele i robota.